Podziekujcie strasznym blizniakom

Data: 2009-05-16 10:13:14
Autor: Jerzy Olszewski
Podziekujcie strasznym blizniakom
-- -Cytat-- -

Polska jest na pierwszym miejscu wśród krajów OECD pod względem obniżenia w 2008 r. pozapłacowych kosztów pracy, tzw. klina podatkowego - wynika z tegorocznego raportu na ten temat, zamieszczonego na stronie internetowej OECD.

  Gorące tematy!

Pięć lat członkostwa Polski w UE

Kryzys w Polsce i na świecie

Ceny ropy i paliw

Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie

Klin podatkowy, to pozapłacowe obciążenia powodujące wzrost kosztów pracy wskutek doliczenia do płacy otrzymywanej przez pracownika - podatku dochodowego oraz składek na ubezpieczenia społeczne płacone zarówno przez pracowników, jak i pracodawców.

-- -Koniec-- --

Podziękujcie strasznym bliźniakom, bo w przerwach miedzy mlaskaniem i snuciem zdradzieckich planów wprowadzenia w Polsce faszyzmu, zdążyli obniżyć podatki i składki rentowe. Zrobili to w niecały rok. Co zrobił Plusk przez rok , poza dobrym wrażeniem, każdy widzi.

Data: 2009-05-16 13:36:30
Autor: Dieter
Podziekujcie strasznym blizniakom
Na mnie nawet dobrego wrazenia nie zrobil.

D.

Data: 2009-05-16 21:27:38
Autor: XXL
Podziekujcie strasznym blizniakom
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Na mnie nawet dobrego wrazenia nie zrobil.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A kto z polskich polityków zrobił na Tobie dobre wrażenie w ciągu 20 lat
demokracji w Polsce? Pytam poważnie, bo prawie wszystkich krytykujesz i nic Ci nie pasuje, jak
typowemu malkontentowi. Nawet ogólnopolska akcja J.Owsiaka też Ci nie pasuje.
Czy są tacy politycy, działacze społeczni bądź ekonomiści których cenisz?

Data: 2009-05-17 11:55:46
Autor: kc
Podziekujcie strasznym blizniakom
 XXL <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  Nawet ogólnopolska akcja J.Owsiaka też Ci nie pasuje.
Czy są tacy politycy, działacze społeczni bądź ekonomiści których cenisz?

Dzięki za ten post. Miło jest dowiedzieć się, że na forum są ludzie ( chociaż, jak sądzę mlodsi) myślący tak jak ja.

A do ciebie:

W dobrze zorganizowanym społeczeństwie życie i zdrowie jego najsłabszych elementów nie powinno zależeć od tego ile wydziaduje mniej lub bardziej sztucznie jąkający się showman.

kc

Data: 2009-05-20 10:10:06
Autor: XXL
Podziekujcie strasznym blizniakom
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): W dobrze zorganizowanym społeczeństwie życie i zdrowie jego najsłabszych elementów nie powinno zależeć od tego ile wydziaduje mniej lub bardziej sztucznie jąkający się showman.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jak w przyszłości Polska będzie bogatym i dobrze zorganizowanym krajem to
akcje typu J.Owsiak nie będą potrzebne.
Na razie do tego daleka droga i chwała Owsiakowi, że chce mu się jeszcze robić
takie show dla dobra najmłodszych!!!

Kolejny malkontent i chłopski filozof z ciebie.

Data: 2009-05-20 11:08:21
Autor: kc
Podziekujcie strasznym blizniakom
 XXL <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Kolejny malkontent i chłopski filozof z ciebie.

Żebyś wiedział. Nie wiem tylko czy chłopski (raczej nie).

Tym, którzy apoteozują osiągnięcia Polski po 1989 roku proponuję zestawienie ich z dwudziestoleciem międzywojennym. Gdynia, COP, itp. A co zbudowała III RP?

kc

Data: 2009-05-20 21:57:49
Autor: ppp
[...]

Których najmłodszych drogi Sławku ?. Tych których poprzednio wyabortuje minister-ka "zdrowia" Ewa Kopacz ?.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article196263/Minister_nie_czuje_sie_winna_aborcji.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-16 15:00:48
Autor: x
Podziekujcie strasznym blizniakom
i obrzydliwy podatek  spadkowy jakos zdolali zlikwidowac, no ale wyksztalcona i oswiecona czesc spoleczenstwa klaszcze nadal pozorantom

Data: 2009-05-16 17:35:40
Autor: sorden
Jerzy Olszewski wrote:

 Co zrobił
Plusk przez rok , poza dobrym wrażeniem, każdy widzi.

Zliwkidowal pobor i wprowadzil zawieszanie dzialanosci. To sa konkrety.

--
in

Data: 2009-05-16 17:43:02
Autor: Endriu
Podziekujcie strasznym blizniakom

....wprowadzil zawieszanie dzialanosci. To sa konkrety.

A możesz coś o tym więcej ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-16 18:55:57
Autor: Anatol

Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gumlun$lm5$1news.interia.pl...

....wprowadzil zawieszanie dzialanosci. To sa konkrety.

A możesz coś o tym więcej ?.

