Pogromca

Data: 2012-07-18 13:11:06
Autor: Trybun
Pogromca
Data: 2012-07-18 14:22:35
Autor: cpt. Nemo
Pogromca

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:ju65ls$dbh$1node2.news.atman.pl...
Samsungów i HTC czy jednak ten duży ekran go dyskwalifikuje?

he, he :)
"jednak producent nie podaje nawet przybliżonego czasu pracy urządzenia. "
boi sie ?
" 480x800 pikseli" nie za mocno jak na 5 cali. Reszta wydaje sie OK, ja bym to kupil do testow :)

Data: 2012-07-18 15:43:22
Autor: Trybun
Pogromca

"
boi sie ?
" 480x800 pikseli" nie za mocno jak na 5 cali. Reszta wydaje sie OK, ja
bym to kupil do testow :)

To właśnie trochę dziwne, jeszcze nie słyszałem o tak dużej pojemności baterii w smartfonie, a tu ani słowa o zaletach tej pojemności.
Bez przesady - mam taką rozdzielczość na 7dmiu calach i nie czuję zbytniego dyskomfortu z tego tytułu.
I ja się chyba skuszę, choć do niedawna miałem postanowienie że na telefon to najwyżej pięć stówek. Dla polskiej firmy chyba złamię to postanowienie.

Data: 2012-07-18 18:37:52
Autor: dizel
Pogromca
On Wed, 18 Jul 2012 15:43:22 +0200, Trybun <rg@yachoo.com> wrote:

To właśnie trochę dziwne, jeszcze nie słyszałem o tak dużej pojemności baterii w smartfonie,

To coś słabo bo jest coś takiego jak motorola razr maxx z bateryjka
3300 i nie jest to dual sim, co prawda jakoś ciężko ją dostać na dzień
dzisiejszy w sklepach ale to inna kwestia

Pozdrawiam

Data: 2012-07-19 20:54:04
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-18 18:37, dizel pisze:
[...]

A jak długo trzyma ta bateria w Motoroli? W moim tablecie 7" jest bateria 3250 i przy kilkunastu sms-ach i kilkuminutowych rozmowach wytrzymuje około 3 dni. Używana do gier 4-5 godzin... Praca w trybie oszczędzającym energie.

Data: 2012-07-19 21:14:33
Autor: dizel
Pogromca
On Thu, 19 Jul 2012 20:54:04 +0200, Trybun <rg@yachoo.com> wrote:

[...]

Ile trzyma to się producenta spytaj:) Można domniemywać że skoro
zwykły razr wytrzymuje 2 dni to ta bateria jest 2x większa więc pewnie
z 4 potrzyma.

Pozdrawiam

Data: 2012-07-22 12:49:30
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-19 21:14, dizel pisze:
[...]

Dane producenta  są raczej mało wiarygodne..

Data: 2012-07-23 21:42:25
Autor: dizel
Pogromca
On Sun, 22 Jul 2012 12:49:30 +0200, Trybun <rg@yachoo.com> wrote:

Dane producenta  są raczej mało wiarygodne..

Pewnie tak ale na dzień dzisiejszy niestety nie mam jak tego
sprawdzić:)

Pozdrawiam

Data: 2012-07-23 20:32:39
Autor: W
Pogromca
dizel wystukał, co następuje:

On Sun, 22 Jul 2012 12:49:30 +0200, Trybun <rg@yachoo.com> wrote:

Dane producenta  są raczej mało wiarygodne..

Pewnie tak ale na dzień dzisiejszy niestety nie mam jak tego
sprawdzić:)

I jeszcze jeden 'pogromca'

http://www.telepolis.pl/news.php?id=25819 ;)

Data: 2012-07-24 17:05:39
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-23 22:32, W pisze:
[...]

E tam, moim zdaniem kupowanie tableta z monitorem 10" mija się z jakimkolwiek celem. Za mały na domowy użytek, za duży na miano mobilnego.

Data: 2012-07-25 07:47:11
Autor: W
Pogromca
Trybun wystukał, co następuje:

[...]

Dla mnie akurat mniejsze tablety są mocno bez sensu. Mobilnie nexus w zupełności mi wystarcza, a jak chcę coś większego to nie koniecznie potrzebuję ultra mobilności (i.e. wrzucenie urządzenia do plecaka = mobilność)

Data: 2012-07-27 11:01:26
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-25 09:47, W pisze:
[...]

