Podziekujcie wspanialemu Donaldino

Data: 2009-05-16 18:07:10
Autor: Joachim
Podziekujcie wspanialemu Donaldino
Kolejna stocznia ma tajemniczego inwestora.

"Przetarg na sprzedaż majątku Stoczni Szczecińskiej Nowa wygrał United International Trust - poinformował minister skarbu Aleksander Grad. Jest to ten sam inwestor, który w czwartek zakupił majątek Stoczni Gdynia. "

http://www.dziennik.pl/gospodarka/article380938/Stocznia_sprzedana_i_ma_budowac_statki.html

J.

Data: 2009-05-16 18:55:31
Autor: radekp@konto.pl
Podziekujcie wspanialemu Donaldino
Sat, 16 May 2009 18:07:10 +0200, w <gumobe$656$1@news.onet.pl>, Joachim
<joachim1110@op.pl> napisał(-a):

[...]

Uff. Jeszcze sprzedać kopalnie i cacy.

Data: 2009-05-16 19:42:57
Autor: marfi
<joachim1110@op.pl> napisał(-a):

[...]

I jeszcze KRUS przekazać żydom, Donaldzie :)

--
marfi

Data: 2009-05-16 20:02:36
Autor: radekp@konto.pl
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał(-a):

>Uff. Jeszcze sprzedać kopalnie i cacy.

I jeszcze KRUS przekazać żydom, Donaldzie :)

Nawet oni nic nie wyczarują z tych marnych grosików :).

Data: 2009-05-16 19:34:57
Autor: fatso
radekp@konto.pl wrote:
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał(-a):

Uff. Jeszcze sprzedać kopalnie i cacy.

I jeszcze KRUS przekazać żydom, Donaldzie :)

Nawet oni nic nie wyczarują z tych marnych grosików :).

Nic nie boj. Dlugo zyje i nie widzialem jeszcze, zeby Zyd pracowal u Swinskiego Ryja
za to Polacy u Zydow- bardzo czesto. Dlatego tez obserwuje wykup tych zdychajacych
stoczni z wielkim zaciekawieniem. Co oni knuja? Moze planuja zbudowac transportowce
dla wojska, ktore powioza IDF(Israeli Defence Force) do Iranu? Albo maja dzieki tak
zbudowanym statkom nadzieje, ze uda sie ludnosci uciec z Izraela gdy zacznie im sie tam
palic ziemia pod nogami? Niech zgadne: potezny transatlantyk pod nazwa Po-Lin.
Podobno znaczy to w jezyku hebrajskim: miejsce gdzie odpoczniesz, tak nazywal
wlasnie Zyd-wieczny tulacz kiedys Polske.

fatso

Data: 2009-05-16 20:41:06
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:jHDPl.5826$0V4.2366newsfe25.ams2...
za to Polacy u Zydow- bardzo czesto. Dlatego tez obserwuje wykup tych zdychajacych
stoczni z wielkim zaciekawieniem. Co oni knuja? Moze planuja zbudowac transportowce

Arkę zbudują. Przyda się, jak im turbany zaorają miedzę.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-16 22:09:30
Autor: Endriu
Podziekujcie wspanialemu Donaldino
Nic nie boj. Dlugo zyje i nie widzialem jeszcze, zeby Zyd pracowal u Swinskiego Ryja

Fatso ... od tej nienawiści zgnije ci kiedyś wątroba.....

P.S. Ostatnio oglądałem cuś takiego ....

http://www.youtube.com/watch?v=BlhFK2Gc1Nw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LPkGtbPSwLg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=WdeqFqZQ2eU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=HN6G8vZI4kw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=9R0ucXxq58E&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=WKrVgBe21NQ&feature=related

Czy jesteś pewien że nie siedzi w tobie jakiś demon nienawiści ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-18 08:46:26
Autor: olob kowalski
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
radekp@konto.pl wrote:
> [...]
Podobno znaczy to w jezyku hebrajskim: miejsce gdzie odpoczniesz, tak nazywal
wlasnie Zyd-wieczny tulacz kiedys Polske.

