Poj...³o POczte POlska

Data: 2010-03-30 16:18:40
Autor: ±æê³ñ󶼿
Poj...³o POczte POlska
Na POpie...ej POczcie POlskiej nie mo¿na nadaæ listu poleconego do ma³¿eñstwa.

Np. nie mo¿na nadaæ listu poleconego do Jana i Agaty Nowak, czy do Anny i Krzysztofa Kowalskich.

Je¶li nieopatrznie panientka z okienka tak zaadresowany list przyjmie, powinien on byæ przez POcztê POlsk± zwrócony do nadawcy jako
niedorêczony, z adnotacj± pieczêci± o powy¿szym braku (¿e 2 adresatów).

Ja rozumiem, ¿e mamy POpie.....ny Sejm, POp.......ny rz±d i POpi......n± POcztê POlsk±, ale pytam:

ILE JESZCZE NASZ NARÓD MA WYTRZYMAÆ TEGO OKUPANTA???

Tusk wyp...j jak najszybciej!!!

Swoj± drog± jaki¶ kompletny DEBIL d³ugo my¶la³.

Id±c tropem my¶lenia wstawionego do POczty Polskiej kolesia z PO ka¿dy list polecony zaadresowany do osoby prawnej te¿ nale¿a³oby
zwróciæ do nadawcy.

Przecie¿ zwykle osoba prawna ma reprezentacjê dwuosobow±.

No ale to zapewne bêdzie nastêpny krok tego DEBILA.
JaC

Data: 2010-03-30 11:19:54
Autor: witek
Poj...³o POczte POlska
±æê³ñ󶼿 wrote:

Tusk wyp...j jak najszybciej!!!

a co ma piernik do wiatraka?

[...]

do sk³adania o¶wiadczen woli, a nie do ich przyjmowania.

No ale to zapewne bêdzie nastêpny krok tego DEBILA.
JaC

sam jeste¶ debil.

Data: 2010-03-30 14:19:20
Autor: Olgierd
Poj...³o POczte POlska
Dnia Tue, 30 Mar 2010 16:18:40 +0200, ±æê³ñ󶼿 napisa³(a):

Np. nie mo¿na nadaæ listu poleconego do Jana i Agaty Nowak, czy do Anny
i Krzysztofa Kowalskich.

Tusk wyp...j jak najszybciej!!!

Ale co ma do tego Prezes RM? On Ci nie przyj±³ tego listu czy co? ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] dobry fotograf w mie¶cie Wroc³aw ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-03-30 18:09:06
Autor: spp
Poj...³o POczte POlska
W dniu 2010-03-30 16:19, Olgierd pisze:

Np. nie mo¿na nadaæ listu poleconego do Jana i Agaty Nowak, czy do Anny
i Krzysztofa Kowalskich.

Tusk wyp...j jak najszybciej!!!

Ale co ma do tego Prezes RM? On Ci nie przyj±³ tego listu czy co? ;-)

Nie, ale odpowiada za leczenie.

--
spp

Data: 2010-03-30 17:04:20
Autor: wspolna-flaszka.pl
Poj...³o POczte POlska
Np. nie mo¿na nadaæ listu poleconego do Jana i Agaty Nowak, czy do Anny i Krzysztofa Kowalskich.

a do spó³ki cywilnej ?

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomaj±cy program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-03-30 21:21:06
Autor: Liwiusz
Poj...³o POczte POlska
±æê³ñ󶼿 pisze:
Na POpie...ej POczcie POlskiej nie mo¿na nadaæ listu poleconego do ma³¿eñstwa.

   Nie mo¿na, w sensie, ¿e PZO nie chcia³a przyj±æ, czy te¿ znalaz³e¶ jaki¶ przepis zabraniaj±cy tego? Wiele razy wysy³a³em list polecony do kilku (nawet niespokrewnionych) osób i by³o ok.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-30 14:25:29
Autor: witek
Poj...³o POczte POlska
Liwiusz wrote:
±æê³ñ󶼿 pisze:
[...]

co¶ by³o na temat, ¿e nie da sie wydac jednego poleconego dwom osobom.
W sumie troche jest w tym racji.
Je¶li polecony zostanie wydany jednej osobie, to druga mo¿e siê o nim nigdy nie dowiedzieæ. A nadawca bedzie mia³ potwierdzenie, ze jej tez wys³a³.