Wręcz przeciwnie (jak dla mnie) - tablet 7" leży mi lepiej niż 4" telefon. Nie muszę go wrzucać do plecaka, po wykorzystaniu go jako nawigacji biorę do ręki i mogę zwiedzać za jego pomocą miasto, pstrykając fotki, rozmawiając i i jednocześnie mając zlokalizowane auto. .. Być może dla Ciebie to bez znaczenia, ale ogólnie dla wielu znaczenie ma cena. na Nexusa sporo ludzi nie może sobie pozwolić.

Data: 2012-07-27 11:43:59
Autor: W
Pogromca
[...]

Czyli praktycznie to samo co ja na neksusie - nawigacja (ogólnie), zaznaczenie auta, fotki (chociaż neksus ma trochę daremy aparat), tylko że neksus mi się zmieści bez większego problemu do kieszeni spodni... ale to już też kwestia tego w czym kto chodzi ;)

Być może dla Ciebie to bez znaczenia, ale ogólnie dla wielu
znaczenie ma cena. na Nexusa sporo ludzi nie może sobie pozwolić.

Ototo... gdybym sam miał zapłacić za neksusa to bym w życiu nie kupił tylko dalej używał świetnego i780 (który ostatnio uratował mi skórę jak neksus po kilku godzinach używania umarł z wycieńczenia (; ).

Data: 2012-07-27 15:24:26
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-27 13:43, W pisze:
[...]

Jednak obsługa nexusa jest gorsza - 7 "to jednak większy komfort uzytkowy niż 4 z groszami. Oczywiście każde z tych urządzeń ma swoje wady i zalety, ważne też jest to kto dany sprzęt użytkuje. A więc bardziej sprawa preferencji niż rzeczywistych atutów.

[...]

Niestety, ja nie posiadam takich sponsorów którzy by mi sprawiali aż takie jak nexus prezenty..;-)

Data: 2012-07-27 13:39:20
Autor: W
Pogromca
[...]

+1
Do ultra-mobilnych zastosowań *dla mnie* neksus jest wygodniejszy i *wystarczający*, a do tych ciut mniej mobilnych 7" byłoby po prostu za mało, wsio :)

[...]

hm... to nie był prezent... to była konieczność, żeby na tym pracować ;)

Data: 2012-07-27 20:41:17
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-27 15:39, W pisze:
[...]

Ja z kolei wybrałbym moją 7".. Aż tak mobilny nie jestem żeby urządzenie nosić w kieszeni.

No tak, rozumiem.

Data: 2012-07-25 09:31:05
Autor: Waldek Godel
Pogromca
Dnia Tue, 24 Jul 2012 17:05:39 +0200, Trybun napisał(a):

E tam, moim zdaniem kupowanie tableta z monitorem 10" mija się z jakimkolwiek celem. Za mały na domowy użytek, za duży na miano mobilnego.

Jest albo o połowę lżejszy albo o połowę tańszy od stosownego laptopa.
I działa na baterii 10 godzin, co po raz kolejny zmniejsza wagę zabieranego
ze sobą badziewia - tym razem o ładowarkę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

Data: 2012-07-25 10:34:54
Autor: J.F
Pogromca
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości
[...]

Tym niemniej kolega ma sporo racji - za duzy zeby to nosic, za maly zeby to uzywac :-)

Moze gdzies w komercji - inwentaryzacja towarow na magazynie, sprawdzanie dostaw itp ..

J.

Data: 2012-07-25 09:57:07
Autor: Waldek Godel
Pogromca
Dnia Wed, 25 Jul 2012 10:34:54 +0200, J.F napisał(a):

Tym niemniej kolega ma sporo racji - za duzy zeby to nosic, za maly zeby to uzywac :-)

Jak dla mnie za mały jest 7"
Zwłaszcza, jak komputer z którym się łączysz po RDP pracuje na cokolwiek
więcej niż 1024x768

Moze gdzies w komercji - inwentaryzacja towarow na magazynie, sprawdzanie dostaw itp ..

do tego są specjalne sprzęty. Najczęściej na Windows Mobile albo Windows CE
Odporne na wstrząsy, wilgoć i temperaturę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-07-25 10:02:36
Autor: W
Pogromca
J.F wystukał, co następuje:

[...]

neh... idealna sprawa, żeby względnie wygodnie obejrzeć film (na przykład w łóżku, busie, etc), pooglądać nie-mobilne strony bez wkurzania się, etc... i jest bardziej mobilne niż laptop (no ale mam 17" które robi w sumie za stacjonarny podłączony do kupki elektrozłomu ;) )

Data: 2012-07-27 11:01:52
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-25 10:31, Waldek Godel pisze:
[...]

