Podział działki

Data: 2010-12-08 05:23:03
Autor: HANA
Podział działki

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:idj6ne$25fs$1news.ett.com.ua...
Witam
Bardzo proszę o poradę, jeżeli to możliwe.

Jest działka usługowo-handlowa (ponad 1100 m2) i ma 2 współwłaścicieli (ja i kuzyn).
Chcemy tę działkę rozdzielić na 2 niezależne działki, po jednej dla każdego, oczywiście według udziałów (moje jest 3/8).

podzielic zawsze mozna

Chcemy uzyskać normalne, niezależne działki z własnymi numerami w geodezji, żeby w razie czego można było swoją działkę sprzedać.

tez mozna

Czy są jakieś przeciwwskazania dla takiego podziału, jeżeli plan zagospodarowania przestrzennego tego nie zabrania?

nie

Ten plan ma się za kilka miesięcy zmienić i prawdopodobnie powstanie zakaz podziału na działkek na mniejsze niż 1000m2.

watpie, jakos nie spotkalem sie z takim zapisem nigdzie

Kuzyn był niedawno u notariusza (w innej sprawie) i ów notariusz powiedział, że taka działka nie może zostać podzielona geodezyjnie na 2 numery tylko zostać jako współwłasność.

podzielic zawsze mozna i numery musza byc nadane, kwestia co dalej...

Jeżeli jednak nie ma przeciwwskazań to co najpierw załatwiać i gdzie?

geodeta - podzial - urzad - KW

Jakieś formalności w urzędzie gminy czy najpierw zlecić podział jakiejś firmie geodezyjnej a potem do gminy czy do ksiąg wieczystych?

jw.

odezwij sie na adres ze strony to pomoge poprowadzic co jak i gdzie

--
-
pozdrawiam

Podział działki