Podział na partie w Polsce - zapyta j się do której należysz

Data: 2010-01-26 20:56:48
Autor: Klin
Podział na partie w Polsce - zapyta j się do której należysz

Prof. Jerzy Robert Nowak: Głównym podziałem w Polsce jest podział na tych, którzy chcą bronić Polski, polskich interesów, i tych, którzy szkodzą Polsce. Moim ulubionym stwierdzeniem (swego rodzaju hasłem) jest wypowiedź księcia Adama Czartoryskiego, najsłynniejszego polskiego dyplomaty z lat 40. XIX wieku: "W Polsce są tylko dwie partie, partia polska i partia antypolska." Dzisiejsza Polska jest ogromnie zagrożona z różnych stron, od zewnątrz, od wewnątrz, mamy dość krajowych targowiczan i dlatego trzeba się tym bardziej dogadywać, aby w nadchodzących wyborach wygrała wszędzie partia polska, to znaczy wszystkie środowiska - w tym UPR, mój Ruch Przełomu Narodowego i inne, które myślą i czują po polsku. (...)

Data: 2010-01-27 00:10:27
Autor: awe

Użytkownik "Klin" <""Klin\"@op.pl, , ."> napisał w wiadomości news:hjnhiq$pk3$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]
-- -- -
sluszna uwaga, dlatego boukuna uwazam za antypolaka...
awe

Data: 2010-01-27 03:12:26
Autor: Krzysiek
Podział na partie w Polsce - zapytaj się do której należysz
Hallo,

"Klin" <""Klin\"@op.pl."> schrieb im Newsbeitrag news:hjnhiq$pk3$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

w jakim kontekscie UPR mozna nazwac "polska partia"?? Sa jakies powiazania
z polskimi tradycjami?? Moze Pan cos powiedziec o narodowych koncepcjach UPeeRu,
ale pytam powaznie, bez jakiegos lania wody... chyba, ze ich zwyczajowe lanie wody ma
byc tym nawiazaniem...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-01-27 11:41:47
Autor: Klin
[...]

 http://www.google.com/search?hl=pl&rls=com.microsoft%3Aen-US&rlz=1I7GGLT_pl&q=UPR+i+narodowcy&btnG=Szukaj&lr=lang_pl&aq=f&oq
    Poprzedni post wysłałem pomyłkowo w tych linkach znajdziesz może odpowiedź
    na swoje pytanie.

Data: 2010-01-27 14:16:52
Autor: Krzysiek
Podział na partie w Polsce - zapytaj się do której należysz
Hallo,

"Klin"<""Klin\"@op.pl,,."> schrieb im Newsbeitrag news:hjp5e4$kit$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

[...]

przeciez prosilem zeby bylo bez lania wody. Deklaracje interesujace sa tylko w tym przypadku
jezeli zna sie w jaki sposob sa one rozumiane, bo bez tego sa tylko populistyczna zbitka
slow ktore kazdy rozumie sobie po swojemu.
W przeciwienstwie do Pana jakos nie mialem problemu dowiedziec sie na psp od wyszczekanego
do niemozliwosci sympatyka i wyborce UPR (ksywka M54, Bulba i jeszcze pare), ze bez namyslu
wymieni paszport polski na paszport Microsoftu czy HUK-Coburg, jezeli bedzie mu to pomagac
w geszeftach. A i wtedy i teraz jestem przekonany o tym, ze Targowica nie jest miara polskosci,
tylko wprost przeciwnie.
I niech mi Pan nie podpowiada, ze to byl jakis nieprzemyslany odskok od linii partyjnej, bo
sympatykow UPeeRu jest na psp pelno i gesto, a wtedy... skorzystali z okazji zeby cicho siedziec...
Oczywiscie, to bardzo latwe miano Polaka odniesc do przedsiebiorcow, bankowcow czy innych
ludzi sukcesu, a reszte zbyc krotkim - "zbolszewizowana tluszcza", niestety to z kwestia narodowa
nie ma nic wspolnego, to tylko erystyczne chwyty.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-01-27 14:43:37
Autor: Klin
[...]