Laptop jest wszechstronniejszy, obsługuje praktycznie każdy sprzęt. A tak nawiasem do czego kupiłbyś tablet 10" za połowę ceny niedrogiego laptopa?

Data: 2012-07-27 10:12:07
Autor: Waldek Godel
Pogromca
Dnia Fri, 27 Jul 2012 11:01:52 +0200, Trybun napisał(a):

Laptop jest wszechstronniejszy, obsługuje praktycznie każdy sprzęt. A tak nawiasem do czego kupiłbyś tablet 10" za połowę ceny niedrogiego laptopa?

Do niczego, bo on dokładnie się do tego nadaje.
W tej cenie nawet laptopy 7" mają słabe parametry, nawet Nexus 7 na którego
całkiem sporo osób się ślini, nie powala specjalnie tym co ma w środku.

Optymalny wydawałby się Galaxy Tab 10.1 3G (pomijając brak czytnika kart),
ale on kosztuje tyle co dwa niedrogie laptopy.

Asus Transformer Prime plus niezbędne Mifi kosztuje tyle samo.

I na koniec pozostanie odwieczny problem systemu i oprogramowania.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-07-27 11:49:01
Autor: W
Pogromca
Waldek Godel wystukał, co następuje:

[...]

Ostatnio przekonuję się do jednego urządzenia z 3G i theteringu... odpada problem ogarniania kilku kart z transmisją danych...

I na koniec pozostanie odwieczny problem systemu i oprogramowania.

IMHO tutaj bardzo ciekawie zapowiadają się tablety z Win8 PRO -- czyli możliwość uruchamiania aplikacji z dużego windowsa, przenośność + od biedy macalna klawiatura.

Data: 2012-07-27 14:14:23
Autor: Waldek Godel
Pogromca
Dnia Fri, 27 Jul 2012 11:49:01 +0000 (UTC), W napisał(a):

Ostatnio przekonuję się do jednego urządzenia z 3G i theteringu... odpada problem ogarniania kilku kart z transmisją danych...

W zamian masz problem ogarnięcia baterii starczającej na kilka godzin z
tetheringiem i marnego zasięgu wybranej sieci. Z tego ostatniego tylko
powodu noszę ostatnio awaryjnie mifi z kartą innej sieci - żeby
zminimalizować szansę, że akurat w miejscu gdzie muszę pracować nie ma
zasięgu, albo jest niewystarczający do transmisji.

IMHO tutaj bardzo ciekawie zapowiadają się tablety z Win8 PRO -- czyli możliwość uruchamiania aplikacji z dużego windowsa, przenośność + od biedy macalna klawiatura.

Ale cena będzie jeszcze wyższa, żywotność aku żenująca i waga zbliżona do
ultrabooków. Sam przez chwilę myślałem, że to może być dobry pomysł, ale
przestałem. A te drugie z armem będą bez oprogramowania.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

Data: 2012-07-27 13:34:24
Autor: W
Pogromca
[...]

bateria bez tetheringu nie jest wiele lepsza...

i marnego zasięgu wybranej sieci.

To tyczy się też ew. ekstra karty data -- też może mieć guanowaty zasięg w miejscu x.

[...]

no ale ja zakładam, że *dla moich potrzeb* w *miejscach, w których potrzebuje* mam zasięg z tetheringu.
Średnio interesuje mnie rozgryzanie egzystencjalnych problemów zasięgu sieci X w pipidówie Y o istnieniu której nawet nie wiedziałem ;-)

[...]

