Pogrzeb i pozegnanie Griszy - informacje o kondukcie pogrzebowym! WAZNE

Data: 2009-08-12 13:52:07
Autor: suli
Pogrzeb i pozegnanie Griszy - informacje o kondukcie pogrzebowym! WAZNE
Suli napisze Wam informacje dotycz=B1ce kosztow organizacji wienca itd.

Wieniec od środowiska 2oo ułoży osobiście i dostarczy na miejsce Ancia VFR750
(vel Ż.D.). Zajmuje się ona tym zawodowo i profesjonalnie więc na pewno będzie
wspaniały! Odnośnie kosztów, to ciężko jeszcze oszacować precyzyjnie. Myślę, że Ancia się
wypowie w tym zakresie. Natomiast ja zobowiązałem się, że w piątek od 10 będę
zbierał "co łaska" na okoliczność zwrotu kosztów za wspomniany wieniec właśnie.

Ewentualna nadwyżka środków zostanie przeznaczona na wieczorne napoje.

Gorąco zachęcam do dorzucenia swoich paru groszy na ww. cel.

Piotr Sulima
SULI
FXDXT '03
piotr.sulima@_NOSPAM_gmail.com

--

Pogrzeb i pozegnanie Griszy - informacje o kondukcie pogrzebowym! WAZNE