Poza tym :

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=36400722&postcount=2081

Umowy na budowę dróg podpisane w danym roku w kilometrach:

Rok ..... A .. S 2x2/2x3 .. S 1x2 .. Ogółem 2x2/2x3 .Ogółem

2007 .. 55,3 .. 88,2 ....... 6,5 ....... 143,5 ...... 150,0
2008 . 211,4 .. 99,1 ...... 23,3 ....... 310,5 ...... 333,8
2009 . 170,7 .. 23,5 ....... 0,0 ....... 194,2 ...... 194,2

Anatol

Data: 2009-05-16 18:57:41
Autor: sorden

  http://www.vat.pl/zawieszenie_dzialalnosci_4200.php

--
in

Data: 2009-05-16 20:02:02
Autor: Joachim
sorden pisze:
Endriu wrote:

....wprowadzil zawieszanie dzialanosci. To sa konkrety.
A możesz coś o tym więcej ?.
  http://www.vat.pl/zawieszenie_dzialalnosci_4200.php

No to mamy Cud. Aż jedno ułatwienie dla życia! Pracowali nad tym wiele miesięcy. Nawet rok! Cóż za poświęcenie i odwaga.

No, ale chyba jeden pożyteczny paragraf to za mało, żeby konkurować z obniżkami podatków przez Kaczorów.

Hehehe, ułatwieniem Tuska też są strażacy w każdej firmie.

J.

Data: 2009-05-16 21:05:08
Autor: sorden
Joachim wrote:

[...]

Podatku liniowego nie obnizyli, a to mnie interesuje.
Za to zawieszanie dzialanosci w/g mnie ma duzo wieksze znaczenie niz nawet
1% czy 2% na podatku. To jest duza zaleta, szczegolnie dla nowych
podmiotow, takich co "probuja sil".
Pisalem tez o wojsku. Jak dla mnie 2:0 - czysto pragmatycznie.

--
in

Data: 2009-05-16 21:14:40
Autor: komunista0
Joachim wrote:

> [...]

podmiotow, takich co "probuja sil".
Pisalem tez o wojsku. Jak dla mnie 2:0 - czysto pragmatycznie.

Wy to tak chcecie dobić Kaczorów, czy siebie ośmieszacie???

Data: 2009-05-17 11:43:52
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "sorden" <sorden.spam@wp.pl> napisał w wiadomości news:gumrt3$nba$1mx1.internetia.pl...
Endriu wrote:

....wprowadzil zawieszanie dzialanosci. To sa konkrety.

A możesz coś o tym więcej ?.

http://www.vat.pl/zawieszenie_dzialalnosci_4200.php

Zawieszenie działalności istnieje od mniej więcej 19 lat.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-17 16:30:51
Autor: sorden
Jan Werbiński wrote:

Zawieszenie działalności istnieje od mniej więcej 19 lat.

Sadze, ze istnieje znacznie dluzej.

--
in

Data: 2009-05-16 19:28:50
Autor: Palm
Podziekujcie strasznym blizniakom
Kolego!
To jest grupa o giełdzie a nie o polityce - a Ty trolujesz tu tylko i wyłącznie w tym temacie - śmiem twierdzić, że nawet otrzymujesz za to wynagrodzenie, bo słyszałem o tym, że PiS (może inne partie także) posiada ludzi, którzy latają sobie po necie i piszą wzniosłe tekściki.

przenieś się na grupę o polityce

plonk warning - chyba, że zaczniesz pisać coś o giełdzie
--

= = = = = = =
 P a l m @

Data: 2009-05-18 09:50:53
Autor: \\n
Palm pisze:
Kolego!
To jest grupa o giełdzie a nie o polityce - a Ty trolujesz tu tylko i wyłącznie w tym temacie ....

plonk warning - chyba, że zaczniesz pisać coś o giełdzie

Jak trolował o programie Sakiewka to też się nie podobało... no nie dogodzisz panie dziejku... ;-)

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Data: 2009-05-18 13:58:18
Autor: TT
Palm napisał(a):
[...]

Ty trolujesz tu tylko i wyłącznie w tym temacie - śmiem twierdzić, że nawet otrzymujesz za to wynagrodzenie, bo słyszałem o tym, że PO posiada
ludzi, którzy latają sobie po necie i piszą wzniosłe tekściki.

http://www.dziennik.pl/polityka/article213016/Tajna_instrukcja_PO_Przejac_internet_.html

Palm, skoro dostajesz kasę od Schetyny, to powiedz przynajmniej ile tej kasy :)

T.

Data: 2009-05-19 23:42:52
Autor: Palm

Użytkownik "TT" <tt333tt@op.pl> napisał w wiadomości news:gurigq$tqm$1news.onet.pl...
[...]

Szkoda mi czasu na głupie polemiki
--

= = = = = = =
 P a l m @

Data: 2009-05-20 11:01:08
Autor: skippy
Podziekujcie strasznym blizniakom

Użytkownik "TT"
Palm, skoro dostajesz kasę od Schetyny, to powiedz przynajmniej ile tej kasy :)

Ile jesteś na tej grupie, że piszesz o nim takie bzdury?
Przejrzyj archiwum, bo naganiaczu pisowski walnąłeś jak chory w kubeł.

Data: 2009-05-20 11:34:07
Autor: Jerzy Olszewski
Podziekujcie strasznym blizniakom
skippy pisze:
Użytkownik "TT"
Palm, skoro dostajesz kasę od Schetyny, to powiedz przynajmniej ile tej kasy :)

Ile jesteś na tej grupie, że piszesz o nim takie bzdury?
Przejrzyj archiwum, bo naganiaczu pisowski walnąłeś jak chory w kubeł.

