Pogarda

Data: 2011-09-28 14:25:59
Autor: Hans Kloss
Pogarda
Część 1:
http://www.youtube.com/watch?v=JnMABiKQDkE
Linki do części dalszych łatwo znaleźć wśród filmów  tego samego
użytkownika.
J-23

Data: 2011-09-29 00:09:13
Autor: u2
Pogarda
W dniu 2011-09-28 23:25, Hans Kloss pisze:
Część 1:
http://www.youtube.com/watch?v=JnMABiKQDkE
Linki do części dalszych łatwo znaleźć wśród filmów  tego samego
użytkownika.
J-23

Ależ ta Kopacz potrafi kłamać. Jak z nut.

Data: 2011-09-28 15:21:19
Autor: Antenka
Pogarda
On 29 Wrz, 00:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Cz 1:
>http://www.youtube.com/watch?v=JnMABiKQDkE
> Linki do cz ci dalszych atwo znale w r d film w  tego samego

Ale ta Kopacz potrafi k ama . Jak z nut.

Co za baba! I to w żywe oczy! Bez mrugnięcia! :-E

Antenka

Data: 2011-09-29 03:20:00
Autor: Grzegorz Z.
Pogarda
Hans Kloss napisał:

Część 1:
http://www.youtube.com/watch?v=JnMABiKQDkE
Linki do części dalszych łatwo znaleźć wśród filmów  tego samego
użytkownika.
J-23

"Widziałam jak uklęknął, przeżegnał się i wyszedł".

a ja w tym momencie rzygłem i wyłączyłem.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-29 04:00:47
Autor: stevep
Pogarda
Dnia 28-09-2011 o 23:25:59 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

Część 1:
http://www.youtube.com/watch?v=JnMABiKQDkE
Linki do części dalszych łatwo znaleźć wśród filmów  tego samego
użytkownika.
J-23
W przypadku prezia to raczej podagra.

--