Podziekowania dla ENDRIU

Data: 2012-04-05 17:00:59
Autor: mkarwan
Podziekowania dla ENDRIU

Użytkownik "Acerion" <acerion@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jligia$5dc$1inews.gazeta.pl...
WIEKIE DZIEKI Endriu za zdjęcie łańcucha zamieszczone w osobnym wątku !!!
BRAWO Endriu wreszcie jakiś przekonywujący dowód w sprawie.

Odpowiedz na pytanie skąd ten łancuch jest banalnie prosta.

TO JEST TEN ZERWANY ODCIĄG ANTENY RADIOLATARNI !!!.

Wyraźnie widać śrubę rzymską wiszącą na końcu tego łancucha-liny.
Czyli typowa instalacja antenowa - odciąg do masztu.

To zdjęcie  POTWIERDZA NIEZBICIE, ze jednak Tutka kosiła wszystko na swojej
drodze lecąc kilka metrów nad ziemią.

Zawsze wiedziałem Endriu ze można na ciebie liczyć w dochodzeniu do prawdy.

Czym konkretnie zaczepił TU154 o odciąg "anteny radiolatarni"?

Data: 2012-04-12 21:00:18
Autor: fruuu
Podziekowania dla ENDRIU
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Zawsze wiedziałem Endriu ze można na ciebie liczyć w dochodzeniu do > prawdy.

Czym konkretnie zaczepił TU154 o odciąg "anteny radiolatarni"?
Stawiam na ster kierunku... ;)

--

Podziekowania dla ENDRIU