AFAIR żywotność aku ma być podobna do ultrabooka, funkcjonalność IMHO podobna do tegoż, a przynajmniej można tego używać jak tabletu.
A co do oprogramowania dla ARM... imho będzei analogicznie jak dla androida więc jak tylko do sieciowania i oglądania to można rozważyć. Ale no własnie - całe clue to możliwość uruchamiania aplikacji z pełnego windowsa...

Data: 2012-07-27 15:12:01
Autor: Waldek Godel
Pogromca
Dnia Fri, 27 Jul 2012 13:34:24 +0000 (UTC), W napisał(a):

bateria bez tetheringu nie jest wiele lepsza...

Jest, przekonałem się o tym na własnej skórze

To tyczy się też ew. ekstra karty data -- też może mieć guanowaty zasięg w miejscu x.

Może. Ale szanse na to są sporo mniejsze.

[...]

W pipidówie niekoniecznie. Wystarczy w swoim mieście. Zwłaszcza jeżeli
duże, a budynki wysokie.
I wręcz przeciwnie, pipidówa może być lepsza pod tym względem.

AFAIR żywotność aku ma być podobna do ultrabooka, funkcjonalność IMHO podobna do tegoż, a przynajmniej można tego używać jak tabletu.

Się okaże. Póki co nie bardzo wierzę. Na razie wersją realistyczną jest to, że chwalą
się odpalaniem normalnych aplikacji na wersji Pro i długą praca aku na
wersji Arm, jak to zwykli robić marketoidzi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2012-07-27 15:24:57
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-27 11:12, Waldek Godel pisze:
[...]

Jestem podobnego zdania..

[...]

Miałbym pytanie, w związku z tym że nie mam zbyt dużego doświadczenia z tabletami i w ogóle z androidem - czy jest pod niego jakiś soft do obsługi drukarek, jeżeli nawet nie przez usb, to chociaż po przez bluetooth`a?

Data: 2012-07-27 13:34:19
Autor: W
Pogromca
[...]

Afair nie... możesz sobie co najwyżej spiąć to z jakimiś chmurowymi usługami, które to później wydrukują na Twojej drukarce...

Data: 2012-07-27 20:41:41
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-27 15:34, W pisze:
[...]

Czyli, - raczej teoria..

Data: 2012-07-27 14:38:08
Autor: Waldek Godel
Pogromca
Dnia Fri, 27 Jul 2012 15:24:57 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

Jakiś jest. Generalnie nie ma.
Ajpady mają air printing, drukarka musi być z tym kompatybilna. Androidowe
też "coś" tam mają, ale też wydruk musi pójść przez Kalifornie, mimo, że
drukarka obok na biurku. Drukarka tez musi być z tym zgodna.
W dodatku często programy które na to pozwalają są płatne.
Część producentów drukarek udostępnia programy do drukowania na konkretnych
modelach drukarek. Tych co droższych oczywiście.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

Data: 2012-07-27 20:42:20
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-27 15:38, Waldek Godel pisze:
[...]

Z tego co wiem, to android jest oparty na kernelu linuksa, a pod tym systemem chyba nie ma drukarki której nie dałby rady obsłużyć. Czyli można przyjąć że pod andka jądro Linuksa zostało mocno okrojone. No i w ten sposób urządzenia z androidem na pokładzie nie są żadną alternatywą dla kompa, laptopa itd.

Data: 2012-07-27 19:46:06
Autor: Waldek Godel
Pogromca
Dnia Fri, 27 Jul 2012 20:42:20 +0200, Trybun napisał(a):

Z tego co wiem, to android jest oparty na kernelu linuksa, a pod tym

Tak, wiemy już, że niewiele wiesz.
Jądro tam gdzieś jest, oprogramowanie nie ma do niego żadnego dostępu,
działa tylko i wyłącznie w wirtualnej maszynie Javy o nazwie Dalvik.
Oprócz tego z CUPS wcale nie jest tak różowo, jest mnóstwo drukarek z
którymi sobie nie radzi, w szczególności tzw. winprinterów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-07-30 13:24:03
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-27 20:46, Waldek Godel pisze:
[...]

Czyli dobrze napisałem - jądro zostało w ten sposób potraktowane że nie jest w pełni wykorzystane..

Od czasu gdy zainstalowałem pierwszego Linucha na dysku miałem chyba z 5 drukarek, i tylko jedna z nich (Lexmark Z603) wymagała dodatkowych zabiegów żeby zadziałać poprawnie pod Linuksem.

