Pogoria IV

Data: 2009-07-27 14:51:09
Autor: Jacekplacek
Pogoria IV
Był ktoś ostatnio? Jaka wizura?

--

Data: 2009-08-02 23:16:12
Autor: jacekplacek
Pogoria IV

Data: 2009-08-04 07:01:10
Autor: jacekplacek
Pogoria IV
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 Jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Był ktoś ostatnio? Jaka wizura?
> No i byłem. Maszyny od strony Wojkowic zniknęły. Cały wschodni brzeg opanowany przez plażowiczów. Wizurka taka sobie: od zera do ok 5m.
Oczywiście
najgorsza w okolicach termokliny na 9m. Powyżej: warstwowo zmienna. Temperatura pod termokliną: 9st., nad: sauna. Łódka, jest tam gdzie była. Dotarłem do "Rury Mamuta"(od ksywki odkrywcy:D). Niestety, brak gazu uniemożliwił głębszą penetrację i potwierdzenie, że bursztynowej komnaty
tam
też nie ma. Trudno. Swoją drogą, ciekawe dokąd się ciągnie?

Zapierające dech w piersiach ujęcia i kiepska muzyka(a może na odwrót?): http://vimeo.com/5926309

--

Pogoria IV