Data: 2010-03-30 21:31:41
Autor: Liwiusz
Poj...³o POczte POlska
witek pisze:
Liwiusz wrote:
±æê³ñ󶼿 pisze:
[...]

   Tylko w³a¶nie CO by³o?

W sumie troche jest w tym racji.
Je¶li polecony zostanie wydany jednej osobie, to druga mo¿e siê o nim nigdy nie dowiedzieæ. A nadawca bedzie mia³ potwierdzenie, ze jej tez wys³a³.

   No i co z tego? Równie dobrze mo¿e mieæ potwierdzenie wys³ania do jednej osoby, a odebraæ móg³ kto¶ zupe³nie inny.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-30 15:09:25
Autor: witek
Poj...³o POczte POlska
Liwiusz wrote:
witek pisze:
Liwiusz wrote:
±æê³ñ󶼿 pisze:
[...]

a pogooglaj w wyborczej. bylo na pewno.

[...]

ale poczta jest kryta. wyda³a osobie w miejscu zamieszkania. Wolno jej.

W przypadku poleconego na dwie osoby poczta jest bezradna
Druga osoba mo¿e za¿±daæ potwierdzenia, ¿e list jej zosta³ dorêczony.
A nie zosta³. Ani jej, ani osobie w miejscu zamieszkania.
A odszkodowania mog± i¶æ w miliony.

Data: 2010-03-30 22:15:00
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Poj...³o POczte POlska
On 2010-03-30 22:09, witek wrote:

A odszkodowania mog± i¶æ w miliony.

Wysoko¶æ odszkodowania w przypadku us³ugi powszechnej jest okre¶lona na mocy ustawy.

Data: 2010-03-30 15:34:10
Autor: witek
Poj...³o POczte POlska
On 2010-03-30 22:09, witek wrote:

A odszkodowania mog± i¶æ w miliony.

Wysoko¶æ odszkodowania w przypadku us³ugi powszechnej jest okre¶lona na mocy ustawy.

od strony nadawcy.

Czy odbiorcy tez, to juz nie jestem taki pewien.

Data: 2010-03-31 08:48:47
Autor: Olgierd
Poj...³o POczte POlska
Dnia Tue, 30 Mar 2010 22:15:00 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisa³(a):

A odszkodowania mog± i¶æ w miliony.

Wysoko¶æ odszkodowania w przypadku us³ugi powszechnej jest okre¶lona na
mocy ustawy.

Aczkolwiek TK stoi zwykle na stanowisku, ¿e taki przepis nie mo¿e byæ rozumiany jako ograniczaj±cy mo¿liwo¶æ dochodzenia odszkodowania w kwocie przewy¿szaj±cej ow± karê umown±, je¶li poszkodowany wyka¿e, ¿e wysoko¶æ szkody by³a jednak wy¿sza (tak w przypadku stosownego przepisu w kp).

Data: 2010-03-31 10:56:46
Autor: Liwiusz
Poj...³o POczte POlska
Olgierd pisze:
[...]

   Po co zatem wykupywaæ opcjê doubezpieczenia listu, skoro i tak liczy siê rzeczywista warto¶æ szkody?

--
Liwiusz

Data: 2010-03-31 11:08:18
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Poj...³o POczte POlska
On 2010-03-31 10:48, Olgierd wrote:
[...]

Mogê poprosiæ o jak±¶ literaturê, orzecznictwo itp?

Data: 2010-03-31 10:49:00
Autor: Olgierd
Poj...³o POczte POlska
Dnia Wed, 31 Mar 2010 11:08:18 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisa³(a):

[...]