Skippy - nie używaj tego typu argumentu, bo ktoś mógłby także Ciebie i Palma zapytać o to samo. Przyznasz, że nie posunęło by to dyskusji ani o centymetr.

Data: 2009-05-20 12:51:53
Autor: skippy
Podziekujcie strasznym blizniakom

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:gv0iu8$bhn$1atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:
Użytkownik "TT"
[...]

Zgadzam się w pełni.

Wycofuję słowa "Ile jesteś na tej grupie, że", przepraszam, i zastępuję je słowem "Dlaczego".
Reszta zostaje.
Akurat Palma podejrzewać o spam polityczny to naprawdę ostre przegięcie, i tyle.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-18 19:10:09
Autor: viper
Podziekujcie strasznym blizniakom
Przez przypadek słuchałem konferencji związkowców hue hue walczących za te symboliczne pensyjki związkowe o biednych pracowników i Gałęzewski nawet się specjalnie nie krył z tym, że dostali instrukcje z otoczenia prezia żeby zerwac debatę bo ta doda znowu punktów Tuskowi... jakie te pisowskie przydupasy są żałosne...

Data: 2009-05-19 14:11:46
Autor: MariuszM
Podziekujcie strasznym blizniakom
debatę bo ta doda znowu punktów Tuskowi... jakie te pisowskie przydupasy są
żałosne...

A te platformerskie przydupasy nie były według Ciebie żałosne?
Tak przy okazji wytłumacz mi bo nie mogę sqmać, jak można oddać pomoc polegającą na gwarancjach dla spłaconego już kredytu?

--

pozdrawiam,
MariuszM

Data: 2009-05-19 15:18:33
Autor: viper
> [...]

Tak przy okazji wytłumacz mi bo nie mogę sqmać, jak można oddać pomoc polegającą na gwarancjach dla spłaconego już kredytu?

jak każdy miłośnik drobiu nie kumasz, albo udajesz że nie kumasz o co tu tak naprawdę chodzi... już pal licho że ukraińcy dostali stocznię za damski ch... pal licho że ta prywatyzacja była bardzo dziwna, przeprowadzona na gwałt, a umowa praktycznie niczego pracownikom nie gwarantowała...ale wtedy taka była wola prezia, a wola prezia wtedy była święta... ale problemem jest to, że ukraińcy mogliby dawno temat zamknąc, ale go przeciągają w niskończonośc by wydrzec jak najwięcej dla siebie od polskiego podatnika... tam są w ogóle dziwne ukłądy, ale tego się nigdy nie prześwietli bo to jest kolebka... ja tam nie mam nic do dopłącania z moich na przykład podatków słabszym, ale dokarmianie prywatnej firmy i do tego nie polskiej to chyba jest przesada... ukraińcy przygrywają sobie w kulki bo mają nagrane gigantyczne konrakty na osprzęt dla elektrownii wiatrowych ale póki co trzeba jak najwięcej wydębic od skarbu państwa... ale skończmy już to bicie piany na jakieś gówniane tematy może... --

Data: 2009-05-20 14:48:22
Autor: MariuszM
Podziekujcie strasznym blizniakom

Fajnie sobie pogadałeś, ale trochę nie na temat.
Przypominam moje pytanie:

Data: 2009-05-20 12:59:23
Autor: XXL
Podziekujcie strasznym blizniakom
MariuszM <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> napisał(a): Fajnie sobie pogadałeś, ale trochę nie na temat.
Przypominam moje pytanie:

Jak można oddać pomoc polegającą na gwarancjach dla spłaconego już kredytu?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

O to zapytaj swojego idola co to chciał nam zbudować wspólnie z LPR,
Samoobroną i o.Rydzykiem wymarzoną IV RP.
Zamiast kontynuować prywatyzację gospodarki przy fantastycznej koniunkturze w latach 2005-2007 J.Kaczyński wolał walczyć z nieistniejącym układem, szukać
wszędzie agentów, rozwiązywać WSI, przeszukiwać szafę Lesiaka i tym podobne
bzdury.
Zapytaj w liście otwartym do prezesa PIS dlaczego nie sprywatyzowali polskich
stoczni tylko narazili polskich podatników na wielomiliardowe straty !!!

Data: 2009-05-20 13:21:12
Autor: Jeff
[...]

a z kim mial budowac, skoro PO nie chcialo z nim wspolpracowac??

[...]

nie siej tu klamliwej propagandy jak za komuny, dzisiaj jest internet i twoje lgarstwa latwo zweryfikowac. Wklejam link do raportu o WSI ktory wyjasnia
dlaczego trzeba bylo go zlikwidowac:

 http://www.wsi.emulelinki.com/

A z agentami to niby co sie stalo? Nagle wyparowali czy moze niektorzy jednak
nadal np. penetruja polskie grupy internetowe?

Zapytaj w liście otwartym do prezesa PIS dlaczego nie sprywatyzowali polskich
stoczni tylko narazili polskich podatników na wielomiliardowe straty !!!

A ty zapytaj PO dlaczego w swoich poprzednich wcieleniach tego nie zrobil,
a kaczkom bez przerwy walil klody pod nogi.

Data: 2009-05-20 15:26:06
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik " Jeff" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv1048$hsp$1inews.gazeta.pl...
a z kim mial budowac, skoro PO nie chcialo z nim wspolpracowac??

Hehe, ale żenua...

A ty zapytaj PO dlaczego w swoich poprzednich wcieleniach tego nie zrobil,
a kaczkom bez przerwy walil klody pod nogi.

