Podziękowania dla Max'a

Data: 2010-03-15 20:15:15
Autor: in for
Podziękowania dla Max'a
Max,

dziękujemy Tobie za pomysł i determinację w jego realizacji.

Niestety należałem do tych, którzy nie wróżyli sukcesu Twojej imprezie,
pamiętasz, gdy pierwszy raz o niej rozmawialiśmy, stwierdziłem, że w ogóle się
nie zaangażuję w to przedsięwzięcie. Teraz jestem Ci zobowiązany, że przekonałeś
mnie do uczestnictwa w targach, ze względu na obrót w Targowym Sklepie Nurkowym
nie muszę czekać na zwrot inwestycji.

Kontakty, które nawiązałem będą długo procentowały.

Satysfakcja z faktu, że byłem na pierwszej edycji Podwodnej Przygody, jest
bezcenna :).

Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2010-03-16 04:52:52
Autor: Max
Podziękowanie od organizatora I Nurgresu i Targów Nurkowych "Podwodna Przygoda" w Pałacu
Dziękuję za podziękowania, ale takie imprezy są udane dopiero wtedy
gdy poza organizatorem dopiszą wystawcy, wykładowcy i odwiedzający, a
to z kolei wymaga pomocy patronów i partnerów, więc w sumie jest to
sukces wszystkich, żaden element bez pozostałych nic by nie zrobił.

Dlatego dziękuję wszystkim - wszyscy są tu równie ważni :)))

Data: 2010-03-19 20:29:20
Autor: whale
Podziękowania dla Max'a
 i super a wazelina jest ok?
kuna zrozumcie wreszcie że nie potrzeba wazeliziartstwa żeby było ok. targi zaskoczyły i myślę że to był dobry ruch . ale po co takie pie.......e