Pojazd na nasze drogi? :)

Data: 2010-07-16 00:42:01
Autor: Pszemol
Pojazd na nasze drogi? :)
Data: 2010-07-16 05:43:07
Autor: Olleo
Pojazd na nasze drogi? :)
Data: 2010-07-16 08:48:27
Autor: Pszemol
Pojazd na nasze drogi? :)

"Olleo" <olleo@tlen.pl> wrote in message news:3b60394d-5fe0-4c92-a856-c619993b0573j8g2000yqd.googlegroups.com...
www.gizmodo.com.au/2007/11/rip_saw_ugv_tank_fast_as_a_mot.html

http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfira3o

Sadze ze cena tego drugiego jest kilka rzedów wielkosci wieksza :-)

Data: 2010-07-16 07:18:14
Autor: Olleo
Pojazd na nasze drogi? :)
Sadze ze cena tego drugiego jest kilka rzedów wielkosci wieksza :-)

Ale tylko dlatego, ze place zlikwidowali, bo swego czasu calkiem tanio
u Ruskow na rzeczonym placu w Legnicy mozna bylo kupic ;)
--
Olleo

Data: 2010-07-16 20:36:15
Autor: Maciek
Pojazd na nasze drogi? :)
Dnia Fri, 16 Jul 2010 05:43:07 -0700 (PDT), Olleo napisał(a):

www.gizmodo.com.au/2007/11/rip_saw_ugv_tank_fast_as_a_mot.html

http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfira3o

Komentarz pod tym filmikiem przepiekny :)) Po prostu padlem.

"us Russians would do fucking anything to avoid building roads"

:D

--
pozdrawiam, Maciek
Mam kompleks niższości,

Data: 2010-07-16 08:20:18
Autor: Szymon Łuczak
Pojazd na nasze drogi? :)
Pszemol pisze:
www.gizmodo.com.au/2007/11/rip_saw_ugv_tank_fast_as_a_mot.html

No muszę przyznać niezły nawet bardzo niezły ale gdzie najbliższy serwis żeby zmienić "opony" na zimówki ?? :)

Data: 2010-07-16 08:43:08
Autor: Gabriel 'wilk'
Pojazd na nasze drogi? :)
Użytkownik Szymon Łuczak napisał:
Pszemol pisze:

www.gizmodo.com.au/2007/11/rip_saw_ugv_tank_fast_as_a_mot.html

No muszę przyznać niezły nawet bardzo niezły ale gdzie najbliższy serwis żeby zmienić "opony" na zimówki ?? :)
Chyba zimowe gasienice z kolcami, no i to spalanie na 100km :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-16 10:09:32
Autor: szerszen
Pojazd na nasze drogi? :)

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1o9sp.4pc.0@poczta.onet.pl...

www.gizmodo.com.au/2007/11/rip_saw_ugv_tank_fast_as_a_mot.html

jak toto widze to mi sie przypominaja ilustracje do "bajek robotow" lema

Data: 2010-07-16 18:33:13
Autor: elmer radi radisson
Pojazd na nasze drogi? :)
On 2010-07-16 10:09, szerszen wrote:

jak toto widze to mi sie przypominaja ilustracje do "bajek robotow" lema

Calkiem trafne porownanie :). Czysta klasyka. Albo niektore komiksy
S-F z lat 80.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-07-16 12:06:33
Autor: Gabriel 'wilk'
Pojazd na nasze drogi? :)
Użytkownik Pszemol napisał:

www.gizmodo.com.au/2007/11/rip_saw_ugv_tank_fast_as_a_mot.html

Tu jest wersja mini a wlasciwie smart :-)
http://fun.noshit.pl/DIR-2010.07.09/fnp-16.jpg

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-16 12:10:00
Autor: .Peeter
Pojazd na nasze drogi? :)
"Gabriel 'wilk'" wrote:
Tu jest wersja mini a wlasciwie smart :-)
http://fun.noshit.pl/DIR-2010.07.09/fnp-16.jpg

Łe, tym nie da się rozpłaszczać ciągnących się matizopodobnych
z rybkami na tylnych klapach. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Pojazd na nasze drogi? :)