    Więc bez lania wody. Podział na te dwie partie nie ma nic wspólnego
    z nominalną przynależnością do jakiejś konkretnej partii PiSu, PO
    PSL, SLD, UPR czy jakiejkolwiek innej. Podział ten przebiega przez
    serca ludzi, każdy czuje sam się albo Polakiem i działa w interesie
    swojej Ojczyzny lub nie czuje tego i działa na korzyść obcych sił,
    lub służy tylko własnym interesom bez oglądania się ludzi, którym
    powinien się jakoś zrewanżować za opiekę, wykształcenie i ciągłą
    troskę jaką mu okazywali przez całe jego życie.

Data: 2010-01-27 15:28:57
Autor: Krzysiek
Podział na partie w Polsce - zapytaj się do której należysz
Hallo,

"Klin"<""Klin\"@op.pl,,."> schrieb im Newsbeitrag news:hjpgje$so$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

[...]

oczywiscie i dlatego sie pytalem co ma to wspolnego z UPeeRem. Chodzilo
tu moze o wskazanie na ludzi dzialajacych dla Polski niezaleznie od ich przynaleznosci
partyjnej, jednak dziwi mnie jak taka dzialalnosc da sie pogodzic z dzialalnoscia
w niepolskich partiach.
UPR jest przeciez partia miedzynarodowki gospodarczej, podobnie jak istnieja inne patrie
dzialajace dla miedzynarodowki ideologicznej czy jeszcze inne identyfikujace sie z miedzynarodowka
religijna. Wlasnie poprzez fakt, ze cele dowolnej miedzynarodowki sa ich celami nie da sie
o nich powiedziec, ze sa to polskie partie, bo dla takiej dowolne miedzynarodowki, o ile w ogole
brane sa pod uwage, to wylacznie jako srodek, uzyteczne narzedzie, a nigdy jako cel.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-01-27 16:10:49
Autor: Klin
[...]

    Działalność na korzyść wspólnoty międzynarodowej nie oznacza
    jakiejś sprzeczności nie do pogodzenia z interesami własnej
    ojczyzny tak jak pomoc sąsiedzka nie koniecznie musi być
    z uszczerbkiem dla własnej rodziny, ta chwilowa "strata" nazwijmy
    tak pracę dla ogólnego dobra może stanowić jakieś zabezpieczenie
    dla własnych interesów na wypadek czarnej godziny, kiedy sami
    nie będziemy mogli w pełni o swoje interesy zadbać i oczekiwać
    będziemy wtedy rewanżu. Nasze działania altruistyczne niestety nie
    mogą być w pełni bezinteresowne bo nie zawsze możemy tylko dawać
    musimy też brać.

Data: 2010-01-27 16:32:52
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

[...]

-- --
Juz mialem cie za madrzejszego. Krzysiek prosto ci tlumaczy, ze co
z definicji jest miedzynarodowe, narodowym jednoczesnie byc nie
potrafi zeby nawet chcialo, a ty odpowiadasz mu jakims belkotem.
Tylko nie wyjezdzac mi tu z KK, bo to sprawa dotykajaca samej
polskiej panstwowosci jako takiej.

AR

Data: 2010-01-27 18:39:20
Autor: Klin
Użytkownik Wlodzimierz Zabotynski napisał:

[...]

    Interesy międzynarodowe i interesy narodowe trzeba jakoś uzgodnić.
    Nie wiem dlaczego wydaje Ci się to niemożliwe. Gdyby pójść tym
    tropem, że to jest nieosiągalne skazywałoby się ludzkość na wieczne
    konflikty z sąsiadami, którzy też czują się patriotami i kochają
    swe ojczyzny. Chyba, że marzysz o jednym państwie narodowym,
    z jednym językiem jedną religią i jednym pasterzem /Rządem Światowym/.
    Jeśli zaś pragniesz różnorodności trzeba się nauczyć uwzględniać interesy
    sąsiadów i dać im żyć jak pragną i tego samego domagać się dla siebie.
    Jeśli chwilowo mieszkasz w obcym kraju nie możesz się usprawiedliwiać
    tym, że kradnąc w tamtejszym supermarkecie działasz na korzyść swego
    narodu. Takie motywy pewnie przyświecały komunistycznym inicjatorom
    afery "Żelazo".  Kibicując za swoją drużyną narodową trzeba się starać
    uczyć szacunku dla kibiców przeciwnej drużyny by nie doprowadzić do
    wydarzeń podobnych jakie miały miejsce na stadionie Hejzel w Belgii.
    Dlatego nie mogę się zgodzić by tych co działają w jakichś organizacjach
    międzynarodowych uważać za niegodnych miana patriotów czy uważać ich
    za zdrajców sprawy narodowej. Nie będę się tu rewanżował Ci jakimiś
    docinkami bo widzę, że w wielu wypadkach mamy poglądy dość zgodne.
                                  Pozdrawiam.