Buhahhaaha!

Data: 2009-05-20 13:33:51
Autor: Jeff
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
Użytkownik " Jeff" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv1048$hsp$1inews.gazeta.pl...

> a z kim mial budowac, skoro PO nie chcialo z nim wspolpracowac??

Hehe, ale żenua...

a chcialo? Podaj argumenty, ze bylo inaczej. Przypomnij z laski swojej jakie
resorty chcieli objac, mimo ze przegrali wybory?

> A ty zapytaj PO dlaczego w swoich poprzednich wcieleniach tego nie zrobil,
> a kaczkom bez przerwy walil klody pod nogi.

Buhahhaaha!

argument godny wyjatkowo rozumnego i zorientowanego w temacie dyskutanta:)))

Data: 2009-05-20 15:53:52
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik " Jeff" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv10rv$la1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

a chcialo? Podaj argumenty, ze bylo inaczej. Przypomnij z laski swojej jakie
resorty chcieli objac, mimo ze przegrali wybory?

Nie. Szkoda czasu.

> [...]

Buhahhaaha!

argument godny wyjatkowo rozumnego i zorientowanego w temacie dyskutanta:)))

Nie będę się wdawał z Tobą w dyskusję, bo dyskutuję tylko z ludźmi przyjmującymi argumenty.
Dyskutuj sam ze sobą. Jest zabawnie.

Data: 2009-05-20 14:03:00
Autor: Jeff
Podziekujcie strasznym blizniakom
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
> jakie
> resorty chcieli objac, mimo ze przegrali wybory?

Nie. Szkoda czasu.

masz racje, idz poczytaj sobie jakas gazete lub obejrzyj TV. A serial  z
Kiepskim w roli glownej to jeszcze produkuja??:))

> argument godny wyjatkowo rozumnego i zorientowanego w temacie > dyskutanta:)))

Nie będę się wdawał z Tobą w dyskusję, bo dyskutuję tylko z ludźmi przyjmującymi argumenty.
Dyskutuj sam ze sobą. Jest zabawnie.

taak, rozumiem. Z pewnoscia to sa osoby ktore przyjmuja ale tylko twoje
argumenty.To tez jest niesamowicie zabawne, dlatego nieraz cie czytam.:))

Data: 2009-05-20 16:52:40
Autor: XXL
Podziekujcie strasznym blizniakom
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a): Nie będę się wdawał z Tobą w dyskusję, bo dyskutuję tylko z ludźmi przyjmującymi argumenty.
Dyskutuj sam ze sobą. Jest zabawnie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Anna/Hanna/Jack/Jeff komentuje polską rzeczywistość prosto z Kanady i zna się
na realiach polskiej polityki tyle co świnia na gwiazdach.
Żenada, krótko mówiąc.  --

Data: 2009-05-20 18:07:53
Autor: Jeff
[...]

argument typowy dla specjalistow ktorzy swoje nauki pobierali w PRL-u.
Jak argumentow merytorycznych nie ma, to sie ad hominem zawsze sfabrykuje.

ps. mam nadzieje ze bedziesz to potrafil udowodnic tam, gdzie cie zaprosze
niebawem:)
Termin wycofania sie z pomowien i wyzwisk, dla ciebie juz wygasl.

Data: 2009-05-20 11:14:07
Autor: karol.wrk
Podziekujcie strasznym blizniakom
Widze , ze masz dlugie lapki i lubisz zamykac usta swoim przeciwnikom
w sposob ktory z demokracja nie ma nic wspolnego. Moja odpowiedz nie
ukazala sie na grupie usenetowej gdzie post wyslalem z konta
zalozonego na portalu nalezacym do GW. Na szczescie mam konto zalozone
rowniez na google, wiec wysylam
moj post drugi raz.
Dostarczyles mi w ten sposob kolejnego dowodu, kim jestes.

Data: 2009-05-20 22:06:16
Autor: marfi
Użytkownik <karol.wrk@gmail.com> napisał w wiadomości news:5abe1841-0bca-4655-935e-3b97aab72c80n8g2000vbb.googlegroups.com...
rowniez na google, wiec wysylam
moj post drugi raz.

Niepotrzebnie... przecież widać co napisał "Jeff" - lepiej zmień serwer lub zażyj jakieś tabletki bo Cię paranoja wykończy :)

--
marfi

Data: 2009-05-20 13:33:46
Autor: karol.wrk
On May 20, 4:06 pm, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik <karol....@gmail.com> napisał w wiadomościnews:5abe1841-0bca-4655-935e-3b97aab72c80n8g2000vbb.googlegroups.com...
...>rowniez na google, wiec wysylam
>moj post drugi raz.

Niepotrzebnie... przecież widać co napisał "Jeff" - lepiej zmień serwer lub
zażyj jakieś tabletki bo Cię paranoja wykończy :)

 tys z PO czy SLD? a moze z samoobrony? tam sami tacy jak ty
inteligenci i specjalisci od postkomuszej psychiatrii sie
stowarzyszyli. Mozna rzec smietanka intelektualna:)

Data: 2009-05-20 22:36:26
Autor: marfi
Podziekujcie strasznym blizniakom
Użytkownik <karol.wrk@gmail.com> napisał w wiadomości news:070626e1-7431-435e-b359-4996e7a82e3121g2000vbk.googlegroups.com...

Mówi Ci coś cytat: "spieprzaj dziadu" ?

