Podwyzszone numery naciągacze

Data: 2009-07-08 13:28:40
Autor: Imiennika
Podwyzszone numery naciągacze
http://wiadomosci.onet.pl/2004722,11,item.html

w takim razie jak poznac ?
Czy wogole nie oddzwaniac ?

W zasadzie siostra zawsze oddzwania na wszystkie numery co jej sie wyswietlą, ale to zly zwyczaj...

Data: 2009-07-08 12:33:56
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 08 Jul 2009 13:28:40 +0200, Imiennika napisał(a):

http://wiadomosci.onet.pl/2004722,11,item.html

w takim razie jak poznac ?

Czego oczekujesz? rozrysowania tego co napisali w tekście? Którego słowa
nie rozumiesz?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-08 14:17:19
Autor: Tomaszek
Imiennika pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/2004722,11,item.html

w takim razie jak poznac ?
Czy wogole nie oddzwaniac ?

Już wiemy, żeby nie oddzwaniać na numery zaczynające się od prefiksu 704. I to dzięki Tobie. To nie jest żadna złośliwość!! Polecam przed oddzwonieniem na jakiś numer lekturę:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Prefiksy_GSM

Jak widać złodziejskiego numeru o prefiksie 704 nie ma!! Brawo za wytropienie złodzieji!!
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-07-08 14:18:55
Autor: mz
Podwyzszone numery naciągacze
Znalazłem raz ogłoszenie o sprzedaży samochodu (całkiem atrakcyjne) z takim to właśnie numerem do naciągania ludzi.

Data: 2009-07-08 15:08:05
Autor: Piotr M
Podwyzszone numery naciągacze
Imiennika pisze:

w takim razie jak poznac ?
Czy wogole nie oddzwaniac ?

"Po oddzwonieniu na powyższy numer słyszymy, że połączenie kosztuje ponad 9zł/min."

"Do końca zapowiedzi słownej jest to treść bezpłatna. Dopiero potem jest naliczana opłata"

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-08 17:14:37
Autor: SDD

Użytkownik "Imiennika" <imiennika@vp.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000b26.4a5482e8newsgate.onet.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/2004722,11,item.html

w takim razie jak poznac ?
Czy wogole nie oddzwaniac ?

No nie wiem, dla mnie to jest oczywiste, ze numeru 070x sa numerami o podwyzszonej oplacie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-08 17:31:05
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
SDD wrote:

No nie wiem, dla mnie to jest oczywiste, ze numeru 070x sa numerami o podwyzszonej oplacie.

I jeszcze może dla 0,2 % społeczeństwa....

M.

Data: 2009-07-08 18:21:47
Autor: SDD

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:h32e3q$luq$2news.onet.pl...

I jeszcze może dla 0,2 % społeczeństwa....

:)
Nota bene w niektorych sytuacjach czasem 070x potrafi byc nansze od krajowych numerow stacjonarnych a nawet od 080x - no ale to juz inna bajka

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-08 19:32:04
Autor: Animka
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
SDD wrote:

No nie wiem, dla mnie to jest oczywiste, ze numeru 070x sa numerami o podwyzszonej oplacie.

I jeszcze może dla 0,2 % społeczeństwa....

Nie oddzwaniajcie na numery zaczynające się na 704, bo zapłacicie ponad 9 zł za doładowanie komuś kasy.

--
animka

Data: 2009-07-08 19:38:23
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Animka wrote:

Nie oddzwaniajcie na numery zaczynające się na 704, bo zapłacicie ponad 9 zł za doładowanie komuś kasy.

A na 714?

M.

Data: 2009-07-08 19:58:29
Autor: Animka
Animka wrote:

Nie oddzwaniajcie na numery zaczynające się na 704, bo zapłacicie ponad 9 zł za doładowanie komuś kasy.

A na 714?

No to mnie zastrzeliłeś ;-) Teraz to już nie wiem czy na ten, czy tamten. Nie mam już tego maila z idg i nie mam czasu szukać tego artykułu na stronie idg.

--
animka

Data: 2009-07-08 20:37:23
Autor: SDD

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h32mo5$ht3$1node2.news.atman.pl...

A na 714?

No to mnie zastrzeliłeś ;-) Teraz to już nie wiem czy na ten, czy tamten.

Wystarczy pomyslec? Czy jest jakis powod, by do Wrocławia opłata była podwyższona?
Ze co, ze do Rzeszy - i to tej starej - ma niby byc drozej?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-08 21:03:17
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
[...]