Pogromca

Data: 2012-07-18 14:28:16
Autor: Budzik
Pogromca
Użytkownik Trybun rg@yachoo.com ...

Samsungów i HTC czy jednak ten duży ekran go dyskwalifikuje?

http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Smartfon-Imperius-MT7003-dual-SIM-i
-Android-40,wid,14767450,wiadomosc.html

ma wszystko.
A czy ma cośtakiego, że jak mam wpisane do ksiązki Jan Kowalski a na klawiaturze wybiorę cyfry odpowiedzialne za litery K O W A L to znajdzie mi Jana czy nie?

Bo mam wrażenie, że dodaje sięmilion pierdół ale przy okazji psuje tak oczywiste wynalazki. W moim S Galaxy S Plus tego nie ma...

Data: 2012-07-18 16:46:58
Autor: ToMasz
Pogromca
W dniu 18.07.2012 16:28, Budzik pisze:
[...]

Trafiłeś w sedno. HTC desire Z- ma, ale taki ARc z firmy Sory ericsson tej funkcjonalności niema. Trzeba doinstalować Dialera. Tyle że dialer jest jakimś tam programem i niby dlaczego miałby kasować powiadomienia o nieodebranych połączeniach? Z całego marketu jest jeden dialer wraz z pluginem, który potrafi K-O-W... alskiego wybrać i radzi sobe dobrze z nieodebranymi.....

ToMasz

Data: 2012-07-18 16:45:56
Autor: Budzik
Pogromca
Użytkownik ToMasz twitek4@nospam.gazeta.pl ...

[...]

dzisiaj zainstalowałem exDialer - wyszukuje pięknie ale jak sobie radzi z nieodebranymi - jeszcze nie wiem.

Jakiego objawu oczekiwać?

Data: 2012-07-19 12:59:07
Autor: ToMasz
Pogromca
W dniu 18.07.2012 18:45, Budzik pisze:
[...]

zadzwoń do siebie z innego telefonu i nie odbieraj. na ekranie i belce pozostanie czerwona strzałka? oddzwoń _korzystając z exDialera_. strzałka znika? Bo na Arcu - domyślnie pozostaje.
ToMasz

Data: 2012-07-19 12:14:18
Autor: Michal Tyrala
Pogromca
On Thu, 19 Jul 2012 12:59:07 +0200, ToMasz wrote:
> [...]
 zadzwoń do siebie z innego telefonu i nie odbieraj. na ekranie i belce  pozostanie czerwona strzałka? oddzwoń _korzystając z exDialera_.  strzałka znika? Bo na Arcu - domyślnie pozostaje.

Test kumpla sprzed chwili, na Neo V: exDailer odpalil systemowego
dialera. Ikonka powiadomienia znikla, wiec niby ok, ale nie do konca ;)
Co zrobi Huawei to moge powiedziec z domu.
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-07-20 09:56:50
Autor: Budzik
Pogromca
[...]

u mnie to działa jakoś inaczej.
Po tym, jak wyświetli się czerwona słuchawka, aby oddzwonić, telefon automatycznie wchodzi do zwykłego dialera.
No i wtedy strzałka znika.

Jakoś nie mogę doprowadzić do sytuacji, w której po nieodebranym połączeniu wchodzę bezpośrednio do exdialera.
Telefon to Samsung Galaxy S Plus.

Data: 2012-07-18 19:08:17
Autor: Michal Tyrala
Pogromca
On Wed, 18 Jul 2012 16:46:58 +0200, ToMasz wrote:
[...]

Ktory? Huaweia bym unomalnił :-)

Data: 2012-07-18 23:41:01
Autor: Budzik
Pogromca
Użytkownik Michal Tyrala wiesiu@bdm.com.pl ...

[...]

ja zainstalowałem exdialer

Data: 2012-07-19 06:13:21
Autor: Michal Tyrala
Pogromca
On Wed, 18 Jul 2012 23:41:01 +0000 (UTC), Budzik wrote:
> Ktory? Huaweia bym unomalnił :-)
>  ja zainstalowałem exdialer

Merci. :-)

Data: 2012-07-19 20:55:05
Autor: Trybun
Pogromca
W dniu 2012-07-18 16:28, Budzik pisze:
[...]

No, szybkiego wi-fi nie ma. Przestarzały Bluetooth, i jeszcze kilka innych zabytkowych już dzisiaj gadżetów.

Pogromca