--
marfi

Data: 2009-05-20 13:39:36
Autor: karol.wrk
On May 20, 4:36 pm, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik <karol....@gmail.com> napisał w wiadomościnews:070626e1-7431-435e-b359-4996e7a82e3121g2000vbk.googlegroups.com...

Mówi Ci coś cytat: "spieprzaj dziadu" ?

o i to duzo:) dlatego KF dla ciebie biedaku.

Data: 2009-05-20 13:56:05
Autor: macieks
On 20 Maj, 22:39, karol....@gmail.com wrote:
> [...]

> Mówi Ci coś cytat: "spieprzaj dziadu" ?

o i to duzo:) dlatego KF dla ciebie biedaku.

A mnie też podasz do sądu za 'WYPIERDALAJ Z TEJ GRUPY FRUSTRACIE'
 I wróć na pl.sci.medycyna i pl.soc.polityka tam się może sprawdzisz.

ps. nie przypisuj mnie do żadnej partii, bo jestem tym, który nie
bierze udziału w 'politycznych pyskówkach' na tej grupie.
Wasz problem polityczny mam głęboko w #%$%, nie lubię jak jakiś
nawiedzony sądami straszy.

Data: 2009-05-20 14:21:29
Autor: karol.wrk
On May 20, 4:56 pm, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:

A mnie też podasz do sądu za 'WYPIERDALAJ Z TEJ GRUPY FRUSTRACIE'
 I wróć na pl.sci.medycyna i pl.soc.polityka tam się może sprawdzisz.

Skoro lubisz taki rodzaj retoryki, to ja moge rowniez sie dostosowac.
Nie pyskuj gnoju, bo to nie jest twoja prywatna grupa, kapujesz
totalitarniaku?

[...]

sam sobie zaprzeczasz, bo wlasnie wyraznie opowiedziales sie po
jednej, ze stron politycznych.
To nie ja zaczalem pyskowke. Jesli nie potrafisz czytac ze
zrozumieniem, to sie nie wypowiadaj w temacie o ktorym nie masz
zielonego pojecia. Dales sie podpuscic zawodowemu prowokatorowi ktorym
jest XXL.
Ja jego metody dzialania na roznych grupach poznalem juz ponad dwa
lata temu. Zacznij myslec jesli w ogole potrafisz.

Plonk waring.

Data: 2009-05-20 14:44:49
Autor: karol.wrk
Podziekujcie strasznym blizniakom
 I jeszcze jedno kmiotku z Bemowa, polityka i ekonomia sa ze soba
nierozerwalnie zwiazane. Gowno zarobisz na tej twojej warszawskiej
gieldzie jak rzad nie bedzie prowadzil propolskiej polityki. Kapujesz
gamoniu?

Jesli chodzi o XXL to jest prowokator- dezinformator, ktoremu takie
bezrozumne ciolki jak ty bezkrytycznie wierza. Przeciez nawet dzisiaj
peprzyl tu, ze PiS niczego w sprawie polskich stoczni nie zrobil.

Czy zadales sobie infantylny lemingu chociaz odrobine trudu, aby
sprawdzic co ten lajdak pracujacy dla cholera wie kogo tu wypisuje?

Wklejam informacje na temat tego co robil wlasnie PiS:

http://www.pis.org.pl/article.php?id=15140

Jak bedziesz ufal naiwniaku takim  glupkowatym prowodyrom, jak  XXL to
cie zostawia z gola dupa i na koniec dostaniesz w nia jeszcze
pozadnego kopa. Noz k...skad w Polsce tyle namnozylo sie az
bezmozgowcow?

Data: 2009-05-20 23:50:41
Autor: Endriu
Podziekujcie strasznym blizniakom

http://www.pis.org.pl/article.php?id=15140

Ciekawy link drogi Jeff-ie. Szcególnie ponizszy fragment:

"[... ]W Europie, oprócz Polski, statki buduja w zasadzie Wlochy i Niemcy, w mniejszej ilosci Hiszpanie i Skandynawowie. [...]".

No to teraz do grupy "europejskich stoczniowców" dolaczyl równiez Izrael....

Mosad przejmuje polskie stocznie?
http://wirtualnapolonia.com/2009/05/17/mosad-przejmuje-polskie-stocznie/

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-20 15:29:02
Autor: karol.wrk
On May 20, 5:50 pm, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
> [...]

mniejszej ilosci Hiszpanie i Skandynawowie. [...]".

No to teraz do grupy "europejskich stoczniowców" dolaczyl równiez Izrael....

I to :

*Jakiego interesu wspólnotowego broniła komisja? Gros mocy
produkcyjnych światowego przemysłu stoczniowego znajduje się na
Dalekim Wschodzie: Korea, Japonia, Chiny, Wietnam - to ponad 80%
produkcji. W Europie, oprócz Polski, statki budują w zasadzie Włochy i
Niemcy, w mniejszej ilości Hiszpanie i Skandynawowie. Zamówień starczy
dla wszystkich tych podmiotów.*

Mosad przejmuje polskie stocznie?http://wirtualnapolonia.com/2009/05/17/mosad-przejmuje-polskie-stocznie/

wlasnie o tym pisalem dzisiaj, ale gowniarzernia woli pyskowac a nie
myslec.

