Pogrzeb Wesołowskiego. Zabronili video i photo.

Data: 2015-09-01 03:31:48
Autor: Chiron
Pogrzeb Wesołowskiego. Zabronili video i photo.

Użytkownik "Alkon" <rt5sa2@qui.pl> napisał w wiadomości news:55e4b87b$0$4786$65785112news.neostrada.pl...
Pogrzeb arcypedofila Wesołowskiego odbył się
dzisiaj w Watykanie. Zabronili video i photo.
Pedały i pedofile nie lubią być fotografowani.

Być może był winny. Być może. Jednak skąd Ty to wiesz, ze był arcypedofilem?

--

Chiron

Data: 2015-09-01 01:50:10
Autor: andal
Pogrzeb Weso³owskiego. Zabronili video i photo.

musi jest moskiem

a oni wszystko wiedza

Data: 2015-09-04 09:16:43
Autor: Alkon
Pogrzeb ... Partia Franciszka "wycisza" kompromitujÄ…ce ja sprawy.

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości

[...]

Tak dużo dowodów zebrano, że musiał umrzeć.
Dalsze prowadzenie sprawy nie było na rękę Partii Franciszka.

Dlatego umarł, aby Partia Franciszka mogła mówić, że nic się nie stało.
Rydzyk nadal twierdzi, że Wielgusa zlinczowano.
Petz też uważa się za niewinnego.

Partia Franciszka "wycisza" kompromitujÄ…ce ja sprawy.

Data: 2015-09-04 10:43:19
Autor: z
Pogrzeb ... Partia Franciszka "wycisza" kompromitujÄ…ce ja sprawy.
W dniu 2015-09-04 o 09:16, Alkon pisze:

Partia Franciszka "wycisza" kompromituj±ce ja sprawy.

A jak zrobiono t± "parszyw±" nagonkê na Blidê to pewnie jej broni³e¶ i by³e¶ przekonany ¿e strzeli³a sobie w ³eb bo nie mog³a dalej ¿yæ taka zaszczuta?

Pogrzeb Wesołowskiego. Zabronili video i photo.