Podział miejsc na listach wyborczych

Data: 2010-09-24 14:30:14
Autor: CeSaR
Podział miejsc na listach wyborczych
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art2499,podkomisja-minimum-35-proc-na-listach-wyborczych-dla-kazdej-plci.html
ciekawe. 35 dla kobiet plus 35 dla mężczyzn wychodzi 70. czyżbyśmy dorobili
się trzeciej płci, która bierze resztę? :-)

Duchowieństwo...

Data: 2010-09-24 14:37:11
Autor: Marek Czaplicki
CeSaR dnia pią wrzesień 24 2010 14:30 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

przypomniał mi się dowcip z książki "Znaczy kapitan" bodajże o tym jak jeden
kapitan polskiego statku pasażerskiego zwracał się pewnego razu do
pasażerów. "Kobiety, mężczyźni, inne płcie." Co tyczyło się obecnego na
statku księdza właśnie. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-24 14:51:35
Autor: CeSaR
[...]

To było w "Szamanie Morskim" o Eustachym Borkowskim. Za bardzo policzył gwiazdki na koniaku :-)

Data: 2010-09-24 14:59:08
Autor: Marek Czaplicki
CeSaR dnia pią wrzesień 24 2010 14:51 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

On nakazywał zmianę kursu statku o pół stopnia. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-24 16:00:41
Autor: CeSaR
Podział miejsc na listach wyborczych
On nakazywał zmianę kursu statku o pół stopnia. :-)

Jak to Szaman :-)

Podział miejsc na listach wyborczych