Wyrok TK z 27 listopada 2007 r. (SK 18/05): Art. 58 w zwi±zku z art. 300 kp, rozumiany w ten sposób, ¿e wy³±cza dochodzenie innych, ni¿ okre¶lone w art. 58 kp, roszczeñ odszkodowawczych, zwi±zanych z bezprawnym rozwi±zaniem umowy o pracê bez wypowiedzenia, jest niezgodny z art. 64 ust. 1 w zwi±zku z art. 2 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej oraz nie jest niezgodny z art. 45 ust. 1 i art. 77 ust. 2 Konstytucji.

Plus omówka (szcz±tkowa ;-) tu: http://www.monitorprawapracy.pl/index.php?mod=m_artykuly&cid=121&id=899

Co ciekawe, nieco wcze¶niej TK w do¶æ podobnej sprawie dot. art. 47(1) kp orzek³ inaczej (wyrok z 18 pa¼dziernika 2005 r., SK 48/03), acz nieco inaczej skarga formu³owa³a wzorzec konstytucyjny (art. 64 ust. 2, podczas gdy w pierwszej sprawie art. 64 ust. 1).

Data: 2010-03-30 22:47:37
Autor: Liwiusz
Poj...³o POczte POlska
witek pisze:

a pogooglaj w wyborczej. bylo na pewno.

   Nie mam przyjemno¶ci siê babraæ w wyborczej ;) Poza tym wyborcza jeszcze nie stanowi prawa :)

ale poczta jest kryta. wyda³a osobie w miejscu zamieszkania. Wolno jej.

   I równie¿ nie widzê przeszkód, aby wydaæ list jednemu z adresatów.

W przypadku poleconego na dwie osoby poczta jest bezradna
Druga osoba mo¿e za¿±daæ potwierdzenia, ¿e list jej zosta³ dorêczony.

   Niby po co? List zosta³ dorêczony jednemu z adresatów.

A nie zosta³. Ani jej, ani osobie w miejscu zamieszkania.

   Nie tylko do niej by³ adresowany.

A odszkodowania mog± i¶æ w miliony.

   Szczerze w±tpiê.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-30 16:00:21
Autor: witek
Poj...³o POczte POlska
Liwiusz wrote:

ale poczta jest kryta. wyda³a osobie w miejscu zamieszkania. Wolno jej.

  I równie¿ nie widzê przeszkód, aby wydaæ list jednemu z adresatów.

A mia³ byc dorêczony dwóm. A zosta³ tylko jednemu.
Tu nie ma miejsca na albo albo.

Data: 2010-03-30 23:37:48
Autor: Liwiusz
Poj...³o POczte POlska
witek pisze:
Liwiusz wrote:

ale poczta jest kryta. wyda³a osobie w miejscu zamieszkania. Wolno jej.

  I równie¿ nie widzê przeszkód, aby wydaæ list jednemu z adresatów.

A mia³ byc dorêczony dwóm. A zosta³ tylko jednemu.

   Prosi³em o przepisy w tej sprawie. Jak widaæ, list nie móg³ byæ dorêczony dwóm osobom, bo wedle regulaminu us³ug pocztowych (par. 3 ust. 5) nadawc± b±d¼ adresatem mo¿e byæ tylko jedna osoba fizyczna.

"5. Nadawc± lub adresatem mo¿e byæ tylko jedna osoba fizyczna lub prawna b±d¼ jednostka
organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej, z zastrze¿eniem ust. 6.
6. Adresatem przesy³ki listowej nierejestrowanej i nie nadanej na poste restante, mo¿e byæ
rodzina wspólnie zamieszka³a lub grupa osób, które ³±czy choæby nieformalnie i przej¶ciowo,
wiê¼ organizacyjna, np. klasa szkolna, grupa kolonijna, itp."

Tu nie ma miejsca na albo albo.

   Czyli list w ogóle nie powinien byæ przyjêty do wys³ania.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-30 17:31:19
Autor: witek
Poj...³o POczte POlska
Liwiusz wrote:
witek pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

no zgadza sie.
tylko, ze regulamin sk±d¶ siê wzi±³ i jaki¶ powód takiego a nie innego zapisu istnieje.

przy innym za³o¿eniu i wpisaniu do regulaminu, ze "list uwa¿a siê za dorêczony wszystkim osobom je¶li którakolwiek z nich go podjê³a" nie by³oby problemu.
S±dy jak widac nie maj± k³opotu z dorêczaniem niedorêczalnych przesy³ek.
Widaæ kto¶ przy regulaminie poczty albo my¶la³ i zapis wprowadzi³, albo nie mia³ takiego przebicia, ¿eby zapisu nie by³o.

Data: 2010-03-31 00:16:24
Autor: ±æê³ñ󶼿
Poj...³o POczte POlska
No to Jan Maria R. ma w naszymkraju przej...e ;-)
JaC

-- -- -

Data: 2010-03-30 17:33:22
Autor: witek
Poj...³o POczte POlska
±æê³ñ󶼿 wrote:
No to Jan Maria R. ma w naszymkraju przej...e ;-)

:)

Data: 2010-04-01 11:27:45
Autor: mvoicem
Poj...³o POczte POlska
(30.03.2010 23:37), Liwiusz wrote:
witek pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

Hmm, to gdzie w tych przepisach plasuje siê s.c. ? Czy ju¿ nie mogê
wys³aæ poleconego do "XXX s.c. Jan Zmy¶lony i Marianna Niepowa¿na" ?

p. m.

Data: 2010-04-01 15:20:41
Autor: Gotfryd Smolik news
Poj...³o POczte POlska
On Thu, 1 Apr 2010, mvoicem wrote:

(30.03.2010 23:37), Liwiusz wrote:
"5. Nadawc± lub adresatem mo¿e byæ tylko jedna osoba fizyczna lub prawna
b±d¼ jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
[...]

  W podkre¶lonym.

  Ow± "organizacyjno¶æ" mo¿e nadawaæ dowolna ustawa - s± wiêc
takimi "jednostkami" np. wspólnoty mieszkaniowe, nawet ma³e
(mimo ¿e "stosuje siê do nich zasady KC"), jest tak± "jednostk±"
równie¿ np. Rada Rodziców (nie pytaj mnie jak j± zlokalizowaæ,
ale jak podasz adres to PP bêdzie mia³a zgryz :>).

  Tym bardziej jest ni± S.C. - i dok³adnie to samo okre¶lenie
stosuje siê do objêcia VATem obrotu w S.C. (S.C. ma w³asny NIP
ze wzglêdu na VAT w³a¶nie).

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-01 16:44:41
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Poj...³o POczte POlska
On 2010-04-01 15:20, Gotfryd Smolik news wrote:

[...]

Rodzina Kowalskich? :-)

Data: 2010-04-01 17:17:02
Autor: Gotfryd Smolik news
Poj...³o POczte POlska
On Thu, 1 Apr 2010, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

Ow± "organizacyjno¶æ" mo¿e nadawaæ dowolna ustawa
[...]

Rodzina Kowalskich? :-)

  KRiO?
  No tak... :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-01 21:56:13
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Poj...³o POczte POlska
On 2010-04-01 17:17, Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

To dlaczego nie mo¿na do Janiny i Jana Kowalskich?? :-) Zak³adaj±c, ¿e nie maj± dzieci

Data: 2010-04-01 23:24:55
Autor: Gotfryd Smolik news
Poj...³o POczte POlska
[...]

  Z powodu "braku wskazania jednostki organizacyjnej"?
  Prawdopodobnie list skierowany do wspólników SC, ale bez
wskazania w³a¶nie SC jako "jednostki" równie¿ by nie przeszed³.
  Przepis wyra¼nie wskazuje, ¿e adresatem musi byæ "jednostka",
wiêc taka jednostka (organizacyjna) jak rozumiem musi byæ
eksplicite *wymieniona* jako adresat.

  Wyobra¼ sobie, ¿e Janina i Jan Kowalscy mieszkaj± w domu
z wydzielonymi lokalami, które dostali w spadku po swoich
rodzicach (ka¿dy swój udzia³), a do tego prowadz± spó³kê
cywiln±.
  Do której "jednostki" ma byæ skierowany list zaadresowany
jako "JJ Kowalscy":
- ma³¿eñstwa
- spó³ki
- wspólnoty mieszkaniowej
....skoro to s± *RÓ¯NE* jednostki?
  Fakt powiadomienia tych samych osób nic nie zmieni: przecie¿
poczta nie ma obowi±zku wnikania, kto jest cz³onkiem jakiej
"jednostki".

