Pojawia się dowód na to że KRK służy bestii

Data: 2009-12-22 08:46:54
Autor: abc
Pojawia się dowód na to że KRK służy bestii
Użyteczni idioci nadal powielają materiały dezinformacyjne opracowane przez
KGB.

Data: 2009-12-22 10:06:25
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 08:46:54 +0100, abc napisał(a):

Użyteczni idioci nadal powielają materiały dezinformacyjne opracowane przez
KGB.

Ten nie jest użyteczny. Piotr

Data: 2009-12-22 12:30:59
Autor: sofu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
Dnia Tue, 22 Dec 2009 08:46:54 +0100, abc napisał(a):

> Użyteczni idioci nadal powielają materiały dezinformacyjne opracowane
przez
> KGB.

Ten nie jest użyteczny.
Piotr

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ty Misio jestes zwykłym czarnym ścierwem posłusznym robotem ksiedza
dobrodzieja. Nawet zes tegoczarny  kutasie nie przeczytał co tam
przedstawiłem.
Gdybys miał mózg zamiast gówna, to bys wiedzial że to wszystko prawda i
przynajmniej zamknął swój dziób jesli nie masz nic polemicznego do
powiedzenia.

sofu

Data: 2009-12-22 12:43:23
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 12:30:59 +0100, sofu napisał(a):

Gdybys miał mózg zamiast gówna, to bys wiedzial że to wszystko prawda i
przynajmniej zamknął swój dziób jesli nie masz nic polemicznego do
powiedzenia.

Syfciu, nie podniecaj się tak, bo zupełnie zwałkuniejesz, he, he...
Piotr
PS. Jak pomieszasz trochę prawdy, trochę półprawd i gówno prawdę, to ci
właśnie wyjdzie coś wpastował... Ot, takie syfciolenie.

Data: 2009-12-22 13:26:01
Autor: sofu

> [...]

PS. Jak pomieszasz trochę prawdy, trochę półprawd i gówno prawdę, to ci
właśnie wyjdzie coś wpastował... Ot, takie syfciolenie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mis ty byś lepiej zrobil gdybys jednak słuzył za parówe Boukunowi zamiast
wypisywac glupoty w sprawie o ktorej nic nie wiesz i wiedzieć nie będziesz z
racji twojego robolswa.. Mniej bys sie kompromitował niz teraz. ABC to
zawodowy dogmatyk ktory potrzebuje takich bezmózgich wspomagaczy jak ty.

sofu

Data: 2009-12-22 13:49:33
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 13:26:01 +0100, sofu napisał(a):

[...]

Ależ drogi syfciu, wałkun jest wolny, bierz go sobie, he, he. Bo to
obsesyjne sugerowanie mi "związku" z tym psycholem trochę zaczyna wyglądać
na zazdrość...
To, że marzą mu się jakieś hocki-klocki ze mną, nie czyni ze mnie jego
partnera, więc sie nie zamartwiaj się, tylko uderzaj w konkury.
A co do twojego bełkotu, to skąd wiesz co ja wiem? Czyżbyś syfciu siedział
w ludzkich głowach, czy też tylko tak ci się pierdzieli, w przerwach między
jedną pastą a drugą?
Jedno co na pewno można Piusowi zarzucić, to antykomunizm... A reszta to
są, pozbawione historycznej perspektywy, pierdzenia jednej opcji.
Piotr

Data: 2009-12-22 14:42:01
Autor: Krzysiek
Pojawia się dowód na to że KRK służy bestii
Hallo,

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:3ys5vyut9t5x.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Tue, 22 Dec 2009 13:26:01 +0100, sofu napisał(a):

[...]

[...]

byl antykomunista?? A to przebrzydly antysemita... wiec nic dziwnego, ze spolecznosc
niedzynarodowa jest zaniepokojona...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-12-22 15:14:55
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 14:42:01 +0100, Krzysiek napisał(a):

byl antykomunista?? A to przebrzydly antysemita... wiec nic dziwnego, ze spolecznosc
niedzynarodowa jest zaniepokojona...

