Pogromca

Data: 2012-07-18 14:42:38
Autor: J.F
Pogromca
Użytkownik "Trybun"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
Samsungów i HTC czy jednak ten duży ekran go dyskwalifikuje?
http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Smartfon-Imperius-MT7003-dual-SIM-i-Android-40,wid,14767450,wiadomosc.html

Samsung ma i wieksze telefony w ofercie i sie sprzedaja, wiec nie - nie dyskwalifikuje.

J.

Data: 2012-07-18 15:42:46
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-18 14:42, J.F pisze:
[...]

Miałem na myśli zdanie grupowiczów w tej kwestii. Ponieważ niedawno była tu dyskusja o zaletach i wadach wielkości ekranów. No i większość była zdania że 4" to absolutne maksimum dla telefonu.

Data: 2012-07-18 16:36:50
Autor: J.F
Pogromca
[...]

Ekran jak ekran - telefon ma 147x80mm (6.6" przekatnej, gdyby nie zaokraglenia).
A to tak ... porfelik na dokumenty mam 130x90 i  wiekszy w kieszeni spodni by zawadzal.
W koszuli kieszen ma glebokosc 120mm, i z tymi 27mm wystajacymi ... no, jeszcze daje sie zyc.

Ale to juz w zasadzie za duzy telefon.
No i teraz co - stwierdzamy ze da sie 10mm obciac bez zmiany ekranu, czy przyznajemy ze 4" to w sam raz ?

Czy mowimy sobie ze wieksze jest lepsze ? :-)
Czy kupujemy dumbfona i 10" tableta ? :-)

J.

Data: 2012-07-19 20:54:42
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-18 16:36, J.F pisze:

[...]

Moim zdaniem tendencja do coraz większych ekranów będzie jakiś czas jeszcze trwała. Tak że pewnie osiągnie wielkość dzisiejszych tabletów. Dla mnie ideałem byłby telefon z 6cio calowym wyświetlaczem.

Data: 2012-07-19 21:24:44
Autor: J.F
Pogromca
[...]

No ale widzisz - w takim telefonie moze by sie te 6" udalo zmiescic, jakby zrezygnowac z marginesow.
Ale on juz w zasadzie za duzy ... i co - godzimy sie na jeszcze wiekszy telefon, czy zadowalamy nieco mniejszym ekranem ?

Ale w sumie o co ta klotnia - niech robia 4, 5  i 6 i 7 calowe, klienci sobie sami wybiora co im pasuje :-)

J.

Data: 2012-07-22 12:49:08
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-19 21:24, J.F pisze:
[...]

Ideałem byłby fonik, taki z 5,5-6", z klapką. Ta klapka to ultra cienki ekran. Żadnych funkcji dotykowych - powierzchnia ekranu maksymalnie wykorzystana do wyświetlania.

To żadna kłótnia - producenci robią coraz większe telefony. Dzisiaj nawet 5" trochę szokuje, ale myślę że z rok i sześcio-calowy ekran nie będzie niczym niezwykłym.

Data: 2012-07-19 02:04:24
Autor: Yerine Ictimai
Pogromca
On 18 Lip, 15:42, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
Mia³em na my¶li zdanie grupowiczów w tej kwestii. Poniewa¿ niedawno by³a
tu dyskusja o zaletach i wadach wielko¶ci ekranów. No i wiêkszo¶æ by³a
zdania ¿e 4" to absolutne maksimum dla telefonu.

tam chodzi³o nie tyle o wielko¶æ ekranu lecz wielko¶æ urz±dzenia, ten
model to ju¿ taki mini-tablet, lecz za ma³y na tablet a za du¿y na
telefon...

Producenci w pewnym momencie zmuszeni zostan± do wykonania quantum-
leap i zaproponowania czego¶ na wzór wy¶wietlacza holograficznego
generowanego w powietrzu przez minilasery - wiem, ¿e to na razie sf
(ekonomicznie) choæ technicznie wykonalne...

Jednak obecnie ju¿ niewiele siê da zrobiæ dopóki obudowa jest zwi±zana
jednobry³owo z wy¶wietlaczem, u¿ytkowink chce mieæ jak najwiêkszy
wy¶wietlacz lecz jak najmniejsze urz±dzenie, pogodziæ siê tego nie
da!
Owszem Google wypu¶ci³ swoje magiczne okulary, ale to niepraktyczne.
Producenci nadal d±¿± do powiêkszania powierzchni i zmniejszania
grubo¶ci, mo¿e zrobi± np. telefon ZWIJANY? ;)

Data: 2012-07-19 11:21:42
Autor: J.F
Pogromca
U¿ytkownik "Yerine Ictimai"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
[...]