Data: 2012-07-27 11:48:58
Autor: W
Pogromca
[...]

Jak wszechstornniejszy? co chcesz robić na laptopie 10" czego nie jesteś w stanie zrobić na tablecie 10"? bo przy takiej rozmiarówce to dla mnie co najwyżej 'fun' zastosowania (muzyka/filmy/net) a możliwość używania tabletu poręczniej i dłużej niż laptopa to tylko plus.

Data: 2012-07-27 15:25:54
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-27 13:48, W pisze:
[...]

Podłączyć drukarkę, aparat foto, różnego rodzaju nośniki danych itd. Z mojej dotychczasowej wiedzy - tablety z Androidem na pokładzie tego nie potrafią.

No nie!.. - Naprawdę widzisz poręczność w tej 10cio" desce? Przecież nie można tego nawet zabrać do łóżka.. Kobita wcześniej czy później powie - albo ja, albo on...;-)

Data: 2012-07-27 13:34:22
Autor: W
Pogromca
[...]

No, nie... ale chyba żadne tablety z ogólnie pojętej masówki tego nie potrafią? (android - niet, 'aj'-produkty - nie wiem, tablety z windows 7 pomijam (; 0

No nie!.. - Naprawdę widzisz poręczność w tej 10cio" desce? Przecież
nie można tego nawet zabrać do łóżka.. Kobita wcześniej czy później
powie - albo ja, albo on...;-)

A jak weźmiesz 7" to już nie? (tzn wciąż mówię o tablecie :P)
I jedno i drugie deska, ale 10" deska jest bardziej poręczna o dwóch, składanych 10" desek w postaci ultrabooka, nie mówiąc już o czymś większym :)

Data: 2012-07-27 15:51:26
Autor: Waldek Godel
Pogromca
Dnia Fri, 27 Jul 2012 13:34:22 +0000 (UTC), W napisał(a):

No, nie... ale chyba żadne tablety z ogólnie pojętej masówki tego nie potrafią? (android - niet, 'aj'-produkty - nie wiem, tablety z windows 7 pomijam (; 0

iPodpaska przy pomocy przejściówki (nawet nieoryginalnej za trzy baksy)
potrafi ściągnąć fotki z aparatu, z całkiem wielu typów. Można też podpiąć kartę w czytniku. --

Data: 2012-07-27 20:42:56
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-27 15:34, W pisze:
[...]

Właśnie, a co z tym W7? Czy ten system jest lepszy pod względem obsługi sprzętu od androida?

[...]
:)

Oczywiście, często biorę moje 7" do łóżka. Ale wręcz nie wyobrażam sobie sytuacji jakbym mógł używać w nim 10calówki. Chyba tylko w jednej pozycji.

Data: 2012-07-24 17:05:54
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-23 21:42, dizel pisze:
[...]

Jedno jest pewne - Motorola robi kiepskie baterie. Pojemność nie musi nadrobić braków w jakości.

Data: 2012-07-18 14:28:16
Autor: Budzik
Pogromca
Użytkownik Trybun rg@yachoo.com ...

Samsungów i HTC czy jednak ten duży ekran go dyskwalifikuje?

http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Smartfon-Imperius-MT7003-dual-SIM-i
-Android-40,wid,14767450,wiadomosc.html

ma wszystko.
A czy ma cośtakiego, że jak mam wpisane do ksiązki Jan Kowalski a na klawiaturze wybiorę cyfry odpowiedzialne za litery K O W A L to znajdzie mi Jana czy nie?

Bo mam wrażenie, że dodaje sięmilion pierdół ale przy okazji psuje tak oczywiste wynalazki. W moim S Galaxy S Plus tego nie ma...

Data: 2012-07-18 16:46:58
Autor: ToMasz
Pogromca
W dniu 18.07.2012 16:28, Budzik pisze:
[...]

Trafiłeś w sedno. HTC desire Z- ma, ale taki ARc z firmy Sory ericsson tej funkcjonalności niema. Trzeba doinstalować Dialera. Tyle że dialer jest jakimś tam programem i niby dlaczego miałby kasować powiadomienia o nieodebranych połączeniach? Z całego marketu jest jeden dialer wraz z pluginem, który potrafi K-O-W... alskiego wybrać i radzi sobe dobrze z nieodebranymi.....

