"Podziw i szacunek" oraz kilka innych wyrazĂłw

Data: 2009-04-20 23:45:00
Autor: kakmar
"Podziw i szacunek" oraz kilka innych wyrazĂłw

Wzbudzili dziś (właściwie wczoraj) we manie dwaj kierownicy na
czerniakowskiej.
Pierwsze światła za wiaduktami na siekierkowski w stron# centrum,
Zielone, czekam aż DL przede mną ruszy, start, słyszę że coś si# dzieje, czarny forester z prawego ryczy jak zarzynany. Kierownik DLa który stał przede mną, podejmuje wyzwanie i goni kłapiąc co chwilę biegami.
Patrzę i podziwiam.
Zielone, żółte, czerwone, sekunda, druga, przelatują razem przez skrzyżowanie  z Gagarina.
Stoję na czerwonym, dojeżdżają samochody, z prawego kanionu wylatuje
skuters i przejeżdża przejście gapiąc się w czerwone, wymięka jednak przed ulicą. Ten nie zasłużył. Taaam wiem że to nic niezwykłego, ale jakoś naszło mnie.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-04-21 08:21:20
Autor: Tomek W
"Podziw i szacunek" oraz kilka innych wyrazów

Zielone, czekam aż DL przede mną ruszy, start, słyszę że coś si# dzieje,
co to DL?
czarny forester z prawego ryczy jak zarzynany. Kierownik DLa który stał
co to forester?

a tak w sumie to o co chodziło?

pozdrawiam
Tomek W
Hard Enduro/motocross

Data: 2009-04-21 00:43:04
Autor: artur.zabronski
On 21 Kwi, 08:21, "Tomek W" <wil...@wp.pl> wrote:
> Zielone, czekam aż DL przede mną ruszy, start, słyszę że coś si# dzieje,
co to DL?
> czarny forester z prawego ryczy jak zarzynany. Kierownik DLa który stał

co to forester?

Może obcęgi?

--
Artur

Data: 2009-04-21 08:30:19
Autor: Kuba \(aka cita\)
"Podziw i szacunek" oraz kilka innych wyrazów
Tomek W wydusił z siebie te słowy:

[...]

też sie zgubilem..

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-04-21 09:15:27
Autor: gildor
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

no jak to o co? zagadka to jest: dzie się akcja rozgrywa?

--
gildor
9'99

Data: 2009-04-21 09:18:27
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
gildor napisał(a):

no jak to o co? zagadka to jest: dzie się akcja rozgrywa?

a ja to myslalem ze Gagarin juz nie zyje

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-04-21 09:22:51
Autor: gildor
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):

no jak to o co? zagadka to jest: dzie się akcja rozgrywa?

a ja to myslalem ze Gagarin juz nie zyje

ale jak to nie żyje? to może łajka też?

--
gildor
9'99

Data: 2009-04-21 10:04:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
gildor napisał(a):

ale jak to nie żyje? to może łajka też?

Łajki chyba nie bylo w tym kanonie co kolega pisal.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-04-21 10:06:22
Autor: gildor
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
ale jak to nie żyje? to może łajka też?

Łajki chyba nie bylo w tym kanonie co kolega pisal.

faktycznie... pacz dzie wlazła, suka.

--
gildor
9'99

Data: 2009-04-21 08:30:44
Autor: kakmar
"Podziw i szacunek" oraz kilka innych wyrazĂłw
Dnia 21.04.2009 Tomek W <wilkxt@wp.pl> napisał/a:

Zielone, czekam a? DL przede mn? ruszy, start, s?ysz? ?e co? si# dzieje,
co to DL?
czarny forester z prawego ryczy jak zarzynany. Kierownik DLa który sta?
co to forester?

a tak w sumie to o co chodzi?o?
Oto że głupio myślałem że wyścig spod świateł kończy się na skrzyżowaniu na którym świeci się czerwone.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-04-21 10:31:51
Autor: Don Pedro
kakmar pisze:
[...]

Ten, który się zatrzyma na czerwonym, przegrywa. Nie oglądasz filmów? ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-04-21 14:18:09
Autor: Mystik
"Podziw i szacunek" oraz kilka innych wyrazów
Cześć

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:gsk07k$dj8$1news.onet.pl...
Dnia 21.04.2009 Tomek W <wilkxt@wp.pl> napisał/a:

Oto że głupio myślałem że wyścig spod świateł kończy się na
skrzyżowaniu na którym świeci się czerwone.

Teraz to aż strach napisać na grupie coś na temat :).
Jak widzisz koledzy są w "nastroju", bo słoneczko wyszło i hulają po wszystkich. Ale myślę, że wszyscy zrozumieli o co chodzi.
Niestety brawura nadal będzie zbierać żniwa. Oby jak najmniejsze.

pozdr.
Mystik

"Podziw i szacunek" oraz kilka innych wyrazĂłw