Pogrobowcy...

Data: 2016-01-23 10:14:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pogrobowcy...
....Stalina mordują Polaków, gdy tymczasem pogrobowiec promocji
Citiego objawił się mi jako ujemne saldo mej karty kredytowej.
Najpierw przeraziłem się -- skąd minus na koncie? A po chwilce
zastanowienia uznałem, że to 4 setki od banku za polecenie. :)

   21/01    PREMIA - POLEC ZNAJOMEMU KARTE   400,00

Teraz jeszcze 4 setki komplementarne... :)

-=-

BZWBKKBSg nadal nie zapłacił 400 plnów mojej matce. :)

23 grudnia mój ojciec założył konto dzięki banerom
ulokowaym na stronie mojej matki i wczoraj debetówką
tego konta zapłacono :) ponad 150 pln -- czyli spełniony
został warunek otrzymania 105 plnów przez matkę i 2.5%
z tych 105 -- przeze mnie...

Agora do tej pory nie wypłaciła mi za otwarcie konta Biz Active
(i milczy na ten temat) oraz za otworzenie konta w BZWBKKBSg
przez kogoś z tej grupy. Ten ktoś miał to szczęście, że otworzył
konto z promocyjną stówką -- mój ojciec ;) już otworzył bez tej stówki. :)

Zamierzam zamknąć swoje konto i otworzyć nowe dzięki banerom ze strony matki. :)

-=-

   http://www.tvn24.pl/lodz,69/wiceminister-asesor-i-komornik-zawieszeni-i-do-wyrzucenia-z-zawodu,612903.html

Giertych nie wrócił do rządu, ale jego pomysł z zerem tolerancji dla przemocy powraca -- choć w nieco odmiennej formie...

   Zamiast u dłużnika, asesor z Bełchatowa przeprowadził egzekucję u... jego córki.
   Wiceminister sprawiedliwości zawiesił asesora z Bełchatowa, którego historię
   nagłośnił Piotr Czaban, reporter magazynu "Blisko Ludzi". Taką samą decyzję
   wiceminister podjął względem komornika z Wrocławia, z którego konta zniknęły
   pieniądze pochodzące z licytacji komorniczej nieruchomości. (http://www.tvn24.pl)

Tym razem występuje jako zero tolerancji dla przemocy w ,,prawie'' komorniczym...

   Wiceminister ogłasza: "zero tolerancji dla nadużyć".
   I "lecą głowy" komornika i asesora (http://www.tvn24.pl)

[ciekawe, dokąd polecą?... wywyższyć? -- owszem... wbić ścięte głowy
na tyczki i wywyższyć, ale żeby pozwalać takim głowom na latanie?...]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Pogrobowcy...