No, faktycznie jest mocno zaniepokojona, he, he... Do tego stopnia, że
posuwa się do świństw.
Piotr
Syfciu, też jest zaniepokojony.

Data: 2009-12-22 18:05:20
Autor: sofu
> [...]

Jedno co na pewno można Piusowi zarzucić, to antykomunizm... A reszta to
są, pozbawione historycznej perspektywy, pierdzenia jednej opcji.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Obowiazkiem kazdego zdrowo myslacego człowieka jest walka z totalizmami w
tym komunizmem i klerykalizmem.
Kazde z nich więzi wole człowieka, odbierajac mu czesto zdrowie i życie.
Antykomunizm byłby cnota, gdyby nie pewne ale..... Chodzi o pobudki jego
zwalczania.
Czy na pochwałe zasługuje nazista esesman, ktory niszczy antyludzki komunizm
zastepujac go antyludzką nazistowska ideologią?
Podobnie KRK walczym z komunizmem bowiem ten był szerokorozumianą
konkurencją  na dodatek zwalczającą go. Komunizm był religia bez boga, a
wiec i bez kapłanów KRK. Mial on swoich ateistycznych kapłanów - sekretarzy.
Tak naprawde nie byli oni do konca ateistami byli kapłanami nowej
komunistycznej wiary.
Mozna sie domyślac tylko jaki byłby stosunek KRK do komunistów gdyby ci
zamiast zwalczac kosciól promowali go?

Wreszcie komuniści poszli po rozum do glowy i w koncowym okresie swojej
władzy poszli na uklad z KRK dajac mu szerokie mozliwosci dzialania dzielac
sie władza nie tylko nad duszami owieczek.
Ofiara tego ukladu padali ksieża tacy jak Popiełuszko, ktorych sam KRK
wyciszał czesto wysyłajac na różne placówki (misje, Watykan, koscioły na
zachodzie) poza granicami kraju. Znamienne jest ze i SLD nauczone
doswiadczeniem PZPR-owskim po objeciu władzy mimo wczesniejszch deklaracji
momentalnie zapomina o swoim antykoscielnym nastawieniu.
Ale ty drogi Misiu o takich złożonościach nie myslisz. Twoja nędzna
namiastka mózgu skamieniała juz dawno, przybierajac forme enterolitu. Jestes
w stanie chlonac jedynie proste przekazy od ksiedza dobrodzieja, ktory
dobrze wie jak sie rozmawia z takimi tepymi moherami, aby ci byli zawsze
posłuszni i zawsze gotowi do posług na rzecz KRK.

sofu

Data: 2009-12-22 18:16:47
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 18:05:20 +0100, sofu napisał(a):

Obowiazkiem kazdego zdrowo myslacego człowieka jest walka z totalizmami w
tym komunizmem i klerykalizmem.

Może... To walcz.
Tylko jaki ma być produkt końcowy twojej walki, skoro w walce z wiarą
(nazywali to czasem inaczej, ale do tego się toto sprowadzało)
wyprodukowano kilka totalitaryzmów? Produktem beztotalitaryzmowym jest wałkun, to ma być cel? To ja ci
serdecznie dziękuję!
Piotr

Data: 2009-12-22 18:39:00
Autor: sofu

> [...]

wyprodukowano kilka totalitaryzmów?
Produktem beztotalitaryzmowym jest wałkun, to ma być cel? To ja ci

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie trzeba by w ogole wlaczyc z klerykalizmem gdyby KRK pomny doświadczen z
przeszłosci sam sie ograniczał według zasady: co boskie, a co cesarskie.
Ale niestety sa w nim tacy ludzie jak ABC (o ile to nie parchaty
prowokator?) ktorzy chca zagarnac tez to "co cesarskie".

sofu

Data: 2009-12-22 16:40:19
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1laar5xcs06qi.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie MOzna byc tylko troche w ciazy , tak samo jak nie ma czesciowo nieswierzego jajeczka i umoczonego we wspolprace z niemckimi ludobojcami  w czasie IIWS i tuz po niej swietego !.
Nie pojmujesz tego ? .
No chyba , ze uznamy , ze nieprawda jest to o co sie Piusa XII oskarza lub ze swietosci rozdaje sie teraz byle komu ale jak w tym ostatnim wypadku wygladalby JPII-gi , tymbardziej , ze proces kanonizacyjny toczy sie rownolegle ? .

cyc

Data: 2009-12-22 17:37:44
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 16:40:19 +0100, cyc napisał(a):

Nie MOzna byc tylko troche w ciazy

Jak to nie można? To kobieta jest cały czas tak samo ciężarna, przez 9
miechów? Najpierw jest "tylko trochę" w ciąży i jej się jeszcze nogi
trzęsą, później jakby bardziej i bardziej, aż bardziej to już nie można i
wtedy rodzi... :-)
Drogi cycu, bardzo mnie rozczulają oceny Piusa robione z perspektywy grubo
powojennej, piszeta o jakimś konkordacie z Hitlerem, tak jakby już wtedy
wiadomo było, że Hitler ma konkretne plany, i inne takie tam pierdoły, że
na Polskę napadł i on nie prostestował... A dlaczego by miał protestować?
Przecież nawet nasi sojusznicy specjalnie nie protestowali, he, he... Czy
coś tam z żydami, że też nie prostestował... A kto kurwa protestował? Nawet
amerykanscy żydzi nie protestowali.
No, szkoda gadać...
Piotr

Data: 2009-12-22 18:11:50
Autor: sofu

> [...]

Przecież nawet nasi sojusznicy specjalnie nie protestowali, he, he... Czy
coś tam z żydami, że też nie prostestował... A kto kurwa protestował?

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Misio, jak ktos jest kurwą to papiez tez moze  takim byc? On namiestnik boga
na ziemi! Kiedys nieomylny autorytet i duchowy władca ziemi!
Weż no sie pierdolniij w ten skamieniały łeb? Ty dopuszczasz relatywizm
moralny u papieza, ktory taki relatywizm przez wieki za pomoca ognia z
owieczek ( i nie tylko) wygania?
Ale co ty  Mis z tego rozumiesz? Daj sobie spokój z tym!

sofu

Data: 2009-12-22 18:26:15
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 18:11:50 +0100, sofu napisał(a):

[...]

Nie mógłbyś się gdzieś indziej wyciskać syfciu? Strasznie syfisz.
Używasz plugastwa w mowie... To odzwierciedlenie tego co masz w głowie?
Zarzucasz mi, że nie rozumiem a sam bezrozumnie potraktowałeś mój
nieskomplikowany tekst. Napiszę jeszcze prościej, wg ówczesnych standartów papież zachował się jak
najbardziej OK. Ba, skorzystał, ze swojej świętości i zrobił coś, czego
robić nie powienien, uratował wielu żydów od zagłady.
Piotr
A teraz już spierdalaj.

Data: 2009-12-22 19:05:34
Autor: sofu
Pojawia się dowód na to że KRK służy bestii

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
-- -- -- -- > Piotr
A teraz już spierdalaj.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Mis nieładnie z tym spierdalaniem! Bedziesz musiał sie z tego spowiadac
ksiedzu dobrodziejowi.
A pokuta jaka ci "zapnie" moze byc taka, ze znowu cie bedzie dupsko bolało.

sofu

Data: 2009-12-22 19:00:23
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1rl2yowc76xcx$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Totez amerykanscy zydzi sa na "cenzurowanym " i nikt ich nie usiluje nawet usprawiedliwiac w naszym gronie . Chodzi tu jednak o kogos innego o papieza .. Powiedzmy , ze mozna bylo go zrozumiec , tez czlowiek i mogl sie bac , trzymal na swojej glowie brzemie ciezaru odpowiedzialnosci za caly kosciol ale zeby robic go swietym ? . No i jeszcze na koniec . Pius XII to jak czytalem nie tylko papiez , ktory wspolpracowal w Niemcami w czasie IIWS ale zaslynal rowniez z tego , ze tuz po wojnie pomagal uciekac niemieckim zbrodniarzom z Europy do pldn. Ameryki . Niemalo zlota , tego z powyrywanych zebow niemieckich ofiar kosztowal ten darowany im przez PiusaXII azyl .
To nie moze byc argumentem dla swietosci . Chyba , ze ci ktorzy o nim tak pisza klamia .