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-02 00:07:30
Autor: RadoslawF
Poj...³o POczte POlska
Dnia 2010-04-01 23:24, U¿ytkownik Gotfryd Smolik news napisa³:

 Fakt powiadomienia tych samych osób nic nie zmieni: przecie¿
poczta nie ma obowi±zku wnikania, kto jest cz³onkiem jakiej
"jednostki".

Gdyby tak by³o to dorêczyli by jednej z osobie z dwu wymienionych.
A mo¿e listonosz/dorêczyciel przed wrêczeniem przesy³ki ma
prawo i obowi±zek sprawdziæ np. stan prawny wspólnoty maj±tkowej ?
Czy mo¿e jednak powinien dorêczyæ list jednej z dwu wymienionych osób ?

Pozdrawiam

Data: 2010-04-01 21:55:27
Autor: witek
Poj...³o POczte POlska
RadoslawF wrote:
[...]

ale poczta nie ma ochoty podejmowac za ciebie decyzji, ktorej to osobie ma to wreczyc.
Podejmij decyzje sam.

Data: 2010-04-02 10:21:01
Autor: Herald
Poj...³o POczte POlska
Dnia Fri, 02 Apr 2010 00:07:30 +0200, RadoslawF napisa³(a):

A mo¿e listonosz/dorêczyciel przed wrêczeniem przesy³ki ma
prawo i obowi±zek sprawdziæ np. stan prawny wspólnoty maj±tkowej ?
                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
To mo¿e zwyk³y briftriger jeszcze bêdzie ¿±da³ za¶wiadczenia o niezaleganiu
z podatkami? :))))

Data: 2010-04-02 11:35:10
Autor: Gotfryd Smolik news
Poj...³o POczte POlska
On Fri, 2 Apr 2010, RadoslawF wrote:

A mo¿e listonosz/dorêczyciel przed wrêczeniem przesy³ki ma
prawo i obowi±zek sprawdziæ np. stan prawny wspólnoty maj±tkowej ?

  Zwróæ uwagê, ¿e Twoje pytanie staje siê (w ¶wietle tego co
pisa³em) bezprzedmiotowe :)
  Jak adresatem listu jest ma³¿eñstwo (a nie oboje ma³¿onków
jako dwie osoby), status ich wspólnoty jest bez znaczenia:
"podmiotem nie maj±cym osobowo¶ci prawnej" jest w tej samej
mierze ma³¿eñstwo ze wspólnot± jak i to z pe³n± roz³±czno¶ci±
maj±tkow±.
  Listonoszowi nic do formy wspólnoty maj±tkowej.
  Natomiast jak siê chcesz spytaæ, czy powinien siê (ich) spytaæ
czy aby rozwodu nie wziêli, to co innego ;)

Czy mo¿e jednak powinien dorêczyæ list jednej z dwu wymienionych osób ?

  Ale¿ oczywi¶cie - ale jako "upowa¿nionemu reprezentantowi jednostki
organizacyjnej nie bêd±cej osob± prawn±", która to jednostka jest
JEDNYM adresatem, a nie "jednemu spo¶ród adresatów na li¶cie"!

  W przypadku ma³¿eñstwa: art.23 KRiO, jak s±dzê (acz nie wiem czy zapis
    mo¿na uznaæ za "wystarczaj±cy")
  W przypadku S.C.:  art.865 KC (dla odmiany zdecydowanie i jasno zapisane)
  W przypadku "ma³ej" wspólnoty mieszkaniowej: art.200 KC w powi±zaniu
   z art.19 ustawy o w³asno¶ci lokali

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-02 11:56:49
Autor: ±æê³ñ󶼿
Poj...³o POczte POlska
Bezprzedmiotowe, bo w przypadku listów poleconych i tak wystarczy bezdomny otwieraj±cy drzwi o numerze mieszkania jak w adresie.

