Podwyżki w santander od grudnia.

Data: 2020-09-18 08:55:23
Autor: lolekanabolek
Podwyżki w santander od grudnia.
Najważniejsze (przynajmniej dla mnie) zmiany:
- "konto jakie chcę" (KJC) będzie warunkowo płatne - do bezpłatności wymaga wpływu 500zł i jednej transakcji debetówką lub blikiem w miesiącu (to już lepiej w pekao założyć, lepsza karta do transakcji zagranicznych)

U mnie żona ma IKE w Santandar i teraz od grudnia nie będą mieli żadnego bezpłatnego konta do obsługi IKE. Wpłatę 500 zł jeszcze bym przebolał, ale dla 1 płatność kartą nie chce mi się kombinować i pamiętać o niej. Trzeba będzie gdzieś się przenieść, tylko istnieje ryzyko, że w innych miejscach też prędzej czy później wprowadzą jakąś opłatę

Marcin

Podwyżki w santander od grudnia.