żydzi zbudują sobie tytanika zktórym pójdą na dno skoro wiara w pieniądze jest dla nich najważniejsza to ze swoimi pieniędzmi, złotem i diamentami zatoną tak jak kiedyś zatonęli choćby w obozach koncentracyjnych mysleli że jak sobie zęby złote zrobią to nikt im ich nie zabierze a tu niespodzianka powyrywali im niemcy nawet zęby
niech żydzi budują statek i lecą na marsa :) razem ze swoimi pieniędzmi i niech ufolódków ściemniają jakie to pieniądze są wartościowe

Data: 2009-05-18 11:14:47
Autor: iktorn
Podziekujcie wspanialemu Donaldino
olob kowalski pisze:
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a): żydzi zbudują sobie tytanika zktórym pójdą na dno skoro wiara w pieniądze jest dla nich najważniejsza to ze swoimi pieniędzmi, złotem i diamentami zatoną tak jak kiedyś zatonęli choćby w obozach koncentracyjnych mysleli że jak sobie zęby złote zrobią to nikt im ich nie zabierze a tu niespodzianka powyrywali im niemcy nawet zęby

Lekcje z historii odrobione, Izraelska armia i wywiad ma się dobrze.

Data: 2009-05-19 10:59:44
Autor: Jerzy Olszewski
olob kowalski pisze:
[...]

Drogi Olobie.

Przyhamuj ździebko , bo chyba przekraczasz cienką linię między poglądami a sianiem złych owoców.

Data: 2009-05-19 10:09:52
Autor: olob kowalski
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
olob kowalski pisze:
> [...]
> Drogi Olobie.

Przyhamuj ździebko , bo chyba przekraczasz cienką linię między poglądami a sianiem złych owoców.

a kim ty jesteś żeby oceniać innych o czym powinni pisać a o czym nie powinni może komunistyczny cenzor z ciebie, wyluzuj dziecinko jak się nie zgadzasz z moją wypowiedzą to napisz argumenty a nie jak dzieci w przedszkolu udowadniaj że masz rację (tak bo tak)
a czy sianiem złych owoców jest uzależnianie ludzi od kredytów, wciskanie im że je spłacą czy obiecanie że rząd pomoże na wszystkie problemy kryzysowe, a może to że banki mają się dobrze a tym czasem PKObp rozmawia z MFW o kredycie dla kredytowania przedsiębiorstw (banki zagiągają pożyczki do czego to doszło) a może że gospodarka polska jest w dobrej kondycji a tymczasem rząd musi zaciągnąć kredyty w MFW na wzięcie unijnych dotacji na inwestycje a może to że rolnikowi oferuje się cenę tzw. rynkową za jego towary szantażując że jak nie sprzeda to i tak rząd kupi płody rolne za granicą a rolnik polski zdechnie i płody mu robale zeżrą :)
złe owoce sieją ludzie przez swoje zachowanie nie przez wypowiedzi przedszkolaczku :)

Data: 2009-05-19 10:09:59
Autor: olob kowalski

Data: 2009-05-19 12:16:05
Autor: Jerzy Olszewski
olob kowalski pisze:
[...]

Rozumiem powody Twojego rozgoryczenia.

Potraktuj to co napisałem jedynie jako radę. Zrobisz jak będziesz chciał.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-19 16:24:01
Autor: olob kowalski
olob kowalski pisze:
> [...]
> Rozumiem powody Twojego rozgoryczenia.

Potraktuj to co napisałem jedynie jako radę. Zrobisz jak będziesz chciał.

czy rozgoryczenia nie śmieszy mnie ta sytuacja kto sieje wiatr ten zbiera burzę kto tworzy fikcję choćby tą finansową ten zbierze owoce swojego oszustwa
doradców takich jak ty spotkałem w życiu wielu i srałem na ich rady i wcale źle na tym nie wyszedłem :)

Data: 2009-05-19 18:37:35
Autor: viper
[...]

pozdrawiam

olob, pogięło cię? Jerzy gra w twojej drużynie, tak jak ty kocha kaczorów... wchodzicie już na ten etap że się zaczynacie naparzac ze sobą?... zresztą to było do przewidzenia... a rudemu to możesz laskę zrobic... gostek zrozumiał że polityka to taki sam biznes jak każdy inny, po prostu trzeba swój towar dobrze sprzedac jak to mawia Dieter plebsowi... i robi to dobrze... --

Data: 2009-05-17 00:17:01
Autor: Joachim
Joachim pisze:
[...]

Ciekawy artykuł:

http://www.portalmorski.pl/caly_artykul.php?ida=12619&tit=Kto_kupil_Stocznie_Gdynia?

Ta cała tajemniczość spółki kupującej jest strasznie niepokojąca.

J.

Data: 2009-05-16 23:33:27
Autor: fatso
Joachim wrote:
Joachim pisze:

Ta cała tajemniczość spółki kupującej jest strasznie niepokojąca.

J.
Mogles przebic Zyda dajac zlotowke wiecej i stocznia bylaby twoja.
Teraz nie miaucz.

Data: 2009-05-17 00:46:32
Autor: Joachim
[...]

Sorry, ale ta argumentacja jest na żenującym poziomie. Pracując na etacie nie mam szans na zarobienie takich pieniędzy, żeby dać złotówkę więcej i dobrze o tym wiesz.

