Poglądy na ruch drogowy pani poseł Bublewicz, to bubel.

Data: 2012-11-19 13:25:02
Autor: Artur Maśląg
Poglądy na ruch drogowy pani poseł Bublewicz, to bubel.
W dniu 2012-11-19 09:55, WW pisze:
(...)
Wczoraj słuchałem, jak pani Bublewicz i pan policjant mówili, co trzeba
zrobić, aby było bezpieczniej na drogach.
Słuchając poglądów p. Bublewicz utwierdziłem się w przekonaniu, że to
nie nienachalna inteligencja była tym, za co ją wybrali na posła.
Tak się zastanawiam, dlaczego do takich dyskusji nie zaprasza się ludzi
o innych poglądach?

Znaczy takie lokowanie produktu? Nie wiem, tv sporadycznie. Z
ostatniego tygodnia to GP USA. Myślę, że wystarczy.

Czy to o dobrodziejstwie świateł dziennych czy o dobrodziejstwie
kolejnych fotoradarów i ograniczeń prędkości, wszyscy "dyskutanci" są
zgodni.

Cóż, światła dzienne spełniają swe zadanie, FR (czy cała reszta
rzeczy podobnych) również.

Nikt nie pokazuje wynikających z tego absurdów

Absurdy? Jakie absurdy?

i nie proponuje innych metod.

Nie? A przebudowa dróg, budowa nowych, separacja ruchu, zmiany
oznakowania itd. to oczywiście się nie odbywają?

Naprawdę żaden poseł nie ma dość jaj, aby zagospodarować głosy kierowców?

LOL - głosy kierowców? Zdaje się, że są świetnie zagospodarowane i mało
kto chce brać udział (bądź być kojarzonym) z szopkami w stylu np.
ostatniego protestu przeciwko podwyżkom cen benzyny, który polegał na
bezsensownym utrudnianiu innych ruchu i wypalaniu tej drogiej benzyny.

Data: 2012-11-19 15:02:40
Autor: Pawel O'Pajak
Poglądy na ruch drogowy pani poseł Bublewicz, to bubel.
Powitanko,

Cóż, światła dzienne spełniają swe zadanie, FR (czy cała reszta
rzeczy podobnych) również.

Alez nikt nie kwestionuje, ze FR spelniaja swoje zadanie. Ba, robia to znakomicie, tak znakomicie, ze "facet bez prawa jazdy" stawia ich coraz wiecej. Problem w tym, zeby zadaniem FR nie bylo li tylko zarabianie kasy, a spowodowanie zwolnienia ruchu w miejscach niebezpiecznych. I o tym dyskutujemy.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-11-19 15:45:15
Autor: szufla
[...]

Ja uwazam, ze obecnie stawianie nowych stacjonarnych FR to skrajny debilizm bo zalozonych wplywow to predko nie wygeneruje. Ludzie juz sie uodpornili.

sz

Data: 2012-11-19 14:55:52
Autor: AZ
On 2012-11-19, szufla <brak@emaila.pl> wrote:
[...]

Przeciez GITD juz jest wyposazona w samochody z FR ktore ponoc robia zdjecia
z predkoscia karabinu maszynowego :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-19 16:11:45
Autor: szufla
PoglÄ?dy na ruch drogowy pani poseĹ? Bublewicz, to bubel.
Przeciez GITD juz jest wyposazona w samochody z FR ktore ponoc robia zdjecia
z predkoscia karabinu maszynowego :-)

No wlasnie, dlatego stacjonarne to wywalanie kasy w bloto, ewentualnie do odpowiednich kieszeni :)

sz.

Data: 2012-11-19 18:26:45
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-11-19 15:55, AZ pisze:
On 2012-11-19, szufla <brak@emaila.pl> wrote:
[...]

Tak słyszałem, tak czytałem. Ba, zdaje się, że nawet widziałem ten
sprzęt w akcji (jeżdżę po "ich" trasie podobno). No i nic.
W sumie - tak, FR i fotorejestratory nie spełniają swych funkcji.
Nawet ten w DC na skrzyżowaniu Sikorskiego z Sobieskiego. W niedzielę
rano jakiś jarząbek uznał, że zawrotka pod prąd (z Mławy był, znaczy
miał rejestrację WML, znaczy on z Warszawy, bo na W) jakimś cudem
wjechał pod prąd w Sobieskiego (skręcałem z Sikorskiego w lewo).
Na czołówkę poszedł.
Tutaj:
http://www.zumi.pl/,21.046881500000012:52.190322,,,,2,1a,namapie.html
:)

Data: 2012-11-19 19:14:36
Autor: jerzu
Poglądy na ruch drogowy pani poseł Bublewicz, to bubel.
On Mon, 19 Nov 2012 18:26:45 +0100, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Nawet ten w DC na skrzyżowaniu Sikorskiego z Sobieskiego.

Obecnie nie działa.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-11-19 19:38:29
Autor: Artur Maśląg
wrote:

Nawet ten w DC na skrzyżowaniu Sikorskiego z Sobieskiego.

Obecnie nie działa.

Nieistotne. No, ale to tego to trzeba by coś zauważyć...

Data: 2012-11-19 17:05:31
Autor: Artur Maśląg
Poglądy na ruch drogowy pani poseł Bublewicz, to bubel.
W dniu 2012-11-19 15:02, Pawel O'Pajak pisze:
Powitanko,

[...]

Fobie daje się leczyć. Było 80, ma być 300 więcej - to dużo? A co do
politykowania - weź sobie na wstrzymanie.

Problem w tym, zeby zadaniem FR nie bylo li tylko zarabianie
kasy,

No i tak nie jest.

a spowodowanie zwolnienia ruchu w miejscach niebezpiecznych.

W większości tak jednak jest. Jeżeli uważasz, że gdzieś jest inaczej
to zawsze możesz tym stosowne władze zainteresować. SM za działania
niezgodne z prawem i po łapach dostało. Policja też...

I o tym dyskutujemy.

Taaaak? Ja tam widzę:
"Poglądy na ruch drogowy pani poseł Bublewicz, to bubel.", po czym
jakieś płacze o FR, o światła dzienne i próby agitacji politycznej
itd.

Za dużo telewizji.

Data: 2012-11-19 19:15:05
Autor: jerzu
Poglądy na ruch drogowy pani poseł Bublewicz, to bubel.
On Mon, 19 Nov 2012 17:05:31 +0100, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

No i tak nie jest.

Jak nie jest, jak jest? --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-11-19 19:40:18
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-11-19 19:15, jerzu pisze:
On Mon, 19 Nov 2012 17:05:31 +0100, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

No i tak nie jest.

Jak nie jest, jak jest?

Jak jest, jak nie jest?

Poglądy na ruch drogowy pani poseł Bublewicz, to bubel.