Podziwu godne

Data: 2014-02-22 19:45:48
Autor: Trybun
Podziwu godne

A taka była chorutka:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Czekaja-na-dokument-w-sprawie-uwolnienia-Julii-Tymoszenko,wid,16426674,wiadomosc.html

Bardzo jej się spieszy do sprzedania Ukrainy imperialistom.

Data: 2014-02-22 10:54:57
Autor: Marek
Podziwu godne
W dniu sobota, 22 lutego 2014 19:45:48 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
[...]

Jak Jaruzelski Z Balcerowiczem kiedys Polske.

Data: 2014-02-22 19:57:24
Autor: Stokrotka
Podziwu godne
Bardzo jej się spieszy do sprzedania Ukrainy imperialistom.

Jak Jaruzelski Z Balcerowiczem kiedys Polske.

Mieszasz, spszedawli Polskę, ale nie razem i każde w innym kierunku.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3c

Data: 2014-02-22 11:03:46
Autor: Marek
Podziwu godne
W dniu sobota, 22 lutego 2014 19:57:24 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:

>Jak Jaruzelski Z Balcerowiczem kiedys Polske.

Mieszasz, spszedawli Polskę, ale nie razem i każde w innym kierunku.

A spolki nomenklaturowe to kiedy byly ?

Data: 2014-02-22 21:16:04
Autor: Stokrotka
Podziwu godne

Mieszasz, spszedawli Polskę, ale nie razem i każde w innym kierunku.

A spolki nomenklaturowe to kiedy byly ?
Lata 80, nie miały te spułki  związku ani z Balcerowiczem, ani z Jaruzelskim.
To czerwona burżuazja. To masa ludzi z dużą słabością do pieniądza, bez świadomości narodowej, dużo tego w społeczeństwie, pomiędzy pełnoletnimi oceniani są na 10-20% elektoratu, obecnie najczęściej w PO.
Tej masie obojętne jest i było czy na czapce jest  mieć czerwoną gwiazdkę, czy bankową naklejkę na telefonie komurkowym .
Oni musza MIEĆ.
Jaruzelski, mimo, że za komuny - nie promował czerwonej burzuazji.
W stanie wojennym była zamordystyczna urawniłowka.
Ale oczywiście jakieś finansowe promowanie komuny było : np ekstra kartki na beznzynę, i sklepy dla ub, (raz wzyciu byłam w takim - ale nic nie kupiłam :) ) .
W końcu za spszedawanie się należy jakoś zapłacić, stąd też sejmowe poruwnanie tej grupy ludzi z prostytutkami, pewnie nie jedno na poczatku lat 90.

Data: 2014-02-23 01:28:15
Autor: stevep
Podziwu godne
W dniu .02.2014 o 20:03 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

>Jak Jaruzelski Z Balcerowiczem kiedys Polske.

Mieszasz, spszedawli Polskę, ale nie razem i każde w innym kierunku.

A spolki nomenklaturowe to kiedy byly ?

Eeee, tylko społkowali się figurowo.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 20:05:07
Autor: Trybun
Podziwu godne
W dniu 2014-02-22 19:57, Stokrotka pisze:
Bardzo jej się spieszy do sprzedania Ukrainy imperialistom.

Jak Jaruzelski Z Balcerowiczem kiedys Polske.

Mieszasz, spszedawli Polskę, ale nie razem i każde w innym kierunku.

Kto? Jaruzelski sprzedawał komukolwiek Polskę??

Data: 2014-02-22 21:16:58
Autor: Stokrotka
Podziwu godne

[...]

Był podległy Rosjanom.

Data: 2014-02-23 01:29:15
Autor: stevep
Podziwu godne
W dniu .02.2014 o 20:05 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

Nie Eskimosom, nie Chińczykom tylko ZSRR kretynie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 20:04:52
Autor: Trybun
Podziwu godne
W dniu 2014-02-22 19:54, Marek pisze:
[...]

Odpierdolcie się od Generała! :-P

Data: 2014-02-23 01:29:53
Autor: stevep
Podziwu godne
W dniu .02.2014 o 20:04 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

Pocałujta w dupe wójta.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 01:27:08
Autor: stevep
Podziwu godne
W dniu .02.2014 o 19:54 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

To nie zmusiłeś Balcerowicza do odejścia kretynie?

--
stevep
-- -- -

Podziwu godne