Pokuszę się jednak o argumentację na podobnie niskim poziomie.

Mogliście nie wkurzać Hitlera, to byście nie mieli holokaustu. Sami sobie byliście winni. Teraz nie miauczcie.

J.

Data: 2009-05-17 08:15:26
Autor: fatso
Joachim wrote:

Mogliście nie wkurzać Hitlera, to byście nie mieli holokaustu. Sami sobie byliście winni. Teraz nie miauczcie.

J.

Hitler to nie slubny syn panny sluzebnej Frau Hicklegruber i mlodego panicza o nazwisku Rotszyld.
Holocaust to taka mala zydowska klotnia w rodzinie, tobie nic do tego.

Data: 2009-05-17 09:00:51
Autor: Skiba
Poziom grupy na odpowiednim poziomie...
...kretyńskim:)))

Data: 2009-05-17 11:41:14
Autor: Jan Werbiński
Poziom grupy na odpowiednim poziomie...
Użytkownik "Skiba" <skibaskiba@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guojo3$quj$1inews.gazeta.pl...
..kretyńskim:)))

Był znacznie wyżej zanim się pojawiłeś
;-)

Data: 2009-05-18 02:21:42
Autor: skippy

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:guomnv$jer$2nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Skiba" <skibaskiba@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guojo3$quj$1inews.gazeta.pl...
..kretyńskim:)))

Był znacznie wyżej zanim się pojawiłeś
;-)

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2009-05-18 02:27:43
Autor: skippy
[...]

No właśnie, Skiba, co Ty tu takie uwagi wrzucasz.
Pojawiłeś się po Jasiu to czytaj Jasia, a nie tam takie owakie:)))
;)

To już jest mini.soc.pl.polityka migrująca w kierunku takim, że PRowcy zaczynają dyskutować sami ze sobą, a debile biorą to za dobrą monetę.

Po co tu pisać o AT czy czymkolwiek normalnym.
Szkoda grupy-legendy, ale to se ne vrati pane Havranku.

PS
Ide pogłaskac kota.
(czule, jeśli można)

Data: 2009-05-17 10:59:29
Autor: Virck
Podziekujcie wspanialemu Donaldino
Nareszcie Zyd pokaze czesci z tej szumowiny zyjacej z naszych podatkow jak sie pracuje....Nie ma nic piekniejszego jak pracowac u Zyda....Miotla sama w reku tanczy...A inaczej jak nie masz co robic to udawaj, ze zamiatasz....-;)))

Data: 2009-05-19 12:24:18
Autor: skippy
Podziekujcie wspanialemu Kaczorzyno
Dwa lata czekał, że to moze się samo jakos zawali.
No ale przynajmniej najlepszy polski businessman ojciec troche na tym zgolił kasiorki.

Data: 2009-05-19 13:42:42
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:
Dwa lata czekał, że to moze się samo jakos zawali.
No ale przynajmniej najlepszy polski businessman ojciec troche na tym zgolił kasiorki.
  NTG :)

Data: 2009-05-17 11:17:11
Autor: george

"fatso" <fatso60347@ntlworld.com> wrote in message news:fQOPl.73620$mS6.32061newsfe27.ams2...
Joachim wrote:

[...]

czyli tu ściemniają ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Alois_Hitler

george

Data: 2009-05-17 11:08:26
Autor: fatso
Podziekujcie wspanialemu Donaldino
george wrote:

nie wiem czy wiesz ze Adolfek to sprawil, ze wioche w Austrii ewakuowano i zamieniono
w poligon artyleryjski. Namacalne dowody, wyryte w kamieniu nagrobnym roznych tych

      Schicklgruberow

zostaly rozpizdrzone w drebiezgi.
Nie sadze aby najbardziej kwadratoglowy Szkopek byl gotow wolac oddajac salu rzymski:
Heil  Schicklgruber!

Data: 2009-05-17 00:26:41
Autor: Joachim
Joachim pisze:
Joachim pisze:
[...]

I jeszcze to:
http://www.youtube.com/watch?v=8K0Id2G90Bo

Nikt nic nie wie, ale to "dobra wiadomość".

Wszyscy mówią, że to "dobrze", ale nikt nic nie wie.

Wszyscy stoczniowcy wylecą z pracy - mimo tego to "dobra" wiadomość.

J.

Data: 2009-05-17 11:34:55
Autor: totus
Joachim wrote:

Wszyscy mówią, że to "dobrze", ale nikt nic nie wie.

Wszyscy stoczniowcy wylecą z pracy - mimo tego to "dobra" wiadomość.

J.

