Pogoda pod bobrem :-(

Data: 2009-06-19 17:31:29
Autor: BartekGSXF
Pogoda pod bobrem :-(

Użytkownik "Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> napisał w wiadomości news:h1f91o$e1$1wueska.motocykle.org...
No to sie nam weekend szykuje :-)
Zapuszczam pletwy miedzy palcami.
A ja tam sie ciesze. I taka pogoda niech bedzie do sierpnia i od wrzesnia.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-19 17:36:56
Autor: Norbi
Pogoda pod bobrem :-(
BartekGSXF pisze:

A ja tam sie ciesze. I taka pogoda niech bedzie do sierpnia i od wrzesnia.

Te - a chcesz miec jeszcze Ave cale ?
To zes sfrustrowany brakiem moto to nie powod zeby innym zle zyczyc... :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-06-19 18:59:59
Autor: de Fresz
Pogoda pod bobrem :-(
On 2009-06-19 17:36:56 +0200, Norbi <norbisz1@o2.pl> said:

A ja tam sie ciesze. I taka pogoda niech bedzie do sierpnia i od wrzesnia.

Te - a chcesz miec jeszcze Ave cale ?

Właśnie właśnie, jakieś złe, wredne motocyklisty przerobią tą puszkę na kabriolet i będzie cierpiał ze wszystkimi :-P

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-06-19 21:38:51
Autor: Don Pedro
Pogoda pod bobrem :-(
de Fresz pisze:
On 2009-06-19 17:36:56 +0200, Norbi <norbisz1@o2.pl> said:

[...]

Nieodpłatnie szlifierkę kątową pożyczę.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-06-19 19:39:33
Autor: Wojciech G.
Pogoda pod bobrem :-(
Użytkownik "BartekGSXF" napisał :
A ja tam sie ciesze. I taka pogoda niech bedzie do sierpnia i od wrzesnia.

Pies ogrodnika.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-06-19 20:23:47
Autor: BartekGSXF
Pogoda pod bobrem :-(

Użytkownik "Wojciech G." <wojciech@wytnijto.ursynet.com> napisał w wiadomości news:h1gigp$cqg$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "BartekGSXF" napisał :
A ja tam sie ciesze. I taka pogoda niech bedzie do sierpnia i od wrzesnia.

Pies ogrodnika.
Latwo wam mowic :(
Wy nie musicie stac w korkach.
A urlop mam w sierpniu wiec jeszcze tylko miesiac lania.

pozdrawiam serdecznie

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?