ToMasz

Data: 2012-07-18 16:45:56
Autor: Budzik
Pogromca
Użytkownik ToMasz twitek4@nospam.gazeta.pl ...

[...]

dzisiaj zainstalowałem exDialer - wyszukuje pięknie ale jak sobie radzi z nieodebranymi - jeszcze nie wiem.

Jakiego objawu oczekiwać?

Data: 2012-07-19 12:59:07
Autor: ToMasz
Pogromca
W dniu 18.07.2012 18:45, Budzik pisze:
[...]

zadzwoń do siebie z innego telefonu i nie odbieraj. na ekranie i belce pozostanie czerwona strzałka? oddzwoń _korzystając z exDialera_. strzałka znika? Bo na Arcu - domyślnie pozostaje.
ToMasz

Data: 2012-07-19 12:14:18
Autor: Michal Tyrala
Pogromca
On Thu, 19 Jul 2012 12:59:07 +0200, ToMasz wrote:
> [...]
 zadzwoń do siebie z innego telefonu i nie odbieraj. na ekranie i belce  pozostanie czerwona strzałka? oddzwoń _korzystając z exDialera_.  strzałka znika? Bo na Arcu - domyślnie pozostaje.

Test kumpla sprzed chwili, na Neo V: exDailer odpalil systemowego
dialera. Ikonka powiadomienia znikla, wiec niby ok, ale nie do konca ;)
Co zrobi Huawei to moge powiedziec z domu.
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-07-20 09:56:50
Autor: Budzik
Pogromca
[...]

u mnie to działa jakoś inaczej.
Po tym, jak wyświetli się czerwona słuchawka, aby oddzwonić, telefon automatycznie wchodzi do zwykłego dialera.
No i wtedy strzałka znika.

Jakoś nie mogę doprowadzić do sytuacji, w której po nieodebranym połączeniu wchodzę bezpośrednio do exdialera.
Telefon to Samsung Galaxy S Plus.

Data: 2012-07-18 19:08:17
Autor: Michal Tyrala
Pogromca
On Wed, 18 Jul 2012 16:46:58 +0200, ToMasz wrote:
[...]

Ktory? Huaweia bym unomalnił :-)

Data: 2012-07-18 23:41:01
Autor: Budzik
Pogromca
Użytkownik Michal Tyrala wiesiu@bdm.com.pl ...

[...]

ja zainstalowałem exdialer

Data: 2012-07-19 06:13:21
Autor: Michal Tyrala
Pogromca
On Wed, 18 Jul 2012 23:41:01 +0000 (UTC), Budzik wrote:
> Ktory? Huaweia bym unomalnił :-)
>  ja zainstalowałem exdialer

Merci. :-)

Data: 2012-07-19 20:55:05
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-18 16:28, Budzik pisze:
[...]

No, szybkiego wi-fi nie ma. Przestarzały Bluetooth, i jeszcze kilka innych zabytkowych już dzisiaj gadżetów.

Data: 2012-07-18 14:42:38
Autor: J.F
Pogromca
UĹźytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
SamsungĂłw i HTC czy jednak ten duĹźy ekran go dyskwalifikuje?
http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Smartfon-Imperius-MT7003-dual-SIM-i-Android-40,wid,14767450,wiadomosc.html

Samsung ma i wieksze telefony w ofercie i sie sprzedaja, wiec nie - nie dyskwalifikuje.

J.

Data: 2012-07-18 15:42:46
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-18 14:42, J.F pisze:
[...]

Miałem na myśli zdanie grupowiczów w tej kwestii. Ponieważ niedawno była tu dyskusja o zaletach i wadach wielkości ekranów. No i większość była zdania że 4" to absolutne maksimum dla telefonu.

Data: 2012-07-18 16:36:50
Autor: J.F
Pogromca
[...]

Ekran jak ekran - telefon ma 147x80mm (6.6" przekatnej, gdyby nie zaokraglenia).
A to tak ... porfelik na dokumenty mam 130x90 i  wiekszy w kieszeni spodni by zawadzal.
W koszuli kieszen ma glebokosc 120mm, i z tymi 27mm wystajacymi ... no, jeszcze daje sie zyc.