W tej chwili nie moge znalezc bardzo ciekawego postu czlowieka ktory
udowodnil jak doszlo do wykonczenia
polskich stoczni, ktore stanowily dla krajow uni europejskiej
(szczegolnie Niemcow - nawiasem mowiac dotujacych wlasne stocznie
ogromnymi sumami)- po prostu niewygodna konkurencje. Podobny los
spotkal wczesniej stocznie hiszpanskie. Polska sie dluzej, anizeli
Hiszpamnie tym niuczciwym dzialaniom opierala.

Data: 2009-05-20 22:53:15
Autor: viper
> [...]
4996e7a82e31@21g2000vbk.googlegroups.com...

> Mówi Ci coś cytat: "spieprzaj dziadu" ?

o i to duzo:) dlatego KF dla ciebie biedaku.

trzeba się będzie czasowo ewakuowac z tej grupy... ten koleś to pierwsza jaskółka, z doświadczenia wiem że za chwilę będzie takich więcej... kurde, tylko dlaczego taki emigracyjny buc ma mnie pouczac  co mam robic w moim kraju... --

Data: 2009-05-20 20:40:25
Autor: viper
[...]

przyjacielu, na tej grupie nie stosuje się takich żałosnych pogróżek, więc lepiej uważaj na to co piszesz... pomijając już fakt że jest to żałosne, to z merytorycznego punktu widzenia to możesz koledze XXL skoczyc... nie ma takiej możliwości, nawet gdybyś wynajął najlepszych prawników świata żebyś cokolwiek komuś zrobił za grupową pyskówkę, nawet gdyby ktoś cię zwyzywał od najgorszych... teoretycznie byłaby możliwośc, gdybyś miał znane nazwisko i podpisywał się z imienia i nazwiska a ponadto nikt by nie miał wątpliwości że chodzi o ciebie... ewentualnie w sytuacji, gdyby ktoś stosował wobec ciebie groźby karalne i istniałoby prawdopodobieństwo ich spełnienia... masz szczęście że ta grupa jest już prawie martwa, gdybyś z takim tekstem wyjechał w czasach świetności tego forum, to szybko byś został nauczony dobrych manier... żeby nie wspomniec że sam też obrażasz ludzi, chociażby w tym poście... trzeba miec naprawdę mentalnośc pisowca by coś takiego napisac...

Data: 2009-05-20 11:57:15
Autor: karol.wrk
On May 20, 2:40 pm, "viper" <viper2WYTNI...@op.pl> wrote:
> [...]

wspomniec że sam też obrażasz ludzi, chociażby w tym poście... trzeba miec
naprawdę mentalnośc pisowca by coś takiego napisac...

to ty sie przyjacielu mylisz. Ja nikomu nie groze, tylko ostrzegam
przed przekraczaniem obowiazujacego prawa na publicznych grupach
dyskusyjnych. Skoro uwazasz, ze grupy takie sa miejscem gdzie mozna na
kogos bluzgac i go pomawiac, tylko dlatego, ze prezentuje inne
poglady, to jestes w grubym bledzie.

Demokracja i wolnosc slowa polega m.innymi na tym, ze trzeba umiec
brac odpowiedzialnosc za slowo.
Jesli ludzie nie potrafia brac odpowiedzialnosci za slowo bo uwazaja
ze sa bezkarni, to po prostu traca rozum. Czego dowodem sa tutaj
wlasnie posty osobnika XXL.

A XXL bedzie mial sie okazje przekonac jak teoria wyglada w praktyce:)

Ps. ponownie wysylam post przez google, bo mi wlasnie zablokowano
konto na GW. To wlasnie taki przejaw
demokracji postkomuszej:) Chcesz nadal zyc w systemie totalitarnym? To
nie reaguj, ja sie na to nie zgadzam i z tym walcze jak potrafie.

Data: 2009-05-20 21:51:07
Autor: viper
[...]

nic się koleś nie mylę... po pierwsze nie jesteś świętą krową, po drugie z prawnego punktu widzenia nie istniejesz, jesteś tylko dziwacznym nickiem, który w dodatku ciągle zmieniasz... tak że koledze XXL możesz skoczyc... przez grzecznośc nie rozwinę tego tematu... jednie miałbyś szanse złożyc skargę w jakimś Abuse obejmującym to forum, ale zapewniam cię że zostałbyś olany... oni mają gdzieś takich żalących się gostków... i przestań tu pierdzielic o jakimś prawie grup dyskusyjnych... grupy dyskusyjne są czymś w rodzaju Hyde Parku, tu można pisac wszystko... z drobnymi wyjątkami... a jak ci to przeszkadza lub jesteś za delikatny, to po prostu stąd spadaj... bo jak na razie prowokujesz ludzi, obrażasz ich a w dodatku straszysz sądem...  masz szczęście że ja sam nigdy nie zaczepiam, ale mam ochotę bluznąc ci żebyś się dowiedział jak wygląda typowa grupowa wiązanka... jak chcesz to sprowokuj mnie, to się dowiesz... --

Data: 2009-05-20 13:27:44
Autor: karol.wrk
On May 20, 3:51 pm, "viper" <viper2WYTNI...@op.pl> wrote:
> [...]

prawnego punktu widzenia nie istniejesz, jesteś tylko dziwacznym nickiem, który

Tys pewnie z PO? No bo prosze, mamy juz konsekwencje dorabiania komus
geby przez XXL, tylko dlatego, ze zamiescilem tu linki do informacji o
wyjatkowo glupiej sprzedazy polskich stoczni spekulantom, za psi
grosz. Powtarzam, sprawdz sobie dokladnie czy ja istnieje z prawnego
punktu widzenia czy tez nie, skoro
nie masz o tym zielonego pojecia i abus nie ma tu nic do rzeczy. Z XXL
spotakamy sie, bo ja juz od dawna
na to czekam:)

[...]

