Podziękowanie dla Ryszarda Czarneckiego

Data: 2010-08-23 23:07:18
Autor: in for
Podziękowanie dla Ryszarda Czarneckiego
Ryszard,

dziękuję Ci, w jednym poście za wiele rzeczy.

Przede wszystkim, że piszesz pod swoim nazwiskiem, nie wstydząc się swych danych
osobowych.

Dziękuję Ci również, za odnalezienie platformy oraz za podanie jej koordynatów,
były one bardzo precyzyjne, właśnie dziś odzyskaliśmy platformę, została ona
przeniesione na moje nurkowisko, teraz będzie wykorzystywana przez wielu nurków.
Doczeka się to wkrótce szczególnej publikacji, ponieważ pracę tę wykonało 13.
letnie dziecko, Michał, oczywiście pod stosownym nadzorem.

Długo zastanawialiśmy się (w odzyskanie platformy było zaangażowanych 5 osób)
nad ostateczną nazwą tej 12-tej platformy w mojej bazie. Padło na Smoka...,
zgadzasz się? Więc platforma będzie... Smoka?

Chcę Ci również podziękować za to, że z taką pasją bronisz mnie, mimo iż
wszystkie znaki na niebie i na ziemi ukazują, że jest to dość beznadziejne
działanie.

Właśnie to nazywam "trzymaniem sztamy".

Problem polega na tym, że nie mogę bronić się, ponieważ swe życie spędzam pod
wodą, a tam (na szczęście) nie ma internetu. Oczywiście wkrótce znajdę czas by
wykazać swe racje, by odeprzeć zarzuty... Będziesz bardzo usatysfakcjonowany
rozwojem dalszych wydarzeń, ponieważ argumenty są po mojej stroni :).

Bardzo zainteresowała mnie dyskusja na temat drogi w bazie CS nad Białym.

Ostatecznie zdecydowałem się na opublikowanie filmu, o którym wspominasz w
dyskusji z JackiemPlackiem, nastąpi to wkrótce. Mam nadzieję, że zostanie on
odebrany jako żart, jako zabawna, frywolna forma dyskusji. Ukaże on, że głównym
powodem ubytków drogi nie jest brak mojej inteligencji, jak wnosi JP, lecz
właśnie klienci, którzy nie trzymają sztamy :).

W sumie odczuwam pewien rodzaj sympatii do JackaPlacka i ten wątek również
doczeka się wkrótce rozwinięcia :), mam nadzieję, że kiedyś we trójkę usiądziemy
przy ognisku nad Białym i szczerze, po męsku pogadamy...

Jacek

Data: 2010-08-24 05:55:23
Autor:
in_for@vp.pl napisał(a):
W sumie odczuwam pewien rodzaj sympatii do JackaPlacka

To widzę że nie tylko ja mam pewien rodzaj "sympatii", tyle że ja jego dręczę,
za co będę się jarał w piekle. Ale gdzie znajdę drugiego takiego zielonego
prymitywa. Tylko w "..... ........"

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-24 06:57:43
Autor: jacekplacek
.
Doczeka się to wkrótce szczególnej publikacji, ponieważ pracę tę wykonało
13.
letnie dziecko, Michał, oczywiście pod stosownym nadzorem.

Z ciekawości. Jakimi przepisami i wymogami BHP jest obwarowane wykonanie tego typu pracy podwodnej? Możesz opisać występujace tam zagrożenia i wymagane uprawnienia do jej wykonania? Kiedyś na forum było o podnoszeniu zatopionych przedmiotów i jeden z zawodowych nurków uznał tą czynność za obarczoną najwyższym stopniem ryzyka. Ciekaw jestem twojej opinii. Czy nurek rekreacyjny może wykonać taka pracę?

Data: 2010-08-24 07:08:54
Autor: jacekplacek
in_for@vp.pl napisał(a): > właśnie dziś odzyskaliśmy platformę, została ona

Tu jest ciekawy temat: http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=190637#190637 ciekawy, również pod kątem wypowiadających się tam osób.

