Pogrzeb "byłego" teścia a urlop okolicznościowy.

Data: 2017-03-01 02:35:02
Autor: blueberry37
Pogrzeb "byłego" teścia a urlop okolicznościowy.
Witam.

Czy z okazji pogrzebu teścia, z którego synem jestm od dawna rozwiedziona, przysługuje dzień urlopu okolicznościowego? Dodam, że pogrzeb jest 300 km od mojego miejsca zamieszkania.

Pozdrawiam - Aicha

Data: 2017-03-01 11:37:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-03-01 o 11:35, blueberry37@gmail.com pisze:
Witam.

Czy z okazji pogrzebu teścia, z którego synem jestm od dawna rozwiedziona, przysługuje dzień urlopu okolicznościowego? Dodam, że pogrzeb jest 300 km od mojego miejsca zamieszkania.

Zgodnie z prawem, teść pozostaje teściem, nawet po rozwodzie z mężem.

--
Liwiusz

Data: 2017-03-01 05:36:31
Autor: blueberry37
W dniu środa, 1 marca 2017 11:37:38 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]

Zgodnie z prawem, teść pozostaje teściem, nawet po rozwodzie z mężem.

Dziękuję. Tak też myślałam, ale zawsze znajdzie się jakiś domorosły znawca prawa :)

Pozdrawiam - Aicha

Data: 2017-03-01 14:48:27
Autor: ąćęłńóśźż
Pogrzeb "byłego" teścia a urlop okolicznościowy.
Nam wszystko jedno, ciekawe jakiej papierologii oczekuje pracodawca.

-- -- -
Dziękuję.

Data: 2017-03-03 03:47:10
Autor: radoslaw
W dniu środa, 1 marca 2017 16:11:20 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Nam wszystko jedno, ciekawe jakiej papierologii oczekuje pracodawca.
Kopia aktu zgonu. Nic więcej nie musi mu pokazywać.

Data: 2017-03-01 14:59:19
Autor: t-1
W dniu 2017-03-01 o 14:36, blueberry37@gmail.com pisze:
[...]

Ale raczej pojedź na pogrzeb, jeśli nie chcesz mieć ewentualnych problemów z czujnym pracodawcą.
Pozostaje pytanie jak to teściowa zniesie.

Data: 2017-03-01 15:15:24
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-03-01 o 14:59, t-1 pisze:
[...]

Urlopu nie trzeba wykorzystywać na pójście na pogrzeb.

Pozostaje pytanie jak to teściowa zniesie.

A co to ma do rzeczy?

--
Liwiusz

Pogrzeb "byłego" teścia a urlop okolicznościowy.