Data: 2012-02-18 13:23:20 | |
Autor: | |
Pogranicze fizjologii i pilotowania | |
Tomek <marekjan63@o2.pl> napisał(a):
Może ktoś z pilotów zna odpowiedź- czemu Taka asymetria powstaje poprzez oddziaływanie strumienia zaśmigłowego na statecznik pionowy i jest zależna od kierunku obrotu śmigła. Sama fizyka i zero fizjologi... Pozdrawiam Piotr http://www.piotrp.de -- |
|
Data: 2012-02-18 16:09:24 | |
Autor: Tomek | |
Pogranicze fizjologii i pilotowania | |
Użytkownik <piotrp_de@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jho8o8$o11$1inews.gazeta.pl... Taka asymetria powstaje poprzez oddziaływanie strumienia zaśmigłowego na W szybowcu Bocian i PW-3 strumienia zaśmigłowego nie zauważyłem... Na odrzutowcach nie latałem. Pozdr. Tomek. |
|
Data: 2012-02-18 08:20:32 | |
Autor: TJ_Blues | |
Pogranicze fizjologii i pilotowania | |
On Feb 18, 10:09 am, "Tomek" <marekja...@o2.pl> wrote:
Użytkownik <piotrp...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:jho8o8$o11$1inews.gazeta.pl... Jesli masz dobrze ustawione trymery a powietrze jest spokojne, to pozostaja twoje przyzwyczajenia. Czyli fizjologia i odruchy warunkowe - np. wspomniane nawyki z prowadzenia samochodu; samochodowy zakret w prawo zazwyczaj jest ostrzejszy niz w lewo + gorsza widocznosc w prawo. cheers |
|
Data: 2012-02-18 17:20:07 | |
Autor: pIOTER | |
Pogranicze fizjologii i pilotowania | |
no i jeszcze moment zyroskopowy przeciwnie skierowany do ruchu obrotowego elementow silnika - dobry przyklad Sopwith Camel, w Spitfire tez to bylo odczuwalne, podobnie jak we wszystkich jednosilnikowcach
pIOTER |