Podwyższone spalanie

Data: 2011-06-30 18:59:25
Autor: Robert_J
Podwyższone spalanie
...pali 1-2 litry więcej na setkę niż to drzewiej bywało. Styl jazdy bez zmian, paliwa zawsze różne.

1-2 litry więcej to może Ci zacząć palić z wielu powodów, niekoniecznie związanych z silnikiem :-). Wystarczy że wozisz zapomniany, niepotrzebny bagaż, nie zdjąłeś kufra z dachu i koła masz niedopompowane... To tylko przykład, nie wiem czy w Twoim przypadku tak jest :-)

Data: 2011-06-30 20:49:49
Autor: Madoniowie
Podwyższone spalanie
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:iuia20$jv8$1news.onet.pl...

[...]

Nie. To wszystko śmiało można wykluczyć.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Podwyższone spalanie