Pogłówkujcie - mam problem

Data: 2010-06-15 12:05:15
Autor: Slawek SWP
Pogłówkujcie - mam problem
Użytkownik Klin > napisał:
> [...]
się spod ich kontroli i nie zasiliły kasy Caritasu.

Co o tym sądzicie - może ktoś wie o podobnej historii.

Sprawdź adresy IP ze swojej korespondencji na przykład tu:
http://numerip.pl/index.php
http://www.ripe.net/
a cała reszta to niestety loteria. Ja, nie wpłacałbym pieniędzy na konta podanych w e-mailach.

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-06-15 12:29:32
Autor: Klin
Pogłówkujcie - mam problem
Użytkownik Slawek SWP napisał:
Użytkownik Klin > napisał:

Pisałem kiedyś, że otrzymuję e maile z ofertą pomocy
dla naszego kraju i dla mnie co traktowałem w ten
sposób, że wrzucałem je do kosza. Były to oferty
sześciocyfrowe więc wydawały mi się nieprawdopodobne.
Pewnego razu postanowiłem zareagować wdałem się
w korespondencję z pewną Panią, która znajduje się
obecnie na wyspach Salomona w szpitalu i czeka na
śmierć jest chora na raka. Poradziłem jej by
jeśli pragnie pomóc krajowi aby przekazała pieniądze
na pomoc dla Caritasu w Polsce podałem jej linki
do trzech oddziałów Caritasu i powiadomiłem ich
dostałem na razie jedną sceptyczną odpowiedź po
prostu nie wierzą uważają, że to jakaś oszustka.
Prowadziłem z nią korespondencję po angielsku pewnie
brzmiało to jakby Kali chcieć coś powiedzieć więc
wysłałem te listy do siostry do Toronto by mi pomogła
w korespondencji. Niestety e maili nie otrzymała
mimo kilkakrotnego ich wysyłania. Natomiast do mnie
przyszedł e mail od /Fundacji Obamy/ która chce
pomóc ofiarom oszustw internetowych odpowiednią
wysoką sumą pieniędzy. Podejrzewam więc, że musieli
przejąć moją korespondencję i teraz nie wiem
czy rzeczywiście chcą mnie chronić przed oszustką
czy też starają się by miliony dolarów nie wymknęły
[...]

   I co mi z tego przyjdzie, że sprawdzę te adresy nie wiem
   jak je zinterpretować. Podałam adres stron internetowych
   tej Pani więc nie wiem czy jeśli ma dobrą wolę i nie
   jest to jakieś oszustwo mogłaby dokonać na nie transferu
   pieniędzy tak wielkich o jakich mi pisze.

Data: 2010-06-15 03:52:59
Autor: J-23
Pogłówkujcie - mam problem
On 15 Cze, 12:29, Klin <""klin