Oczywiście zwolnieni zostaną wszyscy i właściciele sami będą pracować, podobnie jak Ty w swoim kiosku warzywnym. Ciągle zapomina się o tym, że przedsiębiorstwo powstaje po to by dać zysk właścicielom a nie pracę pracownikom. Szlachetne próby budowania przedsiębiorstw po to by dać pracę ludziom splajtowały. Socjalizm upadł nie dlatego, ze była Solidarność i Wałęsa po prostu splajtował. Zabrakło środków na jego funkcjonowanie. Sam wywarzał mniej niż potrzebował, a górka powstała z powojennej kradzieży się skończyła. Jedyne miejsca budowane po to by dać pracę ludziom to obozy pracy. Raczej nie mamy szans na szybki rozwój. Kraj, w którym się walczy jak o niepodległość, by zachować firmy, które przynoszą straty, a ludzi zarabiających na swoim uważa się za złodziei nie ma wielkich szans. Stocznia szczecińska żadnego roku nie zakończyła zyskiem od momentu swojego powstania. Co rozsądny człowiek powinien myśleć o właścicielu, który takie przedsiębiorstwo utrzymuje przy życiu? Dieter, jak takie postępowanie wpisuje się w Twoją zasadę by straty ciąć szybko, a zyskom pozwolić rosnąć? Teraz robi się co się da by tę transakcję uwalić. Czy kupili ją ludzie godni, czy pieniądze mieli z przestępstwa, czy stoi za tym KGB, czy Mosad, czy zaraz będzie okupacja czy dopiero od przyszłego piątku? Po ty na pewno wszyscy umrzemy z głodu i chorób w przydrożnych rowach. Zapominając jednocześnie, że ćwiczyliśmy swoje zdolności kierownicze przez dziesiątki lat na tych stoczniach.

Data: 2009-05-17 11:00:44
Autor: fatso
Podziekujcie wspanialemu Donaldino
totus wrote:

totus ty mi sie podobasz.
Tyle tylko ze z takim mysleniem nie widze dla ciebie szansy w Pomrocznej.
Lepiej wyrywaj tu do nas, na Zachod, do wlasciwej Europy. Tutaj ciebie docenia.

fatso

Data: 2009-05-18 13:12:37
Autor: Duch
Podziekujcie wspanialemu Donaldino
"Joachim" <joachim1110@op.pl> wrote in message news:gune0u$16p$1news.onet.pl...

Moze to tylko taki kit, ta sprzedaz?
Pewnie chca tylko uspokoic nastroje, bo tak im podpowiedzili spece od PR.
Duch

Data: 2009-05-17 11:07:21
Autor: Bartłomiej Miara
Podziekujcie wspanialemu Donaldino
Witam!

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości
[...]

DZIĘKUJĘ DONKU!

Jeden premier z jajami, który coś wreszcie z tym zrobił, zamiast zamiatać
pod dywan i marnotrawić to, co było do tej pory.

I to w najlepszy w tej sytuacji sposób, czyli sprzedaż w najuczciwszy z
możliwych sposobów, temu kto da najwyższą cenę.

Bartłomiej Miara

Data: 2009-05-17 11:42:32
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Bartłomiej Miara" <bmiara@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guok4n$soa$1inews.gazeta.pl...
Jeden premier z jajami, który coś wreszcie z tym zrobił, zamiast zamiatać
pod dywan i marnotrawić to, co było do tej pory.

Nie sprzedaje się aktywów w czasie recesji, tylko się kupuje na maksa.

Data: 2009-05-17 12:53:59
Autor: Anatol

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:guomnv$jer$3nemesis.news.neostrada.pl...

Jeden premier z jajami, który coś wreszcie z tym zrobił, zamiast zamiatać
pod dywan i marnotrawić to, co było do tej pory.

Nie sprzedaje się aktywów w czasie recesji, tylko się kupuje na maksa.

Jak się ma za co. Państwo może kupować tylko za to co zabierze komuś innemu, ale wtedy ten inny nie kupi sobie aktywów.

Anatol

Data: 2009-05-18 17:48:47
Autor: radekp@konto.pl
Podziekujcie wspanialemu Donaldino
Sun, 17 May 2009 11:42:32 +0200, w <guomnv$jer$3@nemesis.news.neostrada.pl>,
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(-a):

> [...]
> pod dywan i marnotrawić to, co było do tej pory.

Nie sprzedaje się aktywów w czasie recesji, tylko się kupuje na maksa.

Boskie to były aktywa, generowały straty nawet na górce.

Data: 2009-05-18 14:04:05
Autor: TT
Joachim napisał(a):
[...]

Coś dla Ciebie do poczytania: