Pojawiło się co¶

Data: 2009-09-21 20:55:06
Autor:
Pojawiło się co¶
Data: 2009-09-22 08:12:30
Autor: Lot
Pojawiło się coś
Ten sam sprzedawca ma co¶, co może Ci się bardziej przydać.

http://allegro.pl/item739240379_kaftan_bezpieczenstwa_prezent_dla_tesciowej.html

Udanych zakupów.

Lot.

P.S.
W ilo¶ci kont z których emitujesz zaczynasz dorównywać kolonie. Hop do KF-a!

Data: 2009-09-22 17:24:38
Autor:
Pojawiło się co¶
Lot <Lot> napisał(a):
[...]

Udowodnij swoj± tezę. Na sekcie posługuję się jednym kontem. Zrozumiałe¶ ?
Zaskoczył by¶ mnie bardzo gdyby¶ znał procedurę wyj¶cia z łodzi podwodnej na
40m (butla z helem pusta) i 100m w tym aparacie ucieczkowym. Gdyby¶
potrzebował ukraińskie wapno sodowane to mam (mało się pyli w porównaniu do
polskiego).

pozdrawiam rc

Data: 2009-09-23 08:11:18
Autor: AndrzejM
Pojawiło się co¶
On 22 Wrz, 19:24, " " <demol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Lot <Lot> napisał(a):

> [...]

40m (butla z helem pusta) i 100m w tym aparacie ucieczkowym. Gdyby¶
potrzebował ukraińskie wapno sodowane to mam (mało się pyli w porównaniu do

jesli Cie dalej ten neoprenowy skafander interesuje podaj adres na
Klimatik@poczta.fm

Data: 2009-09-23 22:43:39
Autor: Lot
Pojawiło się coś
Udowodnij swoją tezę.

Ignore " " <demolant@NOSPAM.gazeta.pl>
Ignore " " <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl>
Ignore " " <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Ignore " " <demolant.SKASUJ@gazeta.pl>
Ignore " " <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl>

Na sekcie posługuję się jednym kontem. Zrozumiałeś ?

Tak, oczywiście...
A synek zdrowo sie chowa z paroma tatusiami?

No dobra, woda spuszczona.. Do kolejnego "zobaczenia"
Lot.

"To teraz udowadniaj że nie jesteś jebanym kłamcą."*

* "Zostały dochowane zasady cytowania, jest źródło i fragment."
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.rec.nurkowanie&aid=86770358

Data: 2009-09-23 22:54:41
Autor: _Slnt_
Pojawiło się coś
Lot pisze:

Na sekcie posługuję się jednym kontem. Zrozumiałeś ?

Tak, oczywiście...
A synek zdrowo sie chowa z paroma tatusiami?

Hehehe, dla Pszemola, demolanta i koliny, jest OK?

http://www.youtube.com/watch?v=c0fXMnIfA2Q

Data: 2009-09-24 16:38:40
Autor:
Pojawiło się co¶
Lot <Lot> napisał(a):
> [...]

Ignore " " <demolant.SKASUJ@gazeta.pl>
Ignore " " <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl>

> Na sekcie posługuję się jednym kontem. Zrozumiałe&#65533; ?

Tak, oczywi&#65533;cie...
A synek zdrowo sie chowa z paroma tatusiami?

No dobra, woda spuszczona.. Do kolejnego "zobaczenia"
Lot.

"To teraz udowadniaj że nie jeste&#65533; jebanym kłamcą."*

Jak by¶ nie wiedział to wstawki w adresie s± dodawane automatycznie.
Wiem że to trudne dla Ciebie do ogarnięcia.
* "Zostały dochowane zasady cytowania, jest &#65533;ródło i fragment."
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.rec.nurkowanie&aid=86770358

Podałem cytat ze Ľródłem, "jacekplacek" nie zareagował na takie stwierdzenie
wobec ukochanego guru.

pozdrawiam rc --

Pojawiło się co¶