Innymi s³owy:  Tusk wyp.... ;-)

-- -- -

Data: 2010-03-31 00:13:44
Autor: ±æê³ñ󶼿
Poj...³o POczte POlska
W sensie, ¿e wróci³o.

Nie jeste¶ na bie¿±co.

Cztery dni temu szczena mi opad³a, nawet siê Poj...na POczta POlska w odpowiednie jpiecz±tki do stemplowanai kopert wyposa¿y³a.

Te POr±bane debilne gnoje nadal wrzucaj± drugie awizo bez pierwszego, nadal nie chodz± po piêtrach "drzi zamkniête",
nadal listy wiêksze od dziury euroskrzynki stempluj± ju¿ na poczcie "adrestata nie by³o o godz. [wylosowanej]", ale piecz±tkê do
nowego POr±banego rozpotrz±dzenia dorobili...

I we¼ tu teraz wezwij solidarnie do zap³aty ma³¿eñstwo.

To znaczy mo¿na:
12 (DWANA¦CIE!!!) z³otych siê wtedy nale¿y.
JaC

-- -- -

Data: 2010-03-30 17:32:51
Autor: witek
Poj...³o POczte POlska
±æê³ñ󶼿 wrote:

I we¼ tu teraz wezwij solidarnie do zap³aty ma³¿eñstwo.

a w czym problem?
Solidarnie wzywasz ka¿dego z nich.

To znaczy mo¿na:
12 (DWANA¦CIE!!!) z³otych siê wtedy nale¿y.

stañ pod dworcem z tabliczk±, zbieram na polecony. Szybo uzbierasz i bedziesz mia³ za darmo. Sknera.

Data: 2010-03-30 23:58:32
Autor: Budzik
Poj...³o POczte POlska
U¿ytkownik ±æê³ñ󶼿 antyspam@interia.pl ...

Tusk wyp...j jak najszybciej!!!

dzis pani w Biedronce obs³uzyla mnie bez usmiechu.
Tusk, wypierdalaj!

ROTFL
P.S. Pamietasz, kto to jest Balcerowicz?
P.S.2 Jak chcesz powiedziec, wypierdalaj - nie krepuj sie.

Data: 2010-03-31 16:14:40
Autor: ±æê³ñ󶼿
Poj...³o POczte POlska
Oczywi¶cie, to ten doktór z PZPR i SGPiS co utrzymuj±c idiotycznie wysokie oprocentowanie wyprowadzi³ z Polski dziesi±tki miliardów
(nowych) z³otych, na które bêdziemy siê zrzucaæ przez pokolenia.
Ale to raczej ¿aden Yntelygent nie jest, bo nawet marnej posadki od Brukselki w nagrodê nie dosta³.
JaC

-- -- -

Data: 2010-03-31 21:58:36
Autor: Budzik
Poj...³o POczte POlska
U¿ytkownik ±æê³ñ󶼿 antyspam@interia.pl ...

P.S. Pamietasz, kto to jest Balcerowicz?

Oczywi¶cie, to ten doktór[...]

A jestes w stanie zapamietac dwie rzeczy na raz? Np. kto to by³ Balcerowicz oraz zasady tworzenia postów w usenecie.

Data: 2010-03-31 07:52:35
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Poj...³o POczte POlska
By³a audycja na ten temat Weissa.
http://www.radiozet.pl/ i chyba pad³o wyjasnienie dlaczego tak jest jak
piszesz.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Zima 2010 Warszawa
http://foto.3mam.net/warsaw/06/index6.php

Data: 2010-03-31 17:51:36
Autor: bartez
Poj...³o POczte POlska

U¿ytkownik "±æê³ñ󶼿" <antyspam@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hot17m$oqq$1news.net.icm.edu.pl...
Na POpie...ej POczcie POlskiej....cut >> be³kot...

By³o g³osowaæ na LPR to by¶ mia³ List Polecony Rodzinny a tak masz PIS¼niêtego prezydenta i mia³czysz teraz zamiast kwakaæ.
Mo¿esz jeszcze spróbowaæ na pl.soc.polityka.

Pozdrawiam.

Poj...³o POczte POlska