Pogrzeb ¶p. James'a Nolan'a tragicznie zmarłego irlandzkiego kibica w poniedziałek 25.06. w Blessington

Data: 2012-06-24 03:01:07
Autor: Antenka
Pogrzeb ¶p. James'a Nolan'a tragicznie zmarłego irlandzkiego kibica w poniedziałek 25.06. w Blessington
Dobry Jezu, a nasz Panie daj mu wieczne spoczywanie! [***]

http://www.thejournal.ie/james-nolan-funeral-poland-death-497389-Jun2012/

Antenka :-(

Data: 2012-06-24 16:50:22
Autor: pluton
Pogrzeb sp. James'a Nolan'a tragicznie zmarlego irlandzkiego kibica w poniedzialek 25.06. w Blessington
Dobry Jezu, a nasz Panie daj mu wieczne spoczywanie! [***]

Jak taki dobry,  to dlaczego zajebal biednego Jamesa ?

Nullification

Data: 2012-06-24 22:16:37
Autor: HaMMeR
On 24 Cze, 16:50, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Dobry Jezu, a nasz Panie daj mu wieczne spoczywanie! [***]

Jak taki dobry,  to dlaczego zajebal biednego Jamesa ?

Nullification

Pomylil sie.., to miales byc ty.

Data: 2012-06-28 21:45:30
Autor: pluton
> [...]
> Dobry Jezu, a nasz Panie daj mu wieczne spoczywanie! [***]

Jak taki dobry, to dlaczego zajebal biednego Jamesa ?

To cos z nim ujowo. Legendy glosza, ze jest niepomylony (czy jakos tak).

Nullification

Data: 2012-06-25 10:51:41
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 24 Jun 2012 16:50:22 +0200, pluton napisał(a):

Dobry Jezu, a nasz Panie daj mu wieczne spoczywanie! [***]

Jak taki dobry,  to dlaczego zajebal biednego Jamesa ?

Sk±d wiesz, ze nie zrobili tego PO PROSTU jego kumple i teraz wstawiaj±
zgodn± wersję o jego oddaleniu się;  póki który¶ nie pęknie, nie ma
sposobu, żeby cokolwiek udowodnić i oni to dobrze wiedz±.
--
XL

Data: 2012-06-28 21:46:25
Autor: pluton
> [...]

zgodn± wersję o jego oddaleniu się;  póki który¶ nie pęknie, nie ma
sposobu, żeby cokolwiek udowodnić i oni to dobrze wiedz±.

Zejebistych kumpli ma Jezus.

Nullification

Data: 2012-07-01 21:32:31
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

Dobry Jezu, a nasz Panie daj mu wieczne spoczywanie! [***]

Jak taki dobry,  to dlaczego zajebal biednego Jamesa ?

Przył±czam się do pytania - dlaczego Jehowa go zajebał, skoro taki dobry?

--
"Ciężko wierzyć w co¶,co spisał jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zioła."

Data: 2012-06-24 19:19:03
Autor: jadryĹ›
Pogrzeb śp. James'a Nolan'a tragicznie zmarłego irlandzkiego kibica w poniedziałek 25.06. w Blessington
W dniu 2012-06-24 12:01, Antenka pisze:
Dobry Jezu, a nasz Panie daj mu wieczne spoczywanie! [***]

http://www.thejournal.ie/james-nolan-funeral-poland-death-497389-Jun2012/

Antenka :-(

Miała to podobno być jego "wyprawa życia".. :-(

Pozdrawiam:-[

Data: 2012-06-26 13:52:44
Autor: Antenka
On 24 Cze, 19:19, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:

Miała to podobno być jego "wyprawa życia".. :-( <

Pozdrawiam:-[ <

:-(

Antenka

Data: 2012-06-25 11:26:44
Autor: T.
Pogrzeb sp. James'a Nolan'a tragicznie zmarlego irlandzkiego kibica w poniedzialek 25.06. w Blessington

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:1c03a9ac-62ec-48b1-bb4c-223daac9fe69s9g2000vbg.googlegroups.com...
Dobry Jezu, a nasz Panie daj mu wieczne spoczywanie! [***]

http://www.thejournal.ie/james-nolan-funeral-poland-death-497389-Jun2012/

Antenka :-(

Dziwi mnie, dlaczego komunikaty policji nie podaja, czy byl trzezwy. Bo akurat nie chce mi sie wierzyc, ze od popoludnia do nocy siedzial o suchym pysku...
T.

Data: 2012-06-25 12:13:55
Autor: jadryĹ›
W dniu 2012-06-25 11:26, T. pisze:

[...]

Ale co Twoja wiara ma wspólnego z tą zagadkową śmiercią?

Pogrzeb ¶p. James'a Nolan'a tragicznie zmarłego irlandzkiego kibica w poniedziałek 25.06. w Blessington