Podziękowanie dla wszystkich :D

Data: 2012-06-22 04:51:38
Autor: neo
Podziękowanie dla wszystkich :D
http://www.ceneo.pl/13088177

Mam to od miesiąca i już padł mi jeden piksel (prawie na środku),
bardzo malutka kropeczka cały czas na biało.

Pewnie bym to olał, ale jest to nówka na gwarancji.

Oddać? Inny monitor? Olać bo do 1100zł są właśnie takie historie i to
normalka?

Dziękuję :D

Data: 2012-06-22 14:00:14
Autor: Chris
Podziękowanie dla wszystkich :D
neo nabazgrał(a):

http://www.ceneo.pl/13088177
Mam to od miesiąca i już padł mi jeden piksel (prawie na środku),
bardzo malutka kropeczka cały czas na biało.

To zobacz czy się łapie na normę ISO 13406-2

Pewnie bym to olał, ale jest to nówka na gwarancji.

Gla gwarantq to nie ma zanczenie czy nowe czy już ma prawie koniec gwarancji.

Oddać? Inny monitor? Olać bo do 1100zł są właśnie takie historie i to
normalka?

Jak na środku ekranu to można spróbować reklamować

Data: 2012-06-22 05:07:53
Autor: neo
Podziękowanie dla wszystkich :D
On 22 Cze, 14:00, "Chris" <s...@spam.net> wrote:
neo nabazgrał(a):

>http://www.ceneo.pl/13088177
> Mam to od miesiąca i już padł mi jeden piksel (prawie na środku),
> bardzo malutka kropeczka cały czas na biało.

To zobacz czy się łapie na normę ISO 13406-2

Nie wiem o co biega z tą normą więc chyba to oleję. Mam tyle roboty,
że nie wyrobię się ze znalezieniem informacji o tym.

Może jakieś słóweczko?

> Pewnie bym to olał, ale jest to nówka na gwarancji.

Gla gwarantq to nie ma zanczenie czy nowe czy już ma prawie koniec
gwarancji.

No tak, a miałem wziąć soniaka, ale kurna byłem głupi. O wiele
mniejsze prawdopodobieństwo, że po miesiącu coś by padło, chyba.

> Oddać? Inny monitor? Olać bo do 1100zł są właśnie takie historie i to
> normalka?

Jak na środku ekranu to można spróbować reklamować

Tak i będę bez monitora przez miesiąc. Mam nauczkę :D

Ale pomyślę nad zwrotem, może. Przecież piksela mi nikt nie naprawi.. A
jak padł w tej sztuce, to znaczy, ze w całej partii padają. A jak padł
jeden, to mogą paść inne i za 5 lat będę miał cały monitor w kropkach.

Samsung :(

Data: 2012-06-22 14:29:08
Autor: Chris

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Definicja_tolerancji_bledu_pikseli_dla_monitorow_TFT-1494.html

[...]

Nie koniecznie, Sony i monitory to już nie stary trynitron, matryce LCD kupuje od Samsunga a różnica to tylko design i elektronika.
Samsung robi całkiem fajne monitory. Jeśli już coś dobrego w normalnych pieniądzach to NEC albo HP.

[...]

Tylko że padnięty pixel jest traktowany jako norma i może się pojawić, od tego własnie jest specyfikacja ISO którą podałem.

Data: 2012-06-22 07:01:29
Autor: neo
Chris wrote:

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Definicja_tolerancji_bledu_p...

Ojojoj, odpuszczamy temacik. Dziękuję za linka. Ale niech mnie samsung
cmoknie, nie kupię od nich więcej.

> [...]

Nie koniecznie, Sony i monitory to już nie stary trynitron, matryce LCD
kupuje od Samsunga a różnica to tylko design i elektronika.

Rozumiem.

Samsung robi całkiem fajne monitory. Jeśli już coś dobrego w normalnych
pieniądzach to NEC albo HP.

Dobrze.

> [...]

Tylko że padnięty pixel jest traktowany jako norma i może się pojawić, od
tego własnie jest specyfikacja ISO którą podałem.

Tak, zrozumiałem. Dziękuję, dlatego sobie odpuszczę.

Dziękuję :D

Data: 2012-06-25 09:53:58
Autor: Chris

Chris wrote:
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Definicja_tolerancji_bledu_p...
Ojojoj, odpuszczamy temacik. Dziękuję za linka. Ale niech mnie samsung
cmoknie, nie kupię od nich więcej.

Kupisz tylko pod inna marką.

Podziękowanie dla wszystkich :D