Podział miejsc na listach wyborczych

Data: 2010-09-24 14:05:19
Autor: Marek Czaplicki
Podział miejsc na listach wyborczych
,-- -- [  ]
| Sejmowa podkomisja do spraw zmian w ordynacjach wyborczych przyjęła
poprawkę zgłoszoną przez Platformę Obywatelską, gwarantującą minimum 35
proc. miejsc na liście dla każdej płci ? poinformowała w czwartek na
konferencji prasowej posłanka Halina Rozpondek (PO).
`-- --
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art2499,podkomisja-minimum-35-proc-na-listach-wyborczych-dla-kazdej-plci.html
ciekawe. 35 dla kobiet plus 35 dla mężczyzn wychodzi 70. czyżbyśmy dorobili
się trzeciej płci, która bierze resztę? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-24 14:20:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Podział miejsc na listach wyborczych

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7i45h$lan$1inews.gazeta.pl...
,-- -- [  ]
> [...]
ciekawe. 35 dla kobiet plus 35 dla mężczyzn wychodzi 70. czyżbyśmy dorobili
się trzeciej płci, która bierze resztę? :-)

Nie kolego. Chodzi o to, że na liście wyborczej nie może być np. 90% kobiet i 10% mężczyzn itp.

Data: 2010-09-24 14:34:01
Autor: Marek Czaplicki
Podział miejsc na listach wyborczych
Bogdan Idzikowski dnia pią wrzesień 24 2010 14:20 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
Nie kolego. Chodzi o to, że na liście wyborczej nie może być np. 90%
kobiet i 10% mężczyzn itp.
dobrze jednak by było, żeby cechy kandydatki/kandydata wygrywały z doraźnym
celem politycznym, a więc pokazaniem: "jacy to my jesteśmy poprawni
politycznie".
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-24 15:08:57
Autor: Panslavista
Podział miejsc na listach wyborczych

Zamiast JOW rzeźbienie w partyjnym GWnie.

Data: 2010-09-24 17:31:16
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c9c9745$0$20988$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
się trzeciej płci, która bierze resztę? :-)

Nie kolego. Chodzi o to, że na liście wyborczej nie może być np. 90% kobiet i 10% mężczyzn itp.

-- -- -- -- -- -- --
z tymi co nie biora w lape? Bedzie chociaz 2%?
awe

Data: 2010-09-24 19:02:37
Autor: Marek Czaplicki
awe dnia pią wrzesień 24 2010 17:31 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
z tymi co nie biora w lape? Bedzie chociaz 2%?
różne osoby mogą pojawiać się na listach wyborczych. od nas, obywateli
zależy kto bedzie we władzach, poprzez akt wyborczy. wybierać więc należy
świadomie.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-24 19:24:20
Autor: awe

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7iliv$h4i$1inews.gazeta.pl...
[...]
teraz donek potrzebuje 35% glupich i ciemnych bab
awe

Data: 2010-09-24 14:37:11
Autor: Marek Czaplicki
CeSaR dnia pią wrzesień 24 2010 14:30 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

przypomniał mi się dowcip z książki "Znaczy kapitan" bodajże o tym jak jeden
kapitan polskiego statku pasażerskiego zwracał się pewnego razu do
pasażerów. "Kobiety, mężczyźni, inne płcie." Co tyczyło się obecnego na
statku księdza właśnie. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-24 14:51:35
Autor: CeSaR
[...]

To było w "Szamanie Morskim" o Eustachym Borkowskim. Za bardzo policzył gwiazdki na koniaku :-)

Data: 2010-09-24 14:59:08
Autor: Marek Czaplicki
CeSaR dnia pią wrzesień 24 2010 14:51 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

On nakazywał zmianę kursu statku o pół stopnia. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-24 16:00:41
Autor: CeSaR
Podział miejsc na listach wyborczych
On nakazywał zmianę kursu statku o pół stopnia. :-)

Jak to Szaman :-)

Podział miejsc na listach wyborczych