Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Pogranicze fizjologii i pilotowania

Pogranicze fizjologii i pilotowania

Data: 2012-02-19 09:24:31
Autor: Monster
Pogranicze fizjologii i pilotowania
W dniu 2012-02-18 10:44, Tomek pisze:
Może ktoś z pilotów zna odpowiedź- czemu
zakręty w lewo "wychodzą" lepiej niż w prawo
i chętniej się wykonuje?
Mnie, w lotach z instruktorem też zakręty w lewo lepiej wychodziły.
Wśród myśliwców podczas wojny też spotykało się relacje o oataku na
nieprzyjaciela z zawrotu w lewo.
Z resztą większość wyścigów samochodowych to też jazda w lewo.
Jakaś fizjologiczna asmetria??
Tomek.

Sprawdź w którą stronę lepiej wychodzi Ci zawracanie choćby rowerem.

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2012-02-19 23:37:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pogranicze fizjologii i pilotowania

"Monster" 4f40b1bd$0$1266$65785112@news.neostrada.pl

Sprawdź w którą stronę lepiej wychodzi Ci zawracanie choćby rowerem.

W lewo -- trzeba pochylić rower w lewo i tym samym narazić lewą
stronę świątyni ducha świętego na uszkodzenia. A że lewej ręki
zwykle mniej żal niż prawej, więc i takie zawracanie [dupy] jest
milsze.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Pogranicze fizjologii i pilotowania

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona