Pogrzeb leminga

Data: 2012-10-06 08:35:25
Autor: Przemysław M.
Pogrzeb leminga
Dnia Fri, 05 Oct 2012 16:34:34 -0500, Przemysůaw W napisaů(a):

"Tu, w tej Izbie przedstawiciele mojego rzŕdu kaýdego miesiŕca, powtarzam, kaýdego miesiŕca bćdŕ informowali Wysokŕ Izbć i polskŕ opinić publicznŕ o kolejnych decyzjach likwidujŕcych przywileje wůadzy, przywileje prawne i materialne. Nie bćdzie takiego miesiŕca, aby kolejna informacja o naszych kolejnych decyzjach nie docieraůa do opinii publicznej."

Ciekaw jestem kiedy zlikwidujŕ opůacanie ochroniarzy J.Kaczyńskiego.
Przypominam jest to ponad 100 tys pln z budýetu państwa.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-10-06 12:16:45
Autor: pluton_
Pogrzeb leminga
Ciekaw jestem kiedy zlikwiduja opuacanie ochroniarzy J.Kaczynskiego.
Przypominam jest to ponad 100 tys pln z budýetu panstwa.

To nie twoje pieniadze, co sie martwisz ?

Nullification

Data: 2012-10-06 16:17:28
Autor: Przemysław M.
Pogrzeb leminga
Dnia Sat, 6 Oct 2012 12:16:45 +0200, pluton_ napisał(a):

Ciekaw jestem kiedy zlikwiduja opuacanie ochroniarzy J.Kaczynskiego.
Przypominam jest to ponad 100 tys pln z budýetu panstwa.

To nie twoje pieniadze, co sie martwisz ?

To są pieniądze z budżetu! Policz ile polskich dzieci można byłoby kupić
dodatkową szklankę mleka czy dac jabłuszko do tornistra?! Dopłata po 5 zł
uszczęsliwiłaby 20 000 dzieciaków z głodujących rodzin elektoratu PiS.

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 JĂłzefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2012-10-06 21:25:03
Autor: pluton_
Pogrzeb leminga

> To nie twoje pieniadze, co sie martwisz ?

To są pieniądze z budżetu!

Czyli nie twoje. To jest to kasa polityków, i mogą sobie z nią robić, co
chcą.

Nullification

Data: 2012-10-06 22:02:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Pogrzeb leminga

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k4q0sq$6gj$1node1.news.atman.pl...

> To nie twoje pieniadze, co sie martwisz ?

To są pieniądze z budżetu!

Czyli nie twoje. To jest to kasa polityków, i mogą sobie z nią robić, co
chcą.

A budżet dostaje z Hameryki? A może Putin zasila?

Data: 2012-10-06 23:46:35
Autor: pluton_
Pogrzeb leminga

> Czyli nie twoje. To jest to kasa polityków, i mogą sobie z nią robić, co
> chcą.

A budżet dostaje z Hameryki? A może Putin zasila?

Budzet to pieniadze wyrwane z naszych kieszeni.
Dopoki sa w naszych kieszeniach, to sa nasze - my je mamy
i my decydujemy, na co je wydac.

Odkad politycy wyrwa je nam z kieszeni, to sa to juz ich pieniadze.
Sa w ich kieszeniach i oni decyduja, na co je wydac.

Nie rozumiesz najprostszych rzeczy ?

Nullification

Data: 2012-10-07 10:20:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Pogrzeb leminga

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k4q964$2ua$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Odkad politycy wyrwa je nam z kieszeni, to sa to juz ich pieniadze.
Sa w ich kieszeniach i oni decyduja, na co je wydac.

Zrozumiałem dobrze. Według ciebie, jeśli Jaruś ZbawPolskę łagodzi swoje ego, angażując ochroniarzy za stówkę miesięcznie, to jest dobrze. Ale jeśli w tym samym czasie Tusk lata ciągle samolotami do Gdańska, to jest źle. Iście pisowski punkt widzenia.

Data: 2012-10-07 19:01:19
Autor: pluton_
Pogrzeb leminga

> [...]

ego,
angażując ochroniarzy za stówkę miesięcznie, to jest dobrze.

Nic kompletnie nie zrozumiales. Nie jest to ani dobrze, ani zle.
Powiedzialem tylko i wylacznie, ze to jest kasa jarusia
i moze sobie nia nawet dupe podetrzec, jezeli takie jest jego
zyczenie. Albo wydac na ochrone. Albo na kota.
Jego kasa i wydaje ja jak chce.

Ale jeśli w tym
samym czasie Tusk lata ciągle samolotami do Gdańska, to jest źle. Iście
pisowski punkt widzenia.

Nic kompletnie nie zrozumiales. Nie jest to ani dobrze, ani zle.
Powiedzialem tylko i wylacznie, ze to jest kasa tuska
i moze sobie nia nawet dupe podetrzec, jezeli takie jest jego
zyczenie. Moze sobie wydac na samolot. Albo na kapcie do haratania galy.
Jego kasa i wydaje ja jak chce.

pozdrawiam
pluton

Data: 2012-10-07 19:34:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Pogrzeb leminga

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k4sd3q$tc4$3node2.news.atman.pl...

> [...]

i moze sobie nia nawet dupe podetrzec, jezeli takie jest jego
zyczenie. Moze sobie wydac na samolot. Albo na kapcie do haratania galy.

A jeśli, żeby zrealizować jedno i drugie, trzeba pożyczać te pieniądze i wystawiać obligacje państwowe?

Data: 2012-10-07 20:51:12
Autor: pluton_
Pogrzeb leminga
> Jego kasa i wydaje ja jak chce.

A jeśli, żeby zrealizować jedno i drugie, trzeba pożyczać te pieniądze i
wystawiać obligacje państwowe?

Nie pozyczaj panstwu pieniedzy, nie kupuj obligacji, nie daj sobie
wyrwac kasy z kieszeni.

Nullification

Data: 2012-10-07 21:34:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Pogrzeb leminga

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k4sj93$m5i$1node1.news.atman.pl...
> [...]

wystawiać obligacje państwowe?

Nie pozyczaj panstwu pieniedzy, nie kupuj obligacji, nie daj sobie

Czyli po urodzeniu umieraj! Nieciekawa perspektywa.

Pogrzeb leminga