Data: 2010-04-14 20:53:05 | |
Autor: J.F. | |
Pogrzebowo | |
Czy mi sie wydaje, czy wszystki karawany w telewizji to mercedesy ? W warszawie w ogole wsystkie to mercedesy, czy wybrano te najbardziej "reprezentacyjne" ? A moze merca najlatwiej przerobic na karawan ? J. |
|
Data: 2010-04-14 20:57:25 | |
Autor: Arek | |
Pogrzebowo | |
J. F. wrote:
Były Mercedesy, Volvo, Chryslery. J. -- Arek, arekmx|gazeta.pl |
|
Data: 2010-04-15 23:10:09 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Pogrzebowo | |
Użytkownik "Arek" <a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości news:hq536l$slg$1news.onet.pl... J. F. wrote: ja widzialem tam też BMW -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) Omega X25XE Dwa ogony Irma i Myszka |
|
Data: 2010-04-14 21:04:08 | |
Autor: DoQ | |
Pogrzebowo | |
J.F. pisze:
Czy mi sie wydaje, czy wszystki karawany w telewizji to mercedesy ? W warszawie w ogole wsystkie to mercedesy, czy wybrano te najbardziej Bo bez gwiazdy nie ma jazdy. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-04-14 21:19:22 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
Pogrzebowo | |
Dnia Wed, 14 Apr 2010 20:53:05 +0200, J.F. na pl.misc.samochody napisał(a):
W warszawie Ja tam widziałem kilka KR i Ocośtam. Jedno EL też było ... -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa. Julian Tuwim" |
|
Data: 2010-04-14 21:25:10 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Pogrzebowo | |
Marcin Stankiewicz pisze:
Dnia Wed, 14 Apr 2010 20:53:05 +0200, J.F. na pl.misc.samochody napisał(a): Zgadza się - tyle naraz to mało gdzie jeździ. Nawet ten wiozący L. Kaczyńskiego nie był z DC (WOT - Otwock). -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-04-15 13:31:52 | |
Autor: J.F. | |
Pogrzebowo | |
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com>
Marcin Stankiewicz pisze: No, Otwock to prawie Warszawa, moze tylko tam zarejestrowany, a w firmie jak najbardziej stolecznej. Statystyka mowi ze w Warszawie powinno byc ok 80 pogrzebow dziennie, odejmujac swieta i dodajac fluktuacje to moze trzeba liczyc na 120 .. to tak troche tych karawanow trzeba, wydaje mi sie ze 20-30 minimum. Ogolocic calej stolicy nie mozna, skoro beda transportowane do miejsca docelowego to moze byl sens zamowic karawan z innego miasta. Ciekawe jak to zrobili, tak bez przetargu ? :-) J. |
|
Data: 2010-04-15 14:24:14 | |
Autor: Miecio | |
Pogrzebowo | |
W dniu 2010-04-15 13:31, J.F. pisze:
tak troche tych karawanow trzeba, wydaje mi sie ze 20-30 minimum. Chciałeś napisać 200-300 20 i więcej to mają duże firmy w Warszawie i okolicach. |
|
Data: 2010-04-16 13:33:02 | |
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | |
Pogrzebowo | |
J.F. pisze:
(...) No, Otwock to prawie Warszawa, moze tylko tam zarejestrowany, a w firmie jak najbardziej stolecznej. Prawie sprawia wielką różnicę - firma ta jak najbardziej jest zarejestrowana w Otwocku - ma dodatkowe biura w DC i Mińsku Mazowieckim. Mają chyba 12 karawanów. Statystyka mowi ze w Warszawie powinno byc ok 80 pogrzebow dziennie, odejmujac swieta i dodajac fluktuacje to moze trzeba liczyc na 120 .. to tak troche tych karawanow trzeba, wydaje mi sie ze 20-30 minimum. 20-30 na obsługę DC i okolic? Wolne żarty. Jak to policzyłeś? Ogolocic calej stolicy nie mozna, skoro beda transportowane do miejsca docelowego to moze byl sens zamowic karawan z innego miasta. Zwróć się z tym zapytaniem do Rządu. Dziennik podawczy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów 00-582 Warszawa, al. J.Ch. Szucha 14 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 - 16.15) |
