Pogrzeb Taty i prośba.

Data: 2010-04-30 13:12:01
Autor: Magic
Pogrzeb Taty i prośba.
Witek.
Jak niektórzy już wiedzą, 23 kwietnia odszedł mój Tata. Motocyklem zaczął jeździć mając 7 lat, wtedy to była jakaś WL z koszem, potem Villersy, Nortony i co tam jeszcze z UNRY do nas przypływało - mój dziadek woził nimi pocztę. Męczył tez SHL-ki i WFM, aż kupił swój ukochany motocykl, Victorie 350. Przerobił jej zawieszenie, dopieszczał silnik, przechodził jak każdy problemy z puchnącymi tłokami. Sprzedał ją dopiero gdy ja miałem się urodzić i trzeba było kupić samochód. I tak na długie 32 lata rozstał się z 2 kołami, do czasu, gdy nie mogąc już słuchać jego nostalgiczno-melancholijnego marudzenia otworzyłem Świat Motocykli i wyszperałem mu XJ600S. Po dwóch latach zmieniliśmy ją na BMW i tak sobie z nami pomykał - do Różańskich, na Pierniki, TBSZ i Felkowski. Miesiąc temu topił z nami Sukę, już po rekonwalescencji, bo od pół roku walczył z rakiem. Zabrał się z tego świata tak jak żył, szybko i na temat, bez zbędnych ceregieli. Przeżył 74 lata.

Pogrzeb Taty jest w piątek, 7 maja, na Cmentarzu Bródnowskim w Warszawie. Msza rozpoczyna się o 14 w drewnianym kościele - tym samym co na pogrzebie Griszy. Jeśli możecie, serdecznie zapraszam na motocyklach, bo chciałbym byście eskortowali urnę w drodze z domu na cmentarz. Wg prognozy na accuweather ma nie padać, zrobimy specjalny stelaż na urnę i zawiozę Tatę ostatni raz Mustangiem, mam nadzieję w Waszej asyście. Odległość jest niewielka, w 15 min powinniśmy się wyrobić, więc zapraszam ok 13 na ul. Nad Potokiem 7, skąd ok 13.30 ruszymy. Tacie będzie bardzo miło, o mnie i całej naszej rodzinie nie wspominając.

W razie potrzeby tel do mnie - 602 215 880.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-04-30 14:29:16
Autor: (pj)
Pogrzeb Taty i prośba.
W dniu 2010-04-30 13:12, Magic pisze:
Witek.
Jak niektórzy już wiedzą, 23 kwietnia odszedł mój Tata.

Serdeczne kondolencje oczywiscie.

Na "pocieszenie": posiadanie _takiego_fajnego_ Taty bylo czyms specjalnym, darem, czego wielu (wiekszosci?) - w tym i mnie - nie bylo dane. Pamietaj o tym.

--
pozdr
pj

Data: 2010-05-03 22:14:54
Autor: Grzybol
Pogrzeb Taty i prośba.
Użytkownik "(pj)" <jd15c27@gmail.com> napisał w wiadomości
news:hreiep$7fs$2news.task.gda.pl... W dniu 2010-04-30 13:12, Magic pisze:
[...]

Czy moglibyście przestać wyciągać mi tego jełopa z wora ? Sękju.

--
Grzybol

Data: 2010-05-03 13:33:06
Autor: Kefir
Pogrzeb Taty i prośba.
On 3 Maj, 22:14, "Grzybol" <MagicRo...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "(pj)" <jd15...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:hreiep$7fs$2news.task.gda.pl... W dniu 2010-04-30 13:12, Magic pisze:

> [...]
> o tym.

Czy moglibyście przestać wyciągać mi tego jełopa z wora ? Sękju.

A kim jestes?

--
Artu / Kef

Data: 2010-05-04 12:37:52
Autor: (pj)
Pogrzeb Taty i prośba.
W dniu 2010-05-03 22:33, Kefir pisze:

A kim jestes?

Typowy twór internetowy - nikt go nie widzial, nie jezdzi na zadnym motocyklu, a jedyne co ma do napisania to bluzgi i legendy urbana

Workowy po prostu

Data: 2010-05-04 21:20:42
Autor: Vir
Pogrzeb Taty i prośba.
darem, czego wielu (wiekszosci?) - w tym i mnie - nie bylo dane. Pamietaj
o tym.
Czy moglibyście przestać wyciągać mi tego jełopa z wora ? Sękju.

A kim jestes?

Socjopatia – zaburzenie osobowości, przejawiające się nierespektowaniem podstawowych norm etycznych oraz wzorców zachowań w społeczeństwie, uwidaczniające się w wyraźnym braku przystosowania do życia w społeczeństwie.
Socjopaci mimo normalnego (lub nawet większego) poziomu inteligencji nie potrafią podporządkować się zasadom współżycia społecznego
Zaburzenie osobowości jest stanem psychicznym, w którym następuje częściowa dezintegracja psychiki, rozchwianie emocjonalne, szybkie gwałtowne zmiany osobowości. Osobowość może ulec dezintegracji gdy dochodzi do traumatycznych przeżyć osobistych, uzależnień lub może być jednym z objawów niektórych chorób psychicznych. Zaburzenia osobowości nie są typowymi zespołami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i psychospołeczne.