Nie zmuszeni, tylko jak sie znajdzie odpowiednia technologia, to wprowadza w zycie.
Na razie widac ze zapotrzebowanie jest. I technologie powoli tez sa.

Az kiedys wynajda implant do mozgu i bedziesz mial video po BT :-)

Owszem Google wypu¶ci³ swoje magiczne okulary, ale to niepraktyczne.
Producenci nadal d±¿± do powiêkszania powierzchni i zmniejszania
grubo¶ci, mo¿e zrobi± np. telefon ZWIJANY? ;)

http://www.fastcompany.com/1652689/oled-sony-rolling-flexible-display-screen-technology-color
http://www.tomshardware.com/news/flexible-display-oled-ereader-netbook,9944.html

Niestety, to ciagle ma pare wad:
-zwijany a nie skladany  - co z tego ze zwiniesz w olowek, 20cm olowek tez jest nieporeczny,
-gnie sie, zwija, trzeba do tekturki przyklejac :-)
-a jak to jedna reka w autobusie obsluzyc ?
-a jak zamocowac w samochodzie ?

Bezposredni interfejs do mozgu, to jest przyszlosc :-)

I nie ma sie co smiac, bo zdaje sie ze od lat uzywany do transmisji fonii.

J.

Data: 2012-07-19 02:43:39
Autor: Yerine Ictimai
Pogromca
U ytkownik "Yerine Ictimai"  napisa w wiadomo ci grup

http://www.fastcompany.com/1652689/oled-sony-rolling-flexible-display...http://www.tomshardware.com/news/flexible-display-oled-ereader-netboo...

[...]

Takie co¶ tylko jacy¶ FRUSTRACI ¿yciowi zaakceptuj±, ludzie chc±
PRYWATNO¦CI a Ty im polecasz ¿eby sobie co¶ wszczepiali?

Hologram natomiast to co¶ fajnego, widzia³e¶ mo¿e ostatnio tak± fajn±
komediê (made in usa) o tym jak paczka studentów politechniki
skonstruowa³a co¶ takiego i potem najwiêcej mieli problemów nie
techniczych lecz z CWANIAKAMI z WallStreet co przyw³aszczyli sobie ich
wynalazek (i zaczêli promowac jako w³asny)?

(Tak sobie my¶lê, ¿e ca³a nadzieja w Chiñczykach, tylko jeszcze oni s±
zdolni do konkretnej uczciwej pracy naukowo-technicznej?)

Tak wiêc w tej komedii scena z prezentacj± przed Rad± Nadzorcz±: k³ad±
ka¿demu przy stole ma³e niepozorne pude³eczka, wszyscy robi±
niezachwycone miny... i wtedy prezenter w³±cza je, i OCH i ACH ponad
pude³eczkami ZAKWITAJ¡ piêkne KOLOROWE TRÓJWYMIAROWE obiekty (ikonki
etc.), prezenter mówi "proszê, ¶mia³o, dotknijcie ich!" i pod dotykiem
uruchamiaj± siê aplikacje powi±zane z ikonkami, tez 3-wymiarowe!
i to NAPRAWDÊ 3-wymiarowe: nie takie oszukañcze ZAKLINANIE
marketingowe "3D" na p³askiej powierzchni, lecz
W PRZESTRZENI!

Hologramy oczywi¶cie dzisiaj technicznie s± mo¿liwe do uzyskania,
tak¿e ca³e ci±g³e w czasie projekcje. Problem mo¿e z minaturyzacj±,
lecz gdyby producenci inwestowali $$$ w ROZWÓJ technologii zamiast w
idiotów z marketingu to rezultat pojawi³by siê za pó³ roku!

Data: 2012-07-19 12:01:56
Autor: J.F
Pogromca
[...]

"Jak pan chce pracowac w biurze, to musi pan miec wszczepiony" :-)

[...]

Problem w tym ze to tak nie dziala. Hologram czy nie - jak sie gdzies patrzysz, to na linii laczacej oko z obiektem musi byc cos co wyswietla.
Moze byc dalej, ale wtedy musi byc duze, moze byc blizej, ale wtedy wychodza z tego okulary. Byly pomysly ktore tworzyly "kurtyne" z kropelek wody.

A koniec bedzie ten sam - jak to obslugiwac jedna reka w autobusie ? No chociaz - jakby sie dalo na czole nakleic :-P

J.

Data: 2012-07-19 03:12:01
Autor: Yerine Ictimai
Pogromca
On 19 Lip, 12:01, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

A koniec bedzie ten sam - jak to obslugiwac jedna reka w autobusie ?
No chociaz - jakby sie dalo na czole nakleic :-P

Tylko zauwa¿ jakie fajne (dla R&D) pole do popisu! :)
Ju¿ mi niedobrze od kolejnych propozycji tych samych w gruncie rzeczy
klocków...

Pogromca