Data: 2010-01-27 18:57:19
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

[...]

Co mi sie marzy to silna Polska.  Polska nie jest od uwzgledniania interesow
sasiadow, o to juz oni sami potrafili i potrafia zadbac najlepiej.  Krotko:
jestem polonocentrysta i uznaje jedynie takie ustalenia miedzynarodowe,
ktore Polsce przynosza korzysc.  I jeszcze jedno: jedynie umowy bilateralne
maja jakas szanse na prrzestrzeganie, dlategostawiam je znacznie wyzej od
umow wielostronnych.

AR

Data: 2010-01-27 19:53:19
Autor: Klin
[...]

    Nie będę Ci stawiał  silnej kontry ze względu na to, że kładzenie
    dużego nacisku na prawa innych "drużyn narodowych" może być
    przez nie potraktowane jako słabość i przy takim stanie umysłów
    jaki zdaje się panować powszechnie Ci zbytnio wrażliwi na racje
    strony przeciwnej muszą mieć wyjątkowo twarde dupy. Jednak mimo
    to marzą mi się tutaj bardziej cywilizowane stosunki między narodami.

Data: 2010-01-27 20:14:28
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

[...]

Jezeli marza Ci sie bardziej cywilizowane stosunki miedzy narodami,
to zostan komunista; komunisci maja najlepsza teorie stosunkow
miedzynarodowych i do tego dysponuja ogromnymi doswiadczeniami
praktycznymi.

AR

Data: 2010-01-28 00:12:19
Autor: Krzysiek
Podział na partie w Polsce - zapytaj się do której należysz
Hallo,

"Klin\<""Klin\"@op.pl,,."> schrieb im Newsbeitrag news:hjplmu$48t$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

[...]

wie Pan co.... moze niech mi Pan odpowie na pytanie dotyczace UPeeRu albo przynajmniej
zastanowi sie nad tym co napisalem, bo dyskusja zamienia sie w przezuwanie starych szmat -
skoro ja pisze, ze partia narodowa bedzie sprawy miedzynarodowek traktowala
jako dorazny srodek, a Pan mi odpowiada, ze dzialalnosc na korzysc wspolnoty miedzynarodowej
warto traktowac instrumentalnie ( bo udzielanie pomocy obcym liczac na wzajemnosc
jest podejsciem instrumentalnym) wiec... moim zdaniem, mija sie z celem powtarzanie tego,
co juz napisalem, tylko innymi slowami. Na nowomowe jestem niewrazliwy, mnie interesuje sens
tego, co jest napisane.

Wiec co bedzie z tym UPeeRem, dowiem sie co w nim jest polskiego?? Tlumaczenia i cytowania
anglosaskich myslicieli maja byc ta "patriotyczna furtka"??
Moim zdaniem to nawet Partia Piratow ma wiecej wspolnego z Polska niz UPR.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-01-28 12:43:44
Autor: Klin
[...]

   Nie należę do UPRu ani do żadnej zresztą innej partii więc nie wypowiadam się
   na temat osób, których nie znam. Mimo to moje sympatie są po stronie tych,
   którzy mają na myśli  dobro Polski.  Mogę  tylko wierzyć prof. J.R. Nowakowi,
   gdy zapewnia, "że  myśli i czuje po polsku" , że się nie myli co do środowisk
   w których widzi duży potencjał dobrej woli. Jeśli wolisz inne autorytety
   masz wybór możesz wraz z nimi szukać dróg do Naprawy Rzeczypospolitej,
   zakładam, że na tym Ci zależy.

Data: 2010-01-28 16:04:18
Autor: Krzysiek
Podział na partie w Polsce - zapytaj się do której należysz
Hallo,

"Klin"<""Klin\"@op.pl,,."> schrieb im Newsbeitrag news:hjrtun$c6l$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]
[...]

oczywiscie, ze mi zalezy, dlatego z niepokojem obserwuje dzialalnosc takich partii jak
UPRPOPISSLDPSL czy podobnych.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-01-28 17:07:59
Autor: Klin
[...]