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2010-05-04 21:22:56
Autor: Vir
Pogrzeb Taty i prośba.
A kim jestes?

--
Artu / Kef

Przepraszam, że w tym wątku, ale może naprawdę w końcu przestaniecie go karmić?

Data: 2010-05-04 01:18:31
Autor: zuzka600f
Pogrzeb Taty i prośba.
  Czesc :)

[...]

Kolego... czytasz czasem co i gdzie piszesz?

To nie watek do glupich dygresji.

  Pozdrawiam,
  Tomek

Data: 2010-05-04 17:23:33
Autor: Grzybol
Pogrzeb Taty i prośba.
Użytkownik "zuzka600f" <zuzka600f@o2.pl> napisał w wiadomości

Kolego... czytasz czasem co i gdzie piszesz?

Czytam czasem. ... kolego...

To nie watek do glupich dygresji.

Dlaczego niby? Wątek dotyczący śmierci 74-letniego człowieka jest gorszy od wątku dotyczącego gwałcenia przez katolickiego księdza małoletniej dziewczynki? Czy lepszy? Bo nie bardzo rozumiem...

Pozdrawiam,
Tomek

Ja również

--
Grzybol

Data: 2010-05-04 08:32:25
Autor: zuzka600f
Pogrzeb Taty i prośba.
  Czesc ,

On 4 Maj, 17:23, "Grzybol" <MagicRo...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zuzka600f" <zuzka6...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:7b82453d-8b13-4536-9418-2062b059cefbg21g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]

wątku dotyczącego gwałcenia przez katolickiego księdza małoletniej
dziewczynki? Czy lepszy? Bo nie bardzo rozumiem...

Nie, jest rownie "dobry", dlatego tak samo widze twoja wypowiedz w obu
tych watkach. Tutaj z racji braku zadymy bardziej sie rzuciles w oczy.
Widze, ze tytuly czytasz, ale w sytuacji to postawic sie nie
potrafisz.

Skoro rodzice ci nie wpoili odrobiny wyczucia sytuacji, to net cie
tego nie nauczy. Ja w kazdym razie nie zamierzam tracic na to czasu.
Moze kiedys po prostu to zrozumiesz.

  Pozdrawiam,
  Tomek

Data: 2010-05-04 17:36:57
Autor: Grzybol
Pogrzeb Taty i prośba.
[...]

Widzisz chłopczyku, to Ty niestety nie zrozumiałeś dygresji. Magic zrozumiał...

--
Grzybol

Data: 2010-05-04 20:05:35
Autor: Magic
Pogrzeb Taty i prośba.
Grzybol pisze:

Widzisz chłopczyku, to Ty niestety nie zrozumiałeś dygresji. Magic zrozumiał...

Nie wypowiadaj się za mnie - to raz.
Wyłazisz mi z wora przez ciągłe zmiany adresu - to dwa.
Za obecny adres masz w zęby (jeśli ośmielisz się w końcu pojawić na którymś z naszych spotkań) - to trzy.

A teraz spierdalaj.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-05-04 21:44:03
Autor: Grzybol
Pogrzeb Taty i prośba.
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości
Nie wypowiadaj się za mnie - to raz.

Nie wypowiadam się za nikogo - to raz.

Wyłazisz mi z wora przez ciągłe zmiany adresu - to dwa.

Masz chujowy wór?

Za obecny adres masz w zęby (jeśli ośmielisz się w końcu pojawić na którymś z naszych spotkań) - to trzy.

Hehe, co bardziej boli - skurwysyństwo własne czy cudze?

A teraz spierdalaj.

Sam spierdalaj - to trzy:-)

--
Grzybol

Data: 2010-05-04 17:38:47
Autor: Grzybol
Pogrzeb Taty i prośba.
[...]

Nie będę taki i wytłumaczę Ci: zasada jest prosta - jak ktoś zachowuje się jak chuj, to niech się spodziewa podobnego zachowania po innych... Teraz zrozumiałeś chłopczyku uczący mnie dobrych manier:-) ???

--
Grzybol

Data: 2010-05-04 03:52:37
Autor: Odys
Pogrzeb Taty i prośba.
Pogrzeb Taty jest w piątek, 7 maja, na Cmentarzu Bródnowskim w
Warszawie. Msza rozpoczyna się o 14 w drewnianym kościele - tym samym co

Kondolencje i przeprosiny ze nie będę mógł być obecny w tym dniu.

Odys
-- -
XLH 883 ( Grupa Lublin )

Data: 2010-05-04 13:02:24
Autor: doktorski
Pogrzeb Taty i prośba.
On 30 Kwi, 13:12, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:

Jak niektórzy już wiedzą, 23 kwietnia odszedł mój Tata.
Z przykroscia przyjalem to do wiadomosci. Moje kondolencje.

[...]
bede z Wami duchem. Cialem niestety bede w pracy.

pzdr,dr
14/525

Pogrzeb Taty i prośba.