Podziekowania dla ENDRIU

Data: 2012-04-04 22:04:58
Autor: Acerion
Podziekowania dla ENDRIU
WIEKIE DZIEKI Endriu za zdjęcie łańcucha zamieszczone w osobnym wątku !!!
BRAWO Endriu wreszcie jakiś przekonywujący dowód w sprawie.

Odpowiedz na pytanie skąd ten łancuch jest banalnie prosta.

TO JEST TEN ZERWANY ODCIĄG ANTENY RADIOLATARNI !!!.

Wyraźnie widać śrubę rzymską wiszącą na końcu tego łancucha-liny.
Czyli typowa instalacja antenowa - odciąg do masztu.

To zdjęcie  POTWIERDZA NIEZBICIE, ze jednak Tutka kosiła wszystko na swojej
drodze lecąc kilka metrów nad ziemią.

 Zawsze wiedziałem Endriu ze można na ciebie liczyć w dochodzeniu do prawdy.

Data: 2012-04-05 17:00:59
Autor: mkarwan
Podziekowania dla ENDRIU

Użytkownik "Acerion" <acerion@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jligia$5dc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czym konkretnie zaczepił TU154 o odciąg "anteny radiolatarni"?

Data: 2012-04-12 21:00:18
Autor: fruuu
Podziekowania dla ENDRIU
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Zawsze wiedziałem Endriu ze można na ciebie liczyć w dochodzeniu do > prawdy.

Czym konkretnie zaczepił TU154 o odciąg "anteny radiolatarni"?
Stawiam na ster kierunku... ;)

Data: 2012-04-06 11:47:32
Autor: Endriu
Podziekowania dla ENDRIU

To zdjęcie  POTWIERDZA NIEZBICIE, ze jednak Tutka kosiła wszystko na swojej
drodze lecąc kilka metrów nad ziemią.

Jak widać przy okazji wykosiła chyba resztki twojego mózgu ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Podziekowania dla ENDRIU