Ten powyzszy tekst jest napisany w sposob, ktorego nie bede
komentowal, bo z cudza glupota i chamstwem
dyskutowac zadna miara sie nie da.

Dla ciebie PLONK  i kF.

Data: 2009-05-20 23:28:55
Autor: Endriu
[...]

A od kiedy to poloni zamieszkującej w Kanadzie nie wolno się wypowidać w kwestiach dotyczących ojczyzny - Polski?.

P.S. Żenujący wpis drogi Sławku .... Jakby na to nie patrzeć.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-21 10:15:17
Autor: MariuszM
Podziekujcie strasznym blizniakom
a chcialo? Podaj argumenty, ze bylo inaczej. Przypomnij z laski swojej jakie
resorty chcieli objac, mimo ze przegrali wybory?

Warto dodać, że w ogle nie interesował ich resort gospodarki i finansów, chcieli MSWiA, dziwne nie?

--

pozdrawiam,
MariuszM

Data: 2009-05-21 00:01:01
Autor: Endriu
[...]

WSI nie zostało do końca zlikwidowane.  Cu ujawnieni to płotki.

51 "grubych ryb" z WSI pląsa sobie po naszym kraju w pełnym spokoju ......

Państwo bezpieki - czy dwa państwa bezpieki?
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID291157480,index.html

"Ujawniono "Raport w sprawie WSI". Żadna rewelacja - ale pisałem juz pod data 29-I:  No, więc ze 115 nazwisk zostało 64. Oczywiście: ci najważniejsi już obiecali  wierna służbę Nowemu Panu. "

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-21 10:12:55
Autor: MariuszM
Podziekujcie strasznym blizniakom
Super, kolejny towarzysz nasiąknięty medialną papką i nie umiejący odpowiedzieć na proste pytanie.
Może zamiast wylewać swoje żale i sycić się nienawiścią do kaczek zaczniecie używać własnego mózgu?
Przecież to co napisałeś zupełnie nie ma nic wspólnego z moim pytaniem.

Powtarzam pytanie:

Jak można oddać pomoc polegającą na gwarancjach dla spłaconego już kredytu?

--

pozdrawiam,
MariuszM

P.S.
Dla ułatwienia dodam, że Komisja Europejska stwierdziła jednoznacznie, że jako pomoc traktuje też udzielanie gwarancji kredytowych.
Czy widziałeś kiedyś, żeby po spłacie kredytu ktoś oddawał cokolwiek żyrantowi?

Data: 2009-05-21 14:13:59
Autor: MariuszM
Podziekujcie strasznym blizniakom
Tak myślałem, nikt nie potrafi odpowiedzieć na to proste pytanie.
Jak są zawody w opluwaniu Kaczek, to się wszystkie XXLy i inne take Werbińskie wyrywają na wyścigi, ale jak już chodzi o konkrety to cisza.

To jak z tą KE i zabezpieczeniami kredytów? Powinny stocznie to oddawać? Jaką kwotę mają oddać? Równowartość poręczenia za spłacony już kredyt, czy może tylko jakiś procent?

--

pozdrawiam,
MariuszM

Data: 2009-05-21 06:10:05
Autor: karol.wrk
Podziekujcie strasznym blizniakom
On May 21, 8:13 am, "MariuszM"
<michalskimariuszWYT...@TOpoczta.onet.pl> wrote:
[...]

a czego oczekujesz od osob, ktore tak  jak XXL wypisuja ewidentne
klamstwa tak jak za komuny, bo ciolek
chyba wie, ze ludziom nie chce sie sprawdzic nawet tego co moga
znalezc w sieci. W wiekszosc spoleczenstwa w ogole nie ma dostepu do
sieci. Oni wierza w to co im TV gada, a pseudopolskie gazety wmawiaja.
Najbardziej rozbawil mnie Werbinski ktory chce kupowac akcje, ale nie
wie jak zdobyc na to pieniadze?;) ...spekulant cala geba:)))

Data: 2009-05-21 17:51:18
Autor: viper
[...]

facet, ty jakiś niepełnosprytny jesteś... a nie przyszło ci do małej główki, że może nikt nie odpowiada dlatego że pytanie jest debilne?.. po kiego takie pytania zadajesz... jakie to ma znaczenie... wchodząc do UE zgodziliśmy się na dyktat KE i w tej chwili kompeltnie nie ma znaczenia czy to ma sens czy nie... tak nam każe Bruksela i koniec tematu... czy nam się to podoba czy nie tak będzie i kropka... jak mawiał klasyk są plusy dodatnie i plusy ujemne... a jak do PE wejdą geniusze z pisu tacy jak Szczypińkska Sobecka czy nie potrafiący mimo rozpaczliwej nauki wystękac zdania po angielsku Ziobro to nic się nie zmieni...

Data: 2009-05-21 21:12:22
Autor: Endriu
[...]

Ja się nie zgadziłem, i do dzisiaj się nie zgadzam ....
W mojej opini zgoda na wejście do Unii Europejskiej  była  katastrofalnym błędem moich rodaków.

P.S. Dlatego też uważam że demokracja prowadzi do nikąd....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-21 21:23:08
Autor: marfi
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:gv4835$9r6$1news.interia.pl...
P.S. Dlatego też uważam że demokracja prowadzi do nikąd....

