Podwyżki w santander od grudnia.

Data: 2020-09-29 15:59:36
Autor: J.F.
Podwyżki w santander od grudnia.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:464dca3b-7d81-476c-8992-0f8e5f7a73a2o@googlegroups.com...
Najważniejsze (przynajmniej dla mnie) zmiany:
- "konto jakie chcę" (KJC) będzie warunkowo płatne - do bezpłatności wymaga wpływu 500zł i jednej transakcji debetówką lub blikiem w miesiącu (to już lepiej w pekao założyć, lepsza karta do transakcji zagranicznych)

Ale ale ... usluga wielowalutowa do KD robi sie bezplatna.
I konta walutowe mozna miec bezplatne, o ile sie trzyma 20 jednostek.

No i tradycyjnie przestaje rozumiec - to po co miec takie duze prowizje za przewalutowanie i jednoczesnie darmowe obejscie ?
Szukanie frajera, czy moze organizacja kartowa pobiera duza powizje ?

- koniec z pierwszym bezpłatnym rokiem dla KK jedynie za 10 transakcji w ciągu 3 miesięcy - teraz od początku trzeba będzie machać 10 razy w miesiącu (ale chyba wciąż dodatkowe
bezpłatne, a do zwolnienia z opłaty za główną wliczają się też transakcje dodatkowymi oraz mobilnymi).

Sa promocje - akcja Pajacyk zwolniona przez 2 lata ...

J.

Data: 2020-09-29 17:16:58
Autor: ąćęłńóśźż
Podwyżki w santander od grudnia.
Nie piszcie tyle skrótów, bo się sieczka w głowie robi.
Co to KD?

-- -- -
usluga wielowalutowa do KD robi sie bezplatna.

Data: 2020-09-29 17:22:09
Autor: Robert_DF
W dniu 29.09.2020 o 17:16, ąćęłńóśźż pisze:
Nie piszcie tyle skrótów, bo się sieczka w głowie robi.
Co to KD?

-- -- -
usluga wielowalutowa do KD robi sie bezplatna.

karta debetowa ;-)

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/