Pogrzeb sp. James'a Nolan'a tragicznie zmarlego irlandzkiego kibica w poniedzialek 25.06. w Blessington

Data: 2012-06-25 11:26:44
Autor: T.
Pogrzeb sp. James'a Nolan'a tragicznie zmarlego irlandzkiego kibica w poniedzialek 25.06. w Blessington

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:1c03a9ac-62ec-48b1-bb4c-223daac9fe69s9g2000vbg.googlegroups.com...
Dobry Jezu, a nasz Panie daj mu wieczne spoczywanie! [***]

http://www.thejournal.ie/james-nolan-funeral-poland-death-497389-Jun2012/

Antenka :-(

Dziwi mnie, dlaczego komunikaty policji nie podaja, czy byl trzezwy. Bo akurat nie chce mi sie wierzyc, ze od popoludnia do nocy siedzial o suchym pysku...
T.

Data: 2012-06-25 12:13:55
Autor: jadryĹ›
W dniu 2012-06-25 11:26, T. pisze:

[...]

Ale co Twoja wiara ma wspólnego z tą zagadkową śmiercią?

Pogrzeb sp. James'a Nolan'a tragicznie zmarlego irlandzkiego kibica w poniedzialek 25.06. w Blessington