Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie

Data: 2016-09-29 19:46:22
Autor: z
Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
W dniu 2016-09-28 o 22:45, Animka pisze:
http://www.apator.com/pl/oferta/pomiar-wody-i-ciepla/podzielnik-kosztow-ogrzewania/podzielnik-kosztow-ogrzewania-e-itn-30-5

Dziwne te liczniki na kaloryferach bo nabijają ciepło nie tylko z
kaloryfera, ale i z tego co kaloryfer nagrzał-czyli mieszkanie. A miało
byc tak pieknie. Miały nabijać ciepło tylko z kaloryfera. Przez 5 godzin
pierwszego odkręcenia kaloryfera (ledwo ciepły, bo jest w piwnicy
automatyka pogodowa) natłukł 13 jednostek. Przez 3 dni liczniki zdażyły
przez parę godzin (ok.5) na noc już natłuc 20 jednostek na jednym
kaloryferze (1 raz włączony był), na drugim 40 jednostek, a na trzecim
64 jednostek. Coś mi tu śmierdzi oszustwem, Dane przesyłane są zdalnie,
więc i zdalnie mogą być zmanipulowane.
Nowa firma wygrała/dostała przetarg z Administracją, czyli kierownikiem.

Bo podzielniki w polskich warunkach z natury rzeczy są niesprawiedliwe i służą tylko nabijaniu kabzy znajomym królika. I piszę to ja który od kilku lat dostawał kilkaset zwrotu rocznie za niegrzanie bo mam mieszkanie od południowej strony na 6 piętrze (całkiem zakręcone kaloryfery przez cały rok). W tym samym czasie mieszkania od zachodu i na górze miały dopłaty.
Podzielniki może i sprawdzały się w niemieckich wieżowcach ze specjalnymi kanałami grzewczymi.
Teraz mamy zdjęte i dobrze mi z tym chociaż drożej.

Data: 2016-09-30 00:45:49
Autor: Animka
W dniu 2016-09-29 o 19:46, z pisze:
[...]

Tak jak moja koleżanka. Ma zakręcone kaloryfery, bo u nich jest ciepło. Wkurza mnie tylko to, że jak zaprosiła gości to miała caly czas otwarte drzwi do łazienki (grube grzewcze rury w pionie). Łazienka niebrzydka, ale z kiblem na widoku.

--
animka

Data: 2016-10-01 10:38:40
Autor: z
W dniu 2016-09-30 o 00:45, Animka pisze:
Wkurza mnie tylko to, że jak zaprosiła gości to miała caly czas otwarte
drzwi do łazienki (grube grzewcze rury w pionie). Łazienka niebrzydka,
ale z kiblem na widoku.

U mnie te rury mam zamienione na zwykły grzejniczek łazienkowy a i tak grzeje tylko w wielkie mrozy bo jest jakiś taki cug w tych rurach że musi być bardzo gorąca woda żeby przepływała. Fachowcy załamują ręce i nie będzie grzać normalnie :-)
Mam cały rok zakręcone grzejniki i mogę łazić nago. Taka prlowska konstrukcja :-)

Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie