|
Data: 2011-08-12 16:12:01 |
Autor: Madoniowie |
Podwyższone spalanie |
W dniu i godzinie 2011-06-30 18:07, *Madoniowie* napisał(a):
Co może być przyczyną większego spalania? Komp nie daje błędów,
wymieniony EGR i wszystkie wtryski, DPF jest drożny, procedura
czyszczenia nie jest odpalona, a on i tak pali 1-2 litry więcej na setkę
niż to drzewiej bywało. Styl jazdy bez zmian, paliwa zawsze różne.
Mondeo MK3 2.0 TDCi DPF (niestety, psia krew... BTW, zna ktoś sposób na
pozbycie się bez efektów ubocznych?)
No to po diagnozach. Wtryski sprawdzone ponownie - OK. Korekcja na pierwszym wtrysku nie najlepsza, ale w normie. Opory toczenia w normie (hamulce, łożyska). Kodów błędów brak. Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Niestety ciągle lipa. Jeszcze jakieś pomysły?
--
Pozdrawiam, Przemek
http://dag-pol.republika.pl
|
|
|
Data: 2011-08-12 16:27:10 |
Autor: yabba |
Podwyższone spalanie |
Użytkownik "Madoniowie" <madoniowie.kasuj@wytnij.go2.pl> napisał w wiadomości news:j23cct$43q$4mx1.internetia.pl...
W dniu i godzinie 2011-06-30 18:07, *Madoniowie* napisał(a):
Co może być przyczyną większego spalania? Komp nie daje błędów,
wymieniony EGR i wszystkie wtryski, DPF jest drożny, procedura
czyszczenia nie jest odpalona, a on i tak pali 1-2 litry więcej na setkę
niż to drzewiej bywało. Styl jazdy bez zmian, paliwa zawsze różne.
Mondeo MK3 2.0 TDCi DPF (niestety, psia krew... BTW, zna ktoś sposób na
pozbycie się bez efektów ubocznych?)
No to po diagnozach. Wtryski sprawdzone ponownie - OK. Korekcja na pierwszym wtrysku nie najlepsza, ale w normie. Opory toczenia w normie (hamulce, łożyska). Kodów błędów brak. Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Niestety ciągle lipa. Jeszcze jakieś pomysły?
-- Pozdrawiam, Przemek
http://dag-pol.republika.pl
Ciśnienie doładowania, przepływomierz, czujnik temperatury?
--
Pozdrawiam,
yabba
|
|