Pogoda

Data: 2020-05-28 21:07:05
Autor: jotemon
Pogoda
Skończyła się susza i narobiło się trochę błota:

https://1drv.ms/u/s!AgJgUkIBbATamCwTWRL8HrnVMe6g?e=nIaTWv

Pozdrawiam,
jotemon

Data: 2020-05-28 15:00:52
Autor: Marek
Pogoda
jotemon napisał:

narobiło się trochę błota

Błoto to spory problem dopiero w napędzie roweru.
Na szlaku najwyżej mniejsza lub większa niedogodność
- dopóki nie jest go za dużo. Bo lawina błotna to
raczej nic fajnego.
Ale błoto ma też dobre strony. Np. utrwala zwierzęce tropy.
Ma człek wrażenie bliskości dzikiej natury.
Na ostatnim wypadzie w Bieszczady nawet wilcze i niedźwiedzie
ślady zdążyły nam spowszednieć.
https://photos.app.goo.gl/ESvffvuZB5SRX5X56

--
Marek

Data: 2020-05-29 22:10:37
Autor: adam
Pogoda
W dniu 2020-05-28 o 21:07, jotemon pisze:
Skończyła się susza i narobiło się trochę błota:

https://1drv.ms/u/s!AgJgUkIBbATamCwTWRL8HrnVMe6g?e=nIaTWv

Pozdrawiam,
jotemon

Zauważcie ile radości w tych dziewczynach.
Młodość proszę państwa, młodość.
Błoto, deszcz, zimno, mokre ciuchy, namiot, śpiwór, nic mi kiedyś nie przeszkadzało. A dziś...

Data: 2020-05-30 00:03:57
Autor: Zbynek Ltd.
Pogoda
adam napisał(a) :
[...]

A dziś to balkonik pozwala na przejście przez błoto dzięki czterem dodatkowym nogom ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Pogoda