Data: 2010-08-24 09:37:26
Autor: in for
Podziękowanie dla Ryszarda Czarneckiego

Tu jest ciekawy temat: http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=190637#190637 ciekawy, również pod kątem wypowiadających się tam osób.

Wielce zajmujący wątek, trzeba przyznać, nie wiedziałem nawet, że Leszek opisał
nasze zabawy z dynamometrem:

"Witam!
Kiedyś z Jackiem Kurzatkowskim zrobiliśmy mały eksperyment nad jeziorem Białym.
W kofiguracji twinset+ suchy położyłem się na dnie lekko zagrzebując w mule na
spuszczonym jackecie. Jacek za pomocą liny z zamocowaną waga sprężynową próbował
mnie podnieśc z dna. Wyszło mu, że potrzebna jest do tego siła ok 30kg. Przy
czym należy zwrócić uwagę, że to było kilka minut po tym jak się położyłem na
dnie. Należy się liczyć z tym, że gdybym tam lezał dłużej i muł by sie uleżał to
siła przyssania byłaby na pewno większa.
_________________
Leszek Nowak
SDI/TDI Instructor Trener
TDI Advanced Trimix Instructor"

W sumie to teraz nie ma już znaczenia, więc tym bardziej mogę to opisać. Ten
nasz eksperyment był odpowiedzią na burzę internetową, która przewaliła się nad
moją głową z powodu artykułu, który zamieściłem w periodyku nurkowym. W
rzeczywistości było to tak: napisałem artykuł i złożyłem go w redakcji,
następnie otrzymałem e-mailem szereg pytań. Byłem przekonany, że te moje
dodatkowe wyjaśnienia są potrzebne przy dokonywaniu normalnej korekty tekstu,
bardzo dużo piszę i publikuję od lat i właśnie tak to normalnie wygląda. Tym
razem zarówno pytanie jak i moje odpowiedzi zostały dołączone do artykułu bez
mojej autoryzacji, jak to przeczytałem to włosy mi się zjeżyły na głowie.
Wolałem wtedy przyjąć ciężar krytyki, by nie stawiać w niekorzystnym świetle
redakcji...

Właśnie to nazywam trzymaniem sztamy :).

Piszę o tym teraz, bo z powodu upływu czasu, tamta historia ma już w tej chwili
znikome znaczenie.

Jacek

Data: 2010-08-24 09:58:14
Autor: jacekplacek
in_for@vp.pl napisał(a):

> [...]

Wielce zajmujący wątek, trzeba przyznać, nie wiedziałem nawet, że Leszek
ciach - NIE NA TEMAT

jacku, pytałem o zupełnie co innego. Jeżeli czegoś nie zrozumiałeś, postaram się wyjaśnić, ale muszę wiedzieć, czego w moim pytaniu nie zrozumiałeś. Dotyczyło zasad bezpieczeństwa i uprawnień członków zespołu, jakie są wymagane przy podnoszeniu i przemieszczaniu zatopionych przedmiotów. Pytanie jest szerszej natury niz przemieszczenie kilku desek w postaci twojej platformy. Czy dostatecznie wyjaśniłem?
Wolałem wtedy przyjąć ciężar krytyki, by nie stawiać w niekorzystnym świetle
redakcji...

Właśnie to nazywam trzymaniem sztamy :).