Ale to juz w zasadzie za duzy telefon.
No i teraz co - stwierdzamy ze da sie 10mm obciac bez zmiany ekranu, czy przyznajemy ze 4" to w sam raz ?

Czy mowimy sobie ze wieksze jest lepsze ? :-)
Czy kupujemy dumbfona i 10" tableta ? :-)

J.

Data: 2012-07-19 20:54:42
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-18 16:36, J.F pisze:

[...]

Moim zdaniem tendencja do coraz większych ekranów będzie jakiś czas jeszcze trwała. Tak że pewnie osiągnie wielkość dzisiejszych tabletów. Dla mnie ideałem byłby telefon z 6cio calowym wyświetlaczem.

Data: 2012-07-19 21:24:44
Autor: J.F
Pogromca
[...]

No ale widzisz - w takim telefonie moze by sie te 6" udalo zmiescic, jakby zrezygnowac z marginesow.
Ale on juz w zasadzie za duzy ... i co - godzimy sie na jeszcze wiekszy telefon, czy zadowalamy nieco mniejszym ekranem ?

Ale w sumie o co ta klotnia - niech robia 4, 5  i 6 i 7 calowe, klienci sobie sami wybiora co im pasuje :-)

J.

Data: 2012-07-22 12:49:08
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-19 21:24, J.F pisze:
[...]

Ideałem byłby fonik, taki z 5,5-6", z klapką. Ta klapka to ultra cienki ekran. Żadnych funkcji dotykowych - powierzchnia ekranu maksymalnie wykorzystana do wyświetlania.

To żadna kłótnia - producenci robią coraz większe telefony. Dzisiaj nawet 5" trochę szokuje, ale myślę że z rok i sześcio-calowy ekran nie będzie niczym niezwykłym.

Data: 2012-07-19 02:04:24
Autor: Yerine Ictimai
Pogromca
On 18 Lip, 15:42, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
Miałem na myśli zdanie grupowiczów w tej kwestii. Ponieważ niedawno była
tu dyskusja o zaletach i wadach wielkości ekranów. No i większość była
zdania że 4" to absolutne maksimum dla telefonu.

tam chodziło nie tyle o wielkość ekranu lecz wielkość urządzenia, ten
model to już taki mini-tablet, lecz za mały na tablet a za duży na
telefon...

Producenci w pewnym momencie zmuszeni zostaną do wykonania quantum-
leap i zaproponowania czegoś na wzór wyświetlacza holograficznego
generowanego w powietrzu przez minilasery - wiem, że to na razie sf
(ekonomicznie) choć technicznie wykonalne...

Jednak obecnie już niewiele się da zrobić dopóki obudowa jest związana
jednobryłowo z wyświetlaczem, użytkowink chce mieć jak największy
wyświetlacz lecz jak najmniejsze urządzenie, pogodzić się tego nie
da!
Owszem Google wypuścił swoje magiczne okulary, ale to niepraktyczne.
Producenci nadal dążą do powiększania powierzchni i zmniejszania
grubości, może zrobią np. telefon ZWIJANY? ;)

Data: 2012-07-19 11:21:42
Autor: J.F
Pogromca
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup
[...]

Nie zmuszeni, tylko jak sie znajdzie odpowiednia technologia, to wprowadza w zycie.
Na razie widac ze zapotrzebowanie jest. I technologie powoli tez sa.

Az kiedys wynajda implant do mozgu i bedziesz mial video po BT :-)

Owszem Google wypuścił swoje magiczne okulary, ale to niepraktyczne.
Producenci nadal dążą do powiększania powierzchni i zmniejszania
grubości, może zrobią np. telefon ZWIJANY? ;)

http://www.fastcompany.com/1652689/oled-sony-rolling-flexible-display-screen-technology-color
http://www.tomshardware.com/news/flexible-display-oled-ereader-netbook,9944.html

Niestety, to ciagle ma pare wad:
-zwijany a nie skladany  - co z tego ze zwiniesz w olowek, 20cm olowek tez jest nieporeczny,
-gnie sie, zwija, trzeba do tekturki przyklejac :-)
-a jak to jedna reka w autobusie obsluzyc ?
-a jak zamocowac w samochodzie ?