cyc

Data: 2009-12-22 19:36:18
Autor: sofu

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

zebow niemieckich ofiar kosztowal ten darowany im przez PiusaXII azyl .
To nie moze byc argumentem dla swietosci . Chyba , ze ci ktorzy o nim tak

-- -

Nie kłamia CYC! To były ciezkie czasy i polityk musial w nich czesto
lawirowac. Ale papiez to nie zwykły watykanski polityk.
Jego noszono w lektykach, zeby stopami nie dotykał ziemi splugawionej przez
swoje owieczki przeciez. Całowano po nogach i rekach.
On był namiestnikiem boga na ziemi. Co mówił bylo swiete, papiez był
nieomylny.
 I taki człowiek milczał gdy mordowano jego kosciół w Polsce. Przesuwał
granice diecezji  i ich obsade sankcjonując w ten sposób przyłaczenie
terytorium Polski do III Rzeszy. Innymi słowy tam gdzie tradycyjnie byli
polscy biskupi instalował niemieckich. Pius XII zdradził Polaków i polszka
cześc koscioła powszechnego na rzecz Niemców. To bylo póżniej
niezaprzeczalnym argumentem dla zerwania I-szego konkordatu.
Po wojnie watykan pomagał ewidentnym zbrodniarzom wojennym. Wykorzystywał
swoje koneksje aby pozyskiwać dokumenty dla nich z panstw trzecich ale tez i
dawano im doumenty watykanskie.

Pius XII smaży sie w piekle! Diabły sie pewnie ciesza,: że bedą teraz smażyć
swietego?
Zamiast "robic go" swietym, powinien słuzyc jako przykład duszy potepionej.
Jako przykład arcygrzesznika, ktory miast Bogu i ludziom służył Bestii.

sofu

Data: 2009-12-23 12:58:17
Autor: cyc

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hgr281$dff$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Jako przykład arcygrzesznika, ktory miast Bogu i ludziom służył Bestii.

Jesli chodzi o stosunek papiezy do Polakow nie on jeden dzialal na szkode |Polski . Jak pamietam z jakiej literaturu , Polska w okresie rozbiorow rowniez byla celem papieskich atakow .
Tak wiec nihil novi

cyc

Data: 2009-12-22 19:37:41
Autor: abc
Pojawia się dowód na to że KRK służy bestii
Chyba , ze ci ktorzy o nim tak pisza klamia .

No właśnie.

Data: 2009-12-22 10:08:12
Autor: Konstanty Wycirowski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hgpu67$qf9$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użyteczni idioci nadal powielają materiały dezinformacyjne opracowane przez
KGB.

--
Jak ktos pisze o was prawdę, to zaraz materiały opracowane przez KGB? A twoje farmazony stworzone przez koœciółek dla koœciółka to zaraz prosto od bozi?

Data: 2009-12-22 10:18:24
Autor: abc
[...]

http://www.dziennik.pl/opinie/article19476/Kulisy_ataku_KGB_na_Piusa_XII.html

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Koœcioła jest sztuczny.

Data: 2009-12-22 12:33:43
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości

> Jak ktos pisze o was prawdę, to zaraz materiały opracowane przez KGB? A
> twoje farmazony stworzone przez koœciółek dla koœciółka to zaraz prosto
> [...]

Nie ośmieszaj sie ABC wiesz ze to co pisza o Piusie XII to prawda. W tym
przedstawionym materiale sa odnisienia do róznych publikacji z całego
swiata.
Zachowały sie tez rózne dokumenty, zdjecia, protokoły, wspomnienia.
Przestań wiec pisac głupoty o "świetości" Piusa XII.
On sie już dawno smaży w piekle!
Ty tez tam trafisz razem z Misiem.

sofu

Pojawia się dowód na to że KRK służy bestii