Widzisz, sztamę trzyma się z przyjaciółmi, ziomalami, grupą z którą się utożsamia. Ja nie utożsamiam się z takimi ludźmi jak ty czy, czarnecki. Natomiast trzymam sztamę z innymi nurkami, korzystającymi czasem z usług kogoś takiego jak ty. I jeżeli NA PRAWDĘ chcesz trzymać z nami sztamę, zobacz jak wygląda obsługa i traktowanie nurków w takich bazach jak Koparki czy Zakrzówek, jak obsługuje się nurków w DOBRYCH sklepach nurkowych i weź przykład. Wtedy będziesz mógł powiedzieć, że trzymasz z nami sztamę i BYĆ MOŻE wtedy my ją z tobą zawrzemy. Na razie zachowujesz się jak nasz wróg czyhający na naszą kasę a w stosunku do mnie jak bandzior i idiota. Czy dość jasno wyjaśniłem różnicę w pojmowaniu sztamy i kto z której strony barierki się znajduje? Może w końcu dotrze do ciebie kto tu komu płaci i kto od kogo ma prawo wymagać.

Data: 2010-08-24 13:56:35
Autor:
Podziękowanie dla Ryszarda Czarneckiego
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
zobacz jak wygląda obsługa i traktowanie nurków w takich bazach jak Koparki czy Zakrzówek,

Olej woda powietrze to która baza a w drugiej zawory stożkowe.

a w stosunku do mnie jak bandzior i idiota.

Jacku Biernacki elementarnym wymogiem kultury i ortografii jest pisanie
poprawnie imion i nazwisk. Każdy żal skutecznie niweczysz, zachowując się po
skurwysyńsku.

Na początek wymagasz od siebie, potem od innych.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-24 08:21:23
Autor:
[...]

Wiesz jeden IT jak nie miał merytorycznych argumentów posługiwał się długością
kutasa, jak najważniejszym kryterium.
Uwielbiasz jego przewały, stopień instruktorski na krzywy ryj, nie płacenie
podatków za .., zapytaj jego o 40h na handsecie, możesz też o to ile godzin
dziennie nurkował po kupnie produktu APD a przed zrobieniem kursu
instruktorskiego.
Pokażesz legitymację z ORMO dostaniesz wyczerpującą odpowiedź "panie władzo".

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-24 10:04:23
Autor: jacekplacek
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Z ciekawości. Jakimi przepisami i wymogami BHP jest obwarowane wykonanie
> [...]

instruktorskiego.
Pokażesz legitymację z ORMO dostaniesz wyczerpującą odpowiedź "panie

ty na prawdę jesteś taki głupi, czy znowu udajesz? W którym miejscu mojego pytania widzisz jakieś sprawdzanie, proszenie o tłumaczenie się, czy co sobie tam w chorej główce znowu roisz? jacek przeprowadził fajną akcję, jest instruktorem, zawodowcem, więc wie jakie są zagrożenia i wymagania stawiane przy tego typu zadaniach. Ja nie mam najmniejszych wątpliwości, że wykonał to z należytą starannością, bez najmniejszego łamania zasad - i o te zasady pytam. A że jesteć czarnecki szują, świnią i psychopatą, to doszukujesz się drugiego dna.

Data: 2010-08-24 13:49:59
Autor:
> [...]
> Pokażesz legitymację z ORMO dostaniesz wyczerpującą odpowiedź "panie władzo".

ty na prawdę jesteś taki głupi, czy znowu udajesz?

Jacki Biernacki jesteś głupi, to zakładasz że inni też są tacy sami, to błąd.

[...]

Po chuj kłamiesz że nie chcesz wyjaśnień poszerzonych.

jacek przeprowadził fajną akcję,

Znowu skurwysyńskie metody imiona i nazwiska w języku Polskim piszemy z dużej
litery.

[...]

Metody są znane w literaturze, dostępne regulacje prawne również, zapytaj w GUM.

A że jesteć czarnecki szują, świnią i psychopatą, to doszukujesz się drugiego dna.

Jacku Biernacki gdybyś nie był skurwielem, to pisał byś imiona i nazwiska z
dużej litery, ale jesteś kim jesteś dlatego próbujesz poniżania, słabo to
Tobie wychodzi. Dlaczego nie wyjaśnisz podstaw Twoich "guru", wybierasz mistrzów z gównianym
fundamentem, bo tobie pięknie pachnie.

pozdrawiam rc --

Podziękowanie dla Ryszarda Czarneckiego