|
Data: 2010-04-16 13:41:55 | |
Autor: J.F. | |
Pogrzebowo | |
On Fri, 16 Apr 2010 13:33:02 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
J.F. pisze: Tak mi sie wydaje ze jeden karawan obsluzy kilku zmarlych dziennie, ale moze nie doceniam problemu. Moze po prostu na tyle tanie sa, ze mozna sobie pozwolic na kilka. J. |
|
Data: 2010-04-16 13:49:43 | |
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | |
Pogrzebowo | |
J.F. pisze:
On Fri, 16 Apr 2010 13:33:02 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg wrote: Zapytam jeszcze raz - jak to policzyłeś? Moze po prostu na tyle tanie sa, ze mozna sobie pozwolic na kilka. Tanie? A co to znaczy? Autobusy też są tanie (wiele firm takowe posiada)? Zapomniałeś pewnie również o takim drobiazgu, że ludzie często wybierają czym ma zmarły jechać w ostatnią drogę. To jest wolny rynek - nie będziesz miał np. jasnego VAN-a, to pójdą gdzie indziej. |
|
Data: 2010-04-16 14:09:29 | |
Autor: Miecio | |
Pogrzebowo | |
W dniu 2010-04-16 13:41, J.F. pisze:
On Fri, 16 Apr 2010 13:33:02 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg wrote: Karawany nie obsługują tylko pogrzebów. Zwożą zmarłych z domów, szpitali, domów opieki itp. (z całej europy). |
|
Data: 2010-04-16 16:11:40 | |
Autor: J.F. | |
Pogrzebowo | |
On Fri, 16 Apr 2010 14:09:29 +0200, Miecio wrote:
W dniu 2010-04-16 13:41, J.F. pisze: Ale to nadal tylko dwie podroze na klienta, z czego jedna dosc krotka. J. |
|
Data: 2010-04-14 21:34:12 | |
Autor: Wojtek Ant | |
Pogrzebowo | |
Ja tam widziałem kilka KR i Ocośtam. Jedno EL też było ...bylo tez pare DL-i |
|
Data: 2010-04-15 09:42:08 | |
Autor: P_ablo | |
Pogrzebowo | |
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:ok3cs55fvgcok3d8hks8m36clgaou3q0sa4ax.com...
.... bo tylko do tego sie nadaja. Gdyby tak przyspieszyly to moglyby jak tutek skonczyc... -- Picasso |
|
Data: 2010-04-15 10:41:32 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Pogrzebowo | |
Dnia Wed, 14 Apr 2010 20:53:05 +0200, J.F. napisał(a):
W warszawie w ogole wsystkie to mercedesy, czy wybrano te najbardziej Mnie zastanawia co one mają pod maską. Niedawno mnie jeden wyprzedził tak, jakbym stał w miejscu (jechałem jakieś 110+). Trafiłem na niego kilka kilometrów później i mogłem dokładniej obejrzeć - co prawda był bez oznaczeń, ale liczba rur wydechowych zdradzała jakąś konkretną wersję silnikową. Ciekawe jak coś takiego się prowadzi przy większej szybkości. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-04-15 10:44:16 | |
Autor: Gabriel'Varius' | |
Pogrzebowo | |
Użytkownik Borys Pogoreło napisał:
Dnia Wed, 14 Apr 2010 20:53:05 +0200, J.F. napisał(a):Polecam :-) http://patrz.pl/filmy/drift-karawanem pozdrawiam -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde |
|
Data: 2010-04-15 13:23:47 | |
Autor: J.F. | |
Pogrzebowo | |
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał
Mnie zastanawia co one mają pod maską. Niedawno mnie jeden wyprzedził tak, Jesli byl mercedes, to podejrzewam ze jakis taksowkarski diesel, bo po co wiecej, a ewentualne odejscie moze zawdzieczac tylko reduktorowi - normalny samochod tak wolno nie pojedzie zeby kondukt pieszy nadazyl. Ale to odejscie by sie skonczylo po paru metrach. Chyba ze ktos pomyslal logicznie - karawan musi byc duzy, a ktore auta sa duze ? Amerykanskie. No masz karawan z V8 pod maska, i wymaga tylko wentylatora do chlodzenia automatu :-) J. |
|
Data: 2010-04-15 13:39:18 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Pogrzebowo | |
Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:23:47 +0200, J.F. napisał(a):
Mnie zastanawia co one mają pod maską. Niedawno mnie jeden wyprzedził tak, Tak, Mercedes. No masz karawan z V8 pod maska, i wymaga tylko wentylatora do chlodzenia automatu :-) Albo właściciel firmy też chciał mieć coś od życia i zamówił wersję z silnikiem 5000ccm. :) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-04-15 14:11:13 | |
Autor: Brzezi | |
Pogrzebowo | |
czw, 15 kwi 2010 o 13:39 GMT, Borys Pogoreło napisał(a):
No masz karawan z V8 pod maska, i wymaga tylko wentylatora do chlodzenia automatu :-) Karawany robi sie na bazie raczej duzych samochodw, duzych limuzyn, a takie najczesciej, nie maja slabych snilnikow.. Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-04-15 14:15:52 | |
Autor: Miecio | |
Pogrzebowo | |
W dniu 2010-04-15 13:23, J.F. pisze:
co wiecej, a ewentualne odejscie moze zawdzieczac tylko reduktorowi - Rzadko które karawany mają zmienione przełożenia. Raczej tylko fabryczne włoskie (Intercar Modena) albo niemieckie (Pullman) karawany które raczej nie są częstym widokiem na polskich drogach (cena za 10-latka to grubo ponad 100k zł). Prędkość marszową uzyskasz w zwykłym aucie bezproblemowo. A jak masz ASB to już w ogóle bajka. Pracowałem 5 lat w Intercar Modena http://www.intercar-service.it/language_eng/home.php |
|
Data: 2010-04-15 15:49:32 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Pogrzebowo | |
Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:15:52 +0200, Miecio napisał(a):
Prędkość marszową uzyskasz w zwykłym aucie bezproblemowo. A jak masz ASB to już w ogóle bajka. Bo ja wiem czy bezproblemowo? Na jedynce "bez gazu" to jest raczej prędkosć szybkiego marszu. Chyba musieliby często sprzęgła zmieniać. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-04-16 13:01:53 | |
Autor: Miecio | |
Pogrzebowo | |
W dniu 2010-04-15 15:49, Borys Pogoreło pisze:
Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:15:52 +0200, Miecio napisał(a): Da rady, gwarantuje. Nie raz sprzedawałem przykładowo Citroena Jumpy (karawan) z manualną skrzynią, przebiegiem ponad 200kkm i fabrycznym sprzęgłem |
|
Data: 2010-04-16 01:11:12 | |
Autor: J.F. | |
Pogrzebowo | |
On Thu, 15 Apr 2010 14:15:52 +0200, Miecio wrote:
W dniu 2010-04-15 13:23, J.F. pisze: No nie wiem. moje Mondeo tak wolno nie wyrabia. Inne diesle tez raczej nie wyrobia. J. |
|
Data: 2010-04-16 13:04:48 | |
Autor: Miecio | |
Pogrzebowo | |
W dniu 2010-04-16 01:11, J.F. pisze:
Prędkość marszową uzyskasz w zwykłym aucie bezproblemowo. Daje rade bezproblemowo. Z automatem to wogole bajka. PS. W Polsce znam 3 firmy robiące karawany Bautex, Bella i jakaś na pomorzu. Żadna nie stosuje modyfikacji w przełożeniach. ŻADNA A w większości to są Vito2 z dieslami i manualną skrzynią. |
|
Data: 2010-04-16 13:17:34 | |
Autor: J.F. | |
Pogrzebowo | |
On Fri, 16 Apr 2010 13:04:48 +0200, Miecio wrote:
W dniu 2010-04-16 01:11, J.F. pisze: Daje rade bezproblemowo. Z automatem to wogole bajka. I one sluza do wozenia w pieszym kondukcie ? Bo tak 3.14*drzwi - typowe przelozenia skrzyni na 1 biegu to okolo 4:1. Na 5-ce 1:0.8. Jesli samochod rozwija 180km/h na 5 biegu przy obrotach silnika powiedzmy 4200, to na 1-ce przy 850 rpm wyjdzie 7.3 km/h. I w moim GPS to potwierdza. Vito .. one nie maja przypadkiem specjalnego biegu do ruszania pod gore z ladunkiem ? Stary dostawczak merca tak wlasnie mial, normalnie ruszalo sie z dwojki, ktora zreszta wrzucalo sie tak jak osobowych jedynke - w lewo i do siebie. Kolejne biegi tez zreszta ulozone tak samo jak w osobowym, tylko numeracja przesunieta o 1. J. |
|
Data: 2010-04-16 13:55:26 | |
Autor: Miecio | |
Pogrzebowo | |
W dniu 2010-04-16 13:17, J.F. pisze:
Vito .. one nie maja przypadkiem specjalnego biegu do ruszania pod Jazda w kondukcie wymaga użycia sprzęgła - to oczywiste. Prędkość konduktowa to 3,5-4km/h System wspomagania ruszania pod górę (w Vito2) zabiega staczaniu się samochodu. Ciśnienie w układzie hamulcowym jest utrzymywane jeszcze chwile po zwolnieniu pedału hamulca. Nie ma ingerencji w przełożenia. System ten jest dodatkowo płatny. Z ekonomicznego punktu widzenia nieopłacalny (lepiej dopłacić do ASB). Poza tym większość przerabianych pojazdów w Polsce to kilku (kilkunasto) letnie samochody. |
|
Data: 2010-04-15 15:48:48 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Pogrzebowo | |
On Thu, 15 Apr 2010 13:23:47 +0200, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Chyba ze ktos pomyslal logicznie - karawan musi byc duzy, a ktore auta sa duze ? Amerykanskie. Widziałem ostatnio 300C. W sam raz dla nowobogackiego zioma ;> r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-04-18 13:45:16 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
Pogrzebowo | |
|
|
Data: 2010-04-18 14:46:17 | |
Autor: yos | |
Pogrzebowo | |
|
|
Data: 2010-04-18 15:06:47 | |
Autor: yos | |
Pogrzebowo | |
|
|
Data: 2010-04-19 09:05:41 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
Pogrzebowo | |
|
|
Data: 2010-04-19 06:58:13 | |
Autor: yos | |
Pogrzebowo | |
On 19 Kwi, 09:05, Marcin Stankiewicz <e-m...@w.sigu.invalid> wrote:
> Sam sobie odpowiem. Maserati należy do włoskiej firmy Gianni Eee, mają moje rozgrzeszenie. Było fajnie zobaczyć (i posłuchać!) takiego włoskiego rodzynka i to jeszcze w takiej nietypowej wersji. Szkoda tylko, że przy takiej niesympatycznej okazji, ale to rozważania na inne grupy. -- yos |
|
Data: 2010-04-20 15:33:34 | |
Autor: kamil | |
Pogrzebowo | |
"yos" <kosamaxi@gmail.com> wrote in message news:fafb170c-7657-41d9-bdc2-1fa509085fdag30g2000yqc.googlegroups.com... Sam sobie odpowiem. Maserati należy do włoskiej firmy Gianni To nie podpada pod lamanie prawa aby? |
|
Data: 2010-04-15 12:02:44 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Pogrzebowo | |
J.F. pisze:
Czy mi sie wydaje, czy wszystki karawany w telewizji to mercedesy ? W warszawie w ogole wsystkie to mercedesy, czy wybrano te najbardziejNiedawno w DC widzia?em Passata przerobionego na karawan, ale ta firma do której nalez.a? odka;d pamie;tam mia?a VW ;) Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-04-15 14:07:05 | |
Autor: Miecio | |
Pogrzebowo | |
W dniu 2010-04-14 20:53, J.F. pisze:
Karawany byĹy z caĹego kraju. |