Podziękowanie dla Marcina.H.

Data: 2009-10-06 01:22:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Podziękowanie dla Marcina.H.

Chciałbym oficjalnie na grupie podziękować Marcinowi H. za udostępnienie  podręcznika. :-)

Obyłem spotkanie z z-cą Burmistrza miasta Redy.
Jak zobaczył zdjęcie jedynej drogi rowerowej obok urzędu (200m) o której nie wiedział że istnieje z ławką , slupem na środku drogi i samochodami zaparkowanymi
http://e-reda.pl/galeria/albums/userpics/10423/normal_SDC13339_small.JPG
http://e-reda.pl/galeria/albums/userpics/10423/normal_SDC13338_small.JPG

sam od siebie powiedział "Nie no to jest do likwidacji" ;-)

Generalnie wysłuchał innego podejścia do tematu dróg rowerowych i ich funkcji, miejscu budowania/nie budowania sposobu wykonania itd.
Obejrzał parę przykładów z Holandi, Niemiec, Dani, Szwecji (specjalnie dobrałem z każdego kraju aby uświadomić że to tylko Polska wiadomo co)

Był zadowolony delikatnie mówiąc z Podręcznika jako bardzo wartościowego dokumentu na wiadomy temat gdzie jak i po co robić lub nie DDR.

Wziął namiary na mnie i obiecał konsultacje przy wdrażaniu nowych tworów a takowe się kroją co wyczytałem wcześniej z BIP i stąd moja wizyta u Burmistrza.

Ja tu i obok pisałem, że będziecie Marcinowi dziękować.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Podziękowanie dla Marcina.H.