Podział na partie jest absurdalny

Data: 2010-07-21 15:36:56
Autor: abc
Podział na partie jest absurdalny
Idący w poprzek stanów podział na parie polityczne to diabelski pomysł, żeby
ludzi skłócić ze sobą.  Przecież taki dajmy na to szewc z PO ma taki sam
interes jak szewc z PO czy SLD.

Data: 2010-07-21 16:30:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c46f802$0$17096$65785112news.neostrada.pl...
Idący w poprzek stanów podział na parie polityczne to diabelski pomysł, żeby
ludzi skłócić ze sobą.  Przecież taki dajmy na to szewc z PO ma taki sam
interes jak szewc z PO czy SLD.

Jesteś w błędnym błędzie. Jeden szewc jest poetą, a drugi lubi uprawoać pomidory. Szewc szewcowi nierówny.

Data: 2010-07-21 07:46:59
Autor: robertbig
On 21 Lip, 16:30, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4c46f802$0$17096$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> interes jak szewc z PO czy SLD.

Jesteś w błędnym błędzie. Jeden szewc jest poetą, a drugi lubi uprawoać

!!!  Szewc z PIS jest tez wybitnym expierdem , od wyjaśniania przyczyn
wypadków lotniczych.

Data: 2010-07-21 17:03:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:6e87a713-8c1c-4fc2-81d0-a9c14b5ef834g35g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

pomidory. Szewc szewcowi nierówny.

!!!  Szewc z PIS jest tez wybitnym expierdem , od wyjaśniania przyczyn

Dlaczego nie? Jeśli może być nim Macierewicz i 119 innych posłów + 1 poseł?

Data: 2010-07-21 18:10:38
Autor: Neko
[...]

Ja tam nie wiem czy szewc z PO ma taki sam INTERES jak szewc z PiS.

Roznice moga byc znaczne. ;)

Podział na partie jest absurdalny