Bezposredni interfejs do mozgu, to jest przyszlosc :-)

I nie ma sie co smiac, bo zdaje sie ze od lat uzywany do transmisji fonii.

J.

Data: 2012-07-19 02:43:39
Autor: Yerine Ictimai
Pogromca
U ytkownik "Yerine Ictimai"  napisa w wiadomo ci grup

http://www.fastcompany.com/1652689/oled-sony-rolling-flexible-display...http://www.tomshardware.com/news/flexible-display-oled-ereader-netboo...

[...]

Takie coś tylko jacyś FRUSTRACI życiowi zaakceptują, ludzie chcą
PRYWATNOŚCI a Ty im polecasz żeby sobie coś wszczepiali?

Hologram natomiast to coś fajnego, widziałeś może ostatnio taką fajną
komedię (made in usa) o tym jak paczka studentów politechniki
skonstruowała coś takiego i potem najwięcej mieli problemów nie
techniczych lecz z CWANIAKAMI z WallStreet co przywłaszczyli sobie ich
wynalazek (i zaczęli promowac jako własny)?

(Tak sobie myślę, że cała nadzieja w Chińczykach, tylko jeszcze oni są
zdolni do konkretnej uczciwej pracy naukowo-technicznej?)

Tak więc w tej komedii scena z prezentacją przed Radą Nadzorczą: kładą
każdemu przy stole małe niepozorne pudełeczka, wszyscy robią
niezachwycone miny... i wtedy prezenter włącza je, i OCH i ACH ponad
pudełeczkami ZAKWITAJĄ piękne KOLOROWE TRÓJWYMIAROWE obiekty (ikonki
etc.), prezenter mówi "proszę, śmiało, dotknijcie ich!" i pod dotykiem
uruchamiają się aplikacje powiązane z ikonkami, tez 3-wymiarowe!
i to NAPRAWDĘ 3-wymiarowe: nie takie oszukańcze ZAKLINANIE
marketingowe "3D" na płaskiej powierzchni, lecz
W PRZESTRZENI!

Hologramy oczywiście dzisiaj technicznie są możliwe do uzyskania,
także całe ciągłe w czasie projekcje. Problem może z minaturyzacją,
lecz gdyby producenci inwestowali $$$ w ROZWÓJ technologii zamiast w
idiotów z marketingu to rezultat pojawiłby się za pół roku!

Data: 2012-07-19 12:01:56
Autor: J.F
Pogromca
[...]

"Jak pan chce pracowac w biurze, to musi pan miec wszczepiony" :-)

[...]

Problem w tym ze to tak nie dziala. Hologram czy nie - jak sie gdzies patrzysz, to na linii laczacej oko z obiektem musi byc cos co wyswietla.
Moze byc dalej, ale wtedy musi byc duze, moze byc blizej, ale wtedy wychodza z tego okulary. Byly pomysly ktore tworzyly "kurtyne" z kropelek wody.

A koniec bedzie ten sam - jak to obslugiwac jedna reka w autobusie ? No chociaz - jakby sie dalo na czole nakleic :-P

J.

Data: 2012-07-19 03:12:01
Autor: Yerine Ictimai
Pogromca
On 19 Lip, 12:01, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

A koniec bedzie ten sam - jak to obslugiwac jedna reka w autobusie ?
No chociaz - jakby sie dalo na czole nakleic :-P

Tylko zauważ jakie fajne (dla R&D) pole do popisu! :)
Już mi niedobrze od kolejnych propozycji tych samych w gruncie rzeczy
klocków...

Data: 2012-07-19 13:32:46
Autor: Marx
Pogromca
On 18.07.2012 13:11, Trybun wrote:
SamsungĂłw i HTC czy jednak ten duĹźy ekran go dyskwalifikuje?

http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Smartfon-Imperius-MT7003-dual-SIM-i-Android-40,wid,14767450,wiadomosc.html

to tani chińczyk
http://forum.android.com.pl/f12/media-droid-imperius-193145
Marx

Data: 2012-07-19 20:53:41
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-19 13:32, Marx pisze:
[...]

Tani nie zawsze znaczy Ĺźe gorszy, bardziej awaryjny itd.

Pogromca