Pogada pogadali...

Data: 2011-03-21 21:46:01
Autor: Elvis
Pogada pogadali...
....i nic z tego nie wyniklo. To ja wam powiem.
Za emerytury kupicie metr sznurka.

Data: 2011-03-21 23:24:21
Autor: Polok_Prawdziwy
Pogada pogadali...
Elvis wrote:

...i nic z tego nie wyniklo.
To ja wam powiem.
Za emerytury kupicie metr sznurka.

Zamało....

- zebysiem wspulnie z Marynom powiesić, to pułtorametra conojmnij potseba...!

Data: 2011-03-22 09:07:43
Autor: Neko
Pogada pogadali...
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał

- zebysiem wspulnie z Marynom powiesić, to pułtorametra conojmnij
potseba...!

Dzialaj ekonomicznie. Najpierw sam sie powiesc, a potem Maryna
wykorzysta twoj sznurek. W efekcie powiesicie sie na jednym
sznurku. To jest wlasnie ekonomia, baco.

Data: 2011-03-22 11:36:07
Autor: Panslavista
Pogada pogadali...

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:4d8858f6$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Maryna zazdrosno je - po Bacy powiesi na tym snurku wsyćkie owiecki wyzwyrtane przez Bace, a później sprzeda mięcho parchom na koser, w tym Nekuśce, a sama pójdzie robotać w sopecce.

Sopecka, sopecka
Przy nij drabinecka
Jeden śloz, drugi wloz
Jo se panienecka.

Data: 2011-03-22 11:26:47
Autor: Azxse
Pogada pogadali...

Użytkownik "Elvis" <elvis@zyje.pl> napisał w wiadomości news:4d87b90c$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
...i nic z tego nie wyniklo. To ja wam powiem.
Za emerytury kupicie metr sznurka.

Kup już dziś. Swiatu będzie lżej bez takich durni jak ty!

AAA

Pogada pogadali...