    Będzie Ci trudno rozstrzygnąć po jakiej stanąć stronie.
    Tylko ludzie bezmyślni mają ułatwione zadanie - im więcej
    się człowiek zastanawia, tym więcej wątpliwości i powodów
    by się ustawiać tylko na pozycji kibica, w każdej chwili
    gotowego zmienić swoje sympatie i krytykować wszystko
    i wszystkich na okrągło. A okoliczności ciągle zmuszają do
    wybierania przysłowiowego mniejszego zła. Kto Ci się
    w obecnej sytuacji wydaje tym mniejszym złem? List
    Wrzodaka nie daje na to odpowiedzi pogłębia tylko rozterkę
    przed jaką stoi większość Polaków na kogo oddać głos
    w zbliżających się wyborach.

     http://www.kworum.com.pl/art2979,reakcja_na_list_wrzodaka.html

Data: 2010-01-28 18:18:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

[...]

Wglada na to, ze abc ma racje.

AR

Data: 2010-01-28 18:59:33
Autor: cirrus
Użytkownik "Klin" <""Klin\"@op.pl, , ."> napisał w wiadomości news:hjrtun$c6l$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Współczuje takiego autorytetu.

--
stevep

Data: 2010-01-27 03:44:09
Autor: zbig
Podział na partie w Polsce - zapytaj się do kt órej należysz
On 26 Sty, 20:56, Klin <""Klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                    ,
Jak długo będzie tu cytowany ten antypolski śmieć TW Tadeusz?

Data: 2010-01-27 13:42:31
Autor: Klin
Użytkownik zbig napisał:
[...]

    Tak długo jak takim śmieciom jak ty będzie grał na nerwach.

Data: 2010-01-27 05:35:18
Autor: zbig
Podział na partie w Polsce - zapytaj się do kt órej należysz
On 27 Sty, 13:42, Klin <""Klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                    ,                                                                                                                                                                                                                                                    .">
wrote:
Użytkownik zbig napisał:> On 26 Sty, 20:56, Klin<""Klin
> \"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                    ,
> Jak długo będzie tu cytowany ten antypolski śmieć TW Tadeusz?

    Tak długo jak takim śmieciom jak ty będzie grał na nerwach.

Miarkuj się głąbie. Kóz razem nie paśliśmy.
Szczerze mówiąc ma to w dupie co ma do powiedzenia ten peerelowski
pupilek. Znalazł godną sobie kompanię i możecie się zabranzlować
społem aż wam moherowe berety pospadają.

Data: 2010-01-27 14:54:52
Autor: Klin
Użytkownik zbig napisał:

Miarkuj się głąbie. Kóz razem nie paśliśmy.
Szczerze mówiąc ma to w dupie co ma do powiedzenia ten peerelowski
pupilek. Znalazł godną sobie kompanię i możecie się zabranzlować
społem aż wam moherowe berety pospadają.

   Sam się miarkuj głąbie, gdybyś miał choć trochę inteligencji zauważyłbyś
   że tylko pokazałem ci lustro, byś mógł się w nim przejrzeć. Wyzwiska
   te nie pochodzą ode mnie - zastanów się jeśli potrafisz stąd je wziąłem.
   A uważaj by ci czerwonej gwiazdki na łeb nie przybili.

Data: 2010-01-28 03:20:40
Autor: zbig
Podział na partie w Polsce - zapytaj się do kt órej należysz
On 27 Sty, 14:54, Klin <""Klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                    ,                                                                                                                                                                                                                                                    .">
wrote:

[...]

Aleś się qurwa odwinął. Aż mi w pięty poszło.
Szkoda czasu na ciebie łamago. EOT

Data: 2010-01-27 15:12:13
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-26 20:56, Klin > pisze:
Głównym podziałem w Polsce jest podział na tych, którzy chcą bronić
Polski, polskich interesów, i tych, którzy szkodzą Polsce

moze i racja, ale co oznacza bronienie Polski i szkodzenie Polsce definiuja wyborcy a nie na pewno RM

--
the_foe

Podział na partie w Polsce - zapyta j się do której należysz