  Ja też olewam wybory :)

--
marfi

Data: 2009-05-21 21:32:59
Autor: Endriu
Podziekujcie strasznym blizniakom

 Ja też olewam wybory :)

Źle mnie zrozumiałeś Marfi.
Do tej pory nie "olałem" ani jednych wyborów.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-22 07:59:18
Autor: marfi
Podziekujcie strasznym blizniakom
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:gv499q$beb$1news.interia.pl...

 Ja też olewam wybory :)

Źle mnie zrozumiałeś Marfi.
He, he, zastawiałem pułapkę :)

Do tej pory nie "olałem" ani jednych wyborów.

No to również zmierzasz "do nikąd" :)

--
marfi

Data: 2009-05-22 09:25:36
Autor: Endriu
[...]

Chciałbym aby Polska szła w dokładnie odwrotnym kierunku niż robi to od 1992 roku....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-22 09:43:43
Autor: marfi
Podziekujcie strasznym blizniakom
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:gv5j1v$t4e$1news.interia.pl...
 Ja też olewam wybory :)

Źle mnie zrozumiałeś Marfi.
He, he, zastawiałem pułapkę :)

Do tej pory nie "olałem" ani jednych wyborów.

No to również zmierzasz "do nikąd" :)

Chciałbym aby Polska szła w dokładnie odwrotnym kierunku niż robi to od 1992 roku....

Czyli wolałbyś to co było przed 1992???

--
marfi

Data: 2009-05-22 09:32:46
Autor: MariuszM
Podziekujcie strasznym blizniakom
facet, ty jakiś niepełnosprytny jesteś... a nie przyszło ci do małej główki, że

Typowy platfus, od nazywania innych niepełnosprawnymi wcale nie robisz się mądrzejszy. To typowe dla Was nazwać innych głupkami i od razu macie lepsze samopoczucie.

[...]

Gówno z tego wszystkiego rozumiesz, jedyne co nam grozi jak się wypniemy to odcięcie dotacji.
Poza tym jak się zgadzasz z tym co wyżej napisałeś to tylko potwierdza moją opinię o pseudointelektualistach z PO, wydaje im się  że są najmądrzejsi, a zachowują się jak stado baranów sterowanych z TV. Zero własnej woli, nie mówiąc już o jakiejkolwiek inicjatywie.
Mierzysz już wielkość ogórka i krzywiznę banana przed zjedzeniem? Pewnie też uważasz, że marchewka to owoc?

do PE wejdą geniusze z pisu tacy jak Szczypińkska Sobecka czy nie potrafiący
mimo rozpaczliwej nauki wystękac zdania po angielsku Ziobro to nic się nie
zmieni...

Czy geniusze z PO coś w tej kwestii w PE zmienili?
Znowu gówno rozumiesz. PE nie ma nic do gadania, decyzje zapadają zupełnie gdzie indziej i to nie jest spiskowa teoria, tylko stan prawny w UE.
Może Cię oświecę: UE jest tak niedemokratyczna, że sama siebie by nie przyjęła. Jedyny demokratycznie wybierany organ UE - PE nie ma żadnej władzy, ani realnej, ani kontrolnej. To nic innego jak klub dyskusyjny. Więc nie ma się co aż tak podpalać tymi wyborami. Jak już mają tam siedzieć i pierdzieć w stołki, to niech chociaż Sobecka założy tam kółko różańcowe :)

Szkoda mi takich ludzi, jak Ty, którzy beza oporu przyjmują nawet najbardziej idiotyczne decyzje i godzą się na dyktat głupoty nad zdrowym rozsądkiem.

--

pozdrawiam,
MariuszM

Data: 2009-05-22 09:37:06
Autor: MariuszM
Podziekujcie strasznym blizniakom
Może dodam jeszcze tylko jedno.
Jakoś Niemcy, Francuzi czy Anglicy potrafią mieć własne zdanie i bronić interesów swojego kraju.

--

pozdrawiam,
MariuszM

Data: 2009-05-22 09:52:43
Autor: Jerzy Olszewski
MariuszM pisze:
[...]

Pomijając już drobny szczegół, że Pani Sobecka nie startuje z listy PIS, a startuje z listy Libertasu, popieranej czynnie przez Prezydenta Wałęsę.

Data: 2009-05-20 13:19:00
Autor: olob kowalski
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
[...]

jeżeli tak jest jak piszesz to żałośni są związkowcy którzy są baranami z wielkimi gębami ale bez mózgów takim bezmózgiem był kiedyś wałęsa i dlatego polska skończy jak menel europy --

Data: 2009-05-19 21:56:02
Autor: olob kowalski
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
[...]

jarasz się jak dzieciak i co z tego że będą mniejsze koszty pracy jak zamówień nie będzie?
problem w polsce i nie tylko jest to że więcej żremy niż pracujemy na to żarcie większy import niż eksport
co z tego że składki rentowe są mniejsze jak zus już w drugim półroczu będzie zmuszony zaciągać kredyty na wypłatę obecnych świadczeń to tak jakbym dziś płacił składki a na moim koncie byłoby 0 zł ale na papierze miałbym swoje składki, kreatywna księgowość czyli totalne oszustwo ze strony tzw. państwa kolejny raz wyjdzie na jaw
zresztą państwo to sutener z społeczeństwo to dziwki jedne droższe inne tańsze te droższe bardziej się sprzedają te tańsze nieco mniej :)

--

Podziekujcie strasznym blizniakom