Poj.....a Ameryka.

Data: 2017-10-20 07:58:41
Autor: witek
Poj.....a Ameryka.
On 10/16/2017 4:08 PM, ń wrote:
No nawet lasce nie można powiedzieć, że jest ładna:
www.bbc.com/news/world-us-canada-41641264

No jeśli 25 laska przez całe spotkanie słyszy od 50 starego łysiejącego grubasa, że jest atrakcyjna seksulanie to na pewno nie jest to komplement.

Co kraj to obyczaj.

Pomyśl, że siedzisz w autobusie i obleśna dwa razy starsza baba z siedzenia obok mówi ci przez całą drogę że ją podniecasz.
Uważasz, że prawi ci komplementy?

Data: 2017-10-20 18:22:19
Autor: ń
Poj.....a Ameryka.
Za bardzo wyekstrapolowałeś, cyt. 'well-respected'.

-- -- -
siedzisz w autobusie i obleśna

Data: 2017-10-20 15:23:27
Autor: witek
Poj.....a Ameryka.
On 10/20/2017 11:22 AM, ń wrote:
Za bardzo wyekstrapolowałeś, cyt. 'well-respected'.

-- -- -
siedzisz w autobusie i obleśna

W kazdym razie idea ta sama.
Kazde zachowanie, którego druga strona sobie nie życzy jest molestowaniem.
Dlatego nastepnym razem jak bedziesz w ameryce to nie gwiżdż na widok dziewczyny idącej drugą stroną ulicy. Przy dobrych wiatrach skonczy się to więzieniem.

Data: 2017-10-21 13:07:34
Autor: t-1
Poj.....a Ameryka.
W dniu 2017-10-20 o 22:23, witek pisze:

[...]

Strach do windy wsiadać.

Data: 2017-10-21 09:40:16
Autor: witek
Poj.....a Ameryka.
On 10/21/2017 7:09 AM, ń wrote:
Znajomy profesor amerykańskiego uniwersytetu nie zamyka drzwi do gabinetu gdy wchodzi jakakolwiek studentka na rozmowę czy egzamin.

Generalnie drzwi są zawsze otwarte.

Zamkniete drzwi oznacza "nie przeszkadzac".
Do zamknietych drzwi nikt ci nawet nie zapuka czy jesteś.

Data: 2017-10-23 10:58:20
Autor: Piotrek
Poj.....a Ameryka.
W dniu piątek, 20 października 2017 22:23:29 UTC+2 użytkownik witek napisał:
On 10/20/2017 11:22 AM, ń wrote:
> [...]

Dlatego nastepnym razem jak bedziesz w ameryce to nie gwiżdż na widok dziewczyny idącej drugą stroną ulicy. Przy dobrych wiatrach skonczy się to więzieniem.

Za gwizdanie to już bliżej do krzesła elektrycznego niż więzienia :)
Kilka lat temu czytałem o tamtejszej sprawie - facet zbyt długo
wpatrywał się w jakąś kobietę, niczego innego przy tym nie robiąc.
Za swój niecny czyn został oskarżony o "molestowanie pożądliwym spojrzeniem"
albo coś o bardzo zbliżonej nazwie - ten to może przy dobrym adwokacie
skończył jedynie w więzieniu :) Źródeł niestety nie przytoczę, ale sam
w życiu bym takiej bzdury nie wymyślił, a brzmi mi to tak "amerykańsko",
że musi być prawdą.

Data: 2017-10-24 18:28:15
Autor: witek
Poj.....a Ameryka.
On 10/20/2017 11:22 AM, ń wrote:
[...]

No to uwazaj jak bedziesz szedl z gorącą kawą, zeby jakis facet na ciebie nie wpadł bo mozesz dostac dożywocie.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,22555385,trzy-miesiace-wiezienia-za-dotkniecie-biodra-mezczyzny-konieczna.html

27-latek twierdzi, że przeciskał się między ludźmi, trzymając w ręku drinka, kiedy na jego drodze znalazł się obcy mężczyzna. Aby nie rozlać napoju, turysta delikatnie przytrzymał go za biodro. Wezwano policję, która następnie aresztowała Szkota.

W niedzielę Jamie Harron usłyszał wyrok. Trzy miesiące więzienia za "nieprzyzwoite zachowanie".<<

Data: 2017-10-24 07:43:48
Autor: ń
Poj.....a Ameryka.
Jasne, przecież tylko równolatek może sie gapić, rzucać "jesteś ładna" i gwałcić (i nie pytać, czy przyszła do niego w piżamce o 2 w nocy) - a w hollywood tylko młodsi...
Gościu powinien gówniarę pozwać za nierównoprawne traktowanie 50+ ;-)))

-- -- -