Data: 2011-07-01 22:37:36 | |
Autor: MikOu | |
Podwyższone spalanie | |
Co może być przyczyną większego spalania? Komp nie daje błędów, wymieniony EGR i wszystkie wtryski, DPF jest drożny, procedura czyszczenia nie jest odpalona, a on i tak pali 1-2 litry więcej na setkę niż to drzewiej bywało. Styl jazdy bez zmian, paliwa zawsze różne. Witaj Miałem tak samo (Focus 1,6 TDCi 2006dpf) z dnia na dzień spalał +1,5-2l.a nie zmienio sie nic - trasa, auto, noga kierowcy :-D Parę miesiecy szukałem winowajcy aż przy okazji mycia nakoli (dekli) zauważyłem fioletową piastę tylnego koła ( była nówka SKF, niedawno wymieniana, wytrzymała dwa miesiace i zaczęła się zacierać - stąd to spalanie.) Nie pomyślałem, zeby na podnośnik, kołami zakręcić... Oczywiscie zgrzyta i chrupie...ale kręci sie. Wiec moze piasta albo inne łożysko sie wysypało? Może hamulec postojowy coś łapie ? Po prostu zwiekszone opory ruchu , troszkę, akurat na te 2l na stówę. Ale komentarze znalazłem, że obecnie SKF stosuje duzo plastiku wewnatrz piast - tzn koszyki które łatwo się rozlatują i stąd problemy. Powodzenia Mkh
|
|
Data: 2011-07-01 22:45:16 | |
Autor: Madoniowie | |
Podwyższone spalanie | |
Użytkownik "MikOu" <jamoge@wp.pl> napisał w wiadomości news:iulb6m$vfn$1polsl.pl...
Witaj Ha! Jak zdążę jutro, to walę na podnośnik. -- Pozdrawiam, Przemek http://dag-pol.republika.pl |
|
Data: 2011-07-03 01:21:01 | |
Autor: MikOu | |
Podwyższone spalanie | |
Nnooi? Z ciekawości coś wyszło nowego?
(...) zauważyłem fioletową piastę tylnego koła ( była nówka SKF, niedawno wymieniana, wytrzymała dwa miesiace i zaczęła się zacierać - stąd to spalanie.) Nie pomyślałem, zeby na podnośnik, kołami zakręcić... Oczywiscie zgrzyta i chrupie...ale kręci sie. Dościślę, ze piasta nierozbieralna, moduł z łożyskami i czujnikiem ABS. Fioletowa od temperatury, hamulec jest jakby osobno-gdyby hamulec trzymał to tarcza byłaby grzana, nie piasta. pozdrawiam Mkh |
|