Pohuk , Rysio , pan hrabia bobrowski = prowokator

Data: 2012-02-14 08:29:05
Autor: Obserwator
Pohuk , Rysio , pan hrabia bobrowski = prowokator

juz na stanowisku na polskich grupach politycznych,oszucie poszukiwany przez polska policje ?

Data: 2012-02-14 10:38:35
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Obserwator - OSTRZEŻENIE!

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhd60g$ihb$1inews.gazeta.pl...

juz na stanowisku na polskich grupach politycznych,oszucie poszukiwany przez
polska policje ?

Człowieku, ty jesteś chory na paranoiczną obsesję! Masz niską samoocenę! Dotąd traktowałem cię ulgowo ale widzę, że czas przykręcić ci śrubę! Jeżeli się nie uspokoisz i nie przestaniesz mnie oczerniać na prawdę wezmę się za ciebie. To nie są groźby, to obietnica!

BBR

Data: 2012-02-14 09:43:33
Autor: obserwator
Oszust i podszywacz oraz prowokator grozi., kon by sie usmial.
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisał(a):

[...]

chory to ty jestes skurwysynu. Spierdalaj stad, bo pozalujesz. Zarty sie
skonczyly.

Data: 2012-02-14 10:53:29
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhdac5$21e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Człowieku, mówię poważnie. Lecz się!  Jeżeli teraz nie podejmiesz leczenia skończysz w szpitalu psychiatrycznym. To nie są ani żarty ani złośliwości. Ty na prawdę jesteś powaznie chory.

BBR

Data: 2012-02-14 15:57:10
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

No dobrze już dobrze, to też ja.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-15 06:41:53
Autor: stevep
Dnia 14-02-2012 o 10:43:33 obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Hej obsrywator, nie darmo masz taką ksywkę i będzie nie strasz, nie strasz  bo się obsrasz.

--
stevep

Data: 2012-02-14 15:25:31
Autor: MH
Pohuk , Rysio , pan hrabia bobrowski = prowokator
 Obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

juz na stanowisku na polskich grupach politycznych,oszucie poszukiwany przez polska policje ?

A o mnie zapomniałaś? Napisz jak cię obrazić, żeby prokurator miał co robić ze
mną!! Albo nie, wyładuj swoją energię na przyszłe wybory. Np. prezydenckie.
Zrób kampanię, ale wiesz, tak porządnie !!  Po Amerykańsku, a nie po kacapsku.
Macierewicz z tobą będzie No.1

MH

--

Pohuk , Rysio , pan hrabia bobrowski = prowokator