Podział na partie w Polsce - zapytaj się do której należysz

Data: 2010-01-27 00:10:27
Autor: awe
Podział na partie w Polsce - zapytaj się do której należysz

Użytkownik "Klin" <""Klin\"@op.pl, , ."> napisał w wiadomości news:hjnhiq$pk3$1atlantis.news.neostrada.pl...

Prof. Jerzy Robert Nowak: Głównym podziałem w Polsce jest podział na
tych, którzy chcą bronić Polski, polskich interesów, i tych, którzy
szkodzą Polsce. Moim ulubionym stwierdzeniem (swego rodzaju hasłem) jest
wypowiedź księcia Adama Czartoryskiego, najsłynniejszego polskiego
dyplomaty z lat 40. XIX wieku: "W Polsce są tylko dwie partie, partia
polska i partia antypolska." Dzisiejsza Polska jest ogromnie zagrożona z
różnych stron, od zewnątrz, od wewnątrz, mamy dość krajowych targowiczan
i dlatego trzeba się tym bardziej dogadywać, aby w nadchodzących
wyborach wygrała wszędzie partia polska, to znaczy wszystkie środowiska
- w tym UPR, mój Ruch Przełomu Narodowego i inne, które myślą i czują po
polsku. (...)
-- -- -
sluszna uwaga, dlatego boukuna uwazam za antypolaka...
awe

Podział